[size=150]Alkoholi (3 tölkkii), nikotiini, kofeiini, amfetamiini (0,7g), joku ihme psykedeeli mistä en tie minkä niminen(0,01g), buprenorfiini(20mg), alpratsolaami(3mg), klonatsepaami(2mg), tematsepaami (1mg) ja kodeiini (90mg) …
~thisnuty~[/size]
[size=150]Alkoholi (3 tölkkii), nikotiini, kofeiini, amfetamiini (0,7g), joku ihme psykedeeli mistä en tie minkä niminen(0,01g), buprenorfiini(20mg), alpratsolaami(3mg), klonatsepaami(2mg), tematsepaami (1mg) ja kodeiini (90mg) …
~thisnuty~[/size]
bisse, opamox, lyrica ja xone, löysin vanhat kerran käytetyt vehkeet nii iski hetken mielijohteesta lyödä vedot aika vitusti paremmin toimii rännii ku rööriin, ihmettelen miten onnistuin oon varmaan maailman huonoin lyömää vetoja vaik mul on ihan sairaan isot suonet jonka takia en hihattele säännöllisesti vain silloin ku vituttaa tai on jotain harvinaista herkkua, tänä vuonna on uponnu hihaa enemmän ku parina viime vuonna yhteensä… nyt en enää osta uusia välineitä korkeintaa käyn vaihtaa puhtaisiin tai sit lopetan ennenkuin sattuu jotain todella pahaa…
Todella pilvessä. Ja pari 2 mg rivaa. Mun piti hetki sitten tallentaa joku ohjelma, että ehdin tekee jotain ennen kun se alkaa, mut en tiedä mikä ohjelma se, enkä sitä mitä mun piti tehdä.
lyrica, tenox, lätkä, bisse
Tämä aamu lähti oikein hyvin käyntiin. Eilen sain kaverilta yhden 100mg tramalin, yhden 10mg Diapamin ja yhden 2mg rivatrilin. Tein omasta mielestä fiksusti ja säästin kaikki täksi aamuksi, kun aamut on mulle niitä vaikeimpia hetkiä, ennen lääkettä. klo 8.45 sain 130mg metadonia ja nyt alkaa jo tuntumaan ihan hyvältä. Sit vielä pitäis jotai säätää… katotaan nyt.
Mutta tuossahan noi tulikin listattua mitä on tänään menny. Päivitän listaa jos tarve.
PS. Tietääkö kukaan miten tramadoli käyttäytyy metadonin kanssa? kun on vähä vierasta aluetta mulle.
Mut eipä muuta, hyvää viikonloppua kaikille ja ottakaa iisisti! Varsinkin Lyricoiden kanssa! Ehkä yksi petollisimmista lääkeistä ikinä!
jos herää kännissä niin tie on aika selvä lyricaa tais mennä 450, tenoxii, bissee, kahvia, tupakkia
Iken jo tänne tänään vastannut, mutta tilanne on korjaamtunut huomattavasti näin päihteiden osalta. Eli tänään:
Kofeiinia ja nikotiinia sopivasti
130mg metadonia
10mg Diapamia
6mg Rivatrilia (vielä 12mg jäljellä)
300mg Lyricaa (Jee, pitkästä aikaa)
Näillä mennään…
Vitutus!! Kaverit pyytää ryyppäämään ja sitten sanoo että lähe vittuun täältä voi vittu kello on 20 yli 9
ja toiset kaverit pyytää baariin mut olis pitänyt jo tunti sitten kuulua niistä haista vittu elämä!! sellane meininki on nyt.
ja pelkkää bissee oon ottanut liian vähän ku pystyssä olen.
kannapis. mielipidelääkkeet. tenoxeja 100mg, diapamia 15mg, ramalia 150mg.
en muista nyt ainakaan ottaneeni juurikaan muita substansseja.
Vipua joku 2g
Xanor 4mg
Pami 20mg
Sirkat 16 mg
Venlafaksiini 225
Joku rytmihäiriölääke 2 X
Tahtoisin jo nukkuu!
hyvin te vedätte. ei käy kateeksi. valvottu yö kohta takanapäin ja on alettava väsäämään jotain toimintaa ettei tarvi tyhjyydessä olla
25mg levozin löytyy unilääkkeeksi mutta yritän sinnitellä ilman aina kun pystyy. venlafaksiinia 225mg.
-univelka lähtee haulikolla-
Unta otettu pe-ti ehkä 4 h. Aamupalaks 20mg diapam ja 16 mg sirkkoja. Päässä soi hoosianna.
Hei viisaat, voisko vielä napata 200mg ketiapiiinia? Vituttaa tää valkoinen, mur. No ite kyl läksin… kärsitään ny.
Valvominen siis.
Illalla meni 25cl 60% vodkaa, nyt vähän krapula kunnes apteekkisopimuksen lääkkeet alkavat vaikuttaa, eli 600mg Lyrica, 1.5mg Rivatril, 40mg tenox ja propral 20mg.
Tolle vodkan lipittämiselle täytyis tulla loppu…
JEEEES!
Sain kakkosen xanoreita ja nyt on monta päivää pelastettu.
Nyt elimistössä jyllää:
Kofeiinia ja nikotiinia sopivastii
500mg Deprakinea
130mg metadonia
3mg Xanoria
Opettelen tässä samalla käyttämään bentsoja “oikein”.
ja kahville ollaan menossa…
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!
Tänään (15.2) on synttäripäiväni, joten sallittaneen minun olevan vähän humalassa, eikä edes kouluun ole aikaista herätystä. Ehkä siinä kolmen neljän jälkeen iltapäivällä menen kämpille alkon kautta ja ostan jotain kuohuvaa, mutta kukaan ei ole kanssani juhlimassa. Eipä sillä väliä, siihen olen muutaman viime vuoden aikana tottunut. Yksinkin voi pitää hauskaa. Sen ensimmäiset puoli tuntia. ![]()
2 xanorit ja 2 rivat vaikuttaa
![]()
Niinhän siinä taasen kävi,et xonen kans on menny tää yö
100mg pamia pitkin päivää
lanttumaakarin suosittelemat ![]()
nortti
kahvi
Antabus 800mg, 0,25mg rivatril ![]()