mikä vaikuttaa nyt

Panacod Pore nyt saldo joku kolme. eli aika hyvin…nilkka kyllä on pallo mutta johan olen reippaillukkin. niin ja safka + kahvi.

lyrica 4x300 3 suuhun + 1 nenuun + typrtofaanii iso annos jotenki tuntuu et noi buustaa tosisaan
tohon betel nuttii viel :slight_smile:

2 kympin pamia, masarit, kofeiini.

Tämä aamu lähti hyvin käyntiin. Näillä mennään vielä:

500mg Deprakinea
130mg metadonia
4mg Xanoria

Ja vielä on noita teloja jäljellä jonnin verran. Pitää vaan nyt yrittää olla ihmisiksi etten vedä kaikkia tänään tai ainakaan kerralla. Se ei yleensä johda hyvään…

panacod ja 2 *4mg sirdalud…jos vaikka pikkasen laukasis… katsotaan.

Vakiot mielialapillerit
suboxone
ardinex
north state red
juhla mokka

Sertraliini, kofeiini, nikotiini… :open_mouth: . Listast uupuu jottai, hmmm, mitä se vois olla, ei ny millää tule mielee, voivoi sama pää kesättalvet… :confused: . Noo, ehkä mää pian muistan, mikä se oli ku piti ottaa… :unamused: .

suboxone
mielialat
nortti
2 litraa kahvia

2mg suboxone
1mg rivatril
5 olutta
300mg lyrica

aamu alkaa kahvil tryptofaanil ja tähän vois koht viel rouskutella vähän betelii…

2xLyrica 150mg + Rivatril 2mg + Suboxonea noin 1mg nuuskaten.

alkoholi budi ja kodiini

panacod,para tabs,muut lääkkeet. saatana ku ois kunnon vanhan koulun vauhtia lähtis kivut ja flunssat silleen et suih suih .vittu.

Oon yrittäny bentsoja lopettaa. Ehdin jo neljä päivää olla ilman, ku oli menny keskimäärin 16mg Xanoria päivässä. Sen lopetin siis seinään ja neljä päivää kestin. Eilen otin kaksi kympin pamia ja kyl nekin autto yllättävänkin paljon. Nyt vaikuttaa siis:

Kofeiinia ja nikotiinia sopivasti näin aamulla
500mg Deprakinea
130mg metadonia
20mg Diapamia jotka sain tunti sitten yllärinä kaverilta. Ku se ei kuulemma jaksanu kattoa mun kitumista.

No, parin kuukauden päästä lähden Järvenpäähän missä katkaisen bentsot lopullisesti.

5x5mg Dexamfetamine Sulphatea otin levotonta oloa rauhoittamaan tuossa jokin aika sitten. :mrgreen:

2mg xanori depotti ja melkei kolme grammaa lyricaa :exclamation: olot on nyt hyvät mut kohta varmaan sekoon :laughing:
Sitä odotellessan

-Bupr vajaa milli
-Olutta paljon, onhan residenttikisat!
-kannabis, ruohon muodossa
-Rivatril 1mg
-Grillimättö

riva 4mg
tramadol 500mg
ruoho

Krapula, ainakin kunnes lyrica rupee vaikutta. Normi apteekkisopimus lääkkeet :mrgreen:

Respalääkkeet
xone
kukkanen
50mg pami