mikä vaikuttaa nyt

4mg rivaa, 150mgx2 lyricaa,4mg iv subbaa,3 olutta ja on outo olo.päähän koskee…en oo juonu kolmeen kuukauteen…johtusko siitä toi hedari?huh,uskaltaako juoda lisää…

Efexor 225mg
10mg rivatrilinia
nikotiini
ja järjettömästi kahvia

1mg Xanor nopia. Tää on oikeesti mun lääke ja pitää vielä saada psyka vakuuttuneeksi asiasta. Vaihtoehtoinahan on katukauppa, mutta minulle ei ikävä kyllä ole suhteita täällä Oulussa. Satunnaisesti vaan saan noita tutulta, mutta useemmin tarvitsisin. Myös rivatril olisi toinen vaihtoehtoinen lääke mm. pitkäkestoisuutensa vuoksi. Mun mielestä kuitenkin pienempi paha ku viina mitä piti ennen ryystää, et pysty hoitamaan asioita! No sitten ku itsemurhatilastot räjähtää expotentiaalisesti, niin voi tapahtua jokin muutos tähän nykyiseen bentsojen nihkeästi määräämis politiikkaan, mutta sitä päivää saadaan odotella. Pistin mä pilveeki tilaukseen, mut taisivat tulliin jäähä, ku 2,5kk postituksesta hollannista aikaa ja ei oo näkyny, mut eikös tullistä pitäis tulla joku kirje jos ovat sinne jääneet? Tai sit postikuski on rahantoivossa avannu kirjeeni, muttei oo ilmotellu poliiseille, ku on itekki rikoksen tehny… Noh aijon ehkä tilata kohta uudestaan jos onni tällä kertaa olisi suotuinen.

Kipu- ja rentoutumislääkkeeksi pilveä aattelin ruveta kasvattelee, ku on pienempi paha ku viinat ja oon mä ennenkin pilvee jonkin verran poltellu, että tuskin mulla kamalan suurta potentiaalia on psykoosia siitä saada ja jos tulee, niin sitten tulee. Oon koittanu taistella tätä korruptiota vastaan jo ihan tarpeeksi, niin pitää sitten ruveta keksimään omat konstit. :slight_smile: Masentunuthan en ole yhtään masennustestienkään mukaan, mut silti mulle on diagnosoitu sekamuotoinen masennus- ja ahdistuneisuushäiriö. Eli ihan summamutikka diagnoosejakin täällä vielä jaellaan. Psyka alko vittuilee kun kerroin et epäilen epävakaata ja nyt sitten viel aijon tehä ADD- ja Aspergertestit seuraavaks jos sinne pääsis hyväl tuuril ens vuostuhannel. Sitä ennen pitäs vaan koittaa saada edes silloin tällöin bentsoja jostakin lääkitsemään ahdistusta ja raivokohtauksia. Mullahan on myös krooniset raajakivut ja kun reumatesteis ei näkyny mitään, ni taas jätettiin oman onnen nojaan, eikä edes Panacodia tai Tramalia anneta kokeilla.

Mul on tod. näk. rekistereis merkintä, ku otin pillerimyrkytyksen vuos sit (ei itsemurhatarkotus), et saisin apua, mut ei, lekurit vaan vittuili et ota ihtees niskasta kii. Mut ei sille mitää voi ku pinna palaa ja tää meni taas tällaseks avautumiseks ja tilittämiseks, mut tosi asia on se et ainoastaan alpratsolaami on mulle auttanu.
Noiki jo viittaa siihen epävakaaseen, mut psykiatrithan on niin jumalia, vaik tiiän lääkkeistä enemmän ku ne (se kai se syy siihen onkin) et ovat tollasia nihilistejä. Sanottii vaa, ettei saa itelleen tehä diagnooseja. No jos ne tekee väärää diagnoosia, ni miksen mä sais tehä ehotuksii, mitä mul todennäkösesti ois ja että saisin siihen apua!

En jaksa tonne lopettajiin enää kirjotella, ku ei oo mitää puhumista viinoista. 3kk ny raittiina ja puolen vuoden aikana olen siltikin juonut vaan 23 kaljaa, ku tuli 2 vitutusretkahusta, niiltäki ois vältytty jos ois bentsot kirjotettu. Mut ny 3kk iha ilma mitää eikä tarvi Antabuksiakaa nauttia, ku silti pystyn olee ilman… Must tuntu, ku otti Antabuksen, et viinanjuontia alko ajattelee enemmän. Sori pitkä avautumiseni, mut kyllähän tänne mahtuu ja toisekseen myös tällainen nihilistinen kohtelu terveydenhuollon puolelta on monelle muullekkin varmaan tuttua tällä palstalla. :stuck_out_tongue:

pannarit, pampulat, tramboliinit ja peeällä. olen ollut jopa liikenteessä koko päivän,
hieno suoritus vaikka itse sanonki. tosin ilman lääkitystä se olisi ollut melkein mahdotonta.
se ei ole hienoa.

-Antabus 100mg
-Doxal 50mg
-Sirdalud 8mg
-Opamox 180mg
-Rivatril 1.5mg
-Tenox 40mg
-Nikotiini ja kofeiini
-Yksi pesällinen bongista (ne parhaat, eli aamupajarit :sunglasses: )

Ps. Ja mahdollisesti vaikuttaa vielä miedosti eilinen Tramal Depot 400mg, koska nenää kutittaa ja jalkoja. Tämä on juuri niitä oppareitten lieviä “syyhyjä”

kohta yölääkitystä kehiin niin että nukkuu kellonympäriämpäriälyyn.

-Kolmea eri bentsoa
-Tramal depot 400mg
-THC
-Kofeiini
-Nikotiini

Varsin hyvä olo :sunglasses:

Tramal/tramadol, 200mg
Rivatril 1x mg 2mg
Insomin 2x 5mg
ed ja lisää ramboja ja xanttuja jossain välis

Iltaa!

Olen tänään kitannut yhden 0,5 l Koskenkorvan 38% ja 6 x 0,33 l KOFF III. Olen ihan rikki 11 tunnin työpäivän jälkeen :frowning: … Kohta otan lisäksi 8 mg Subutexiä I.V. :mrgreen: . Sen jälkeen leikin vielä hieman tietokoneella ja menen sitten nukkumaan :unamused: . Huomenna on varmasti parempi päivä kuin tänään :wink: !

Pingo

EDIT: klo 23:21 Ihan sairaan hyvä olo 8 mg Subu vetojen jälkeen… Nyt pidän taas taukoa ainakin perjantaihin asti.

Nyt mennään suhteellisen pienillä ahdistukseen tarkoitetuilla lääkkeillä:

-Antabus 100mg
-Tenox 10mg (eli puolikas tabletti)
-Opamox 90mg
-Rivatril 1mg
-Doxal 50mg
-Nikotiini
-Kofeiini

Johan sitä tulikin taas hieman “leikittyä” muutama päivä Tramalilla ja kannabiksella. Hieman pelkään tuota Tramalia viihdekäytössä. En ole koskaan kokenut oppari viekkareita, enkä halua niitä koskaan kokeakkaan.

Tramalista puheen ollen magus puhuu asiaa siitä häviää se hohto kun on syönyt muutaman päivän viihteillessä mutta kyllä se silti pitää masennukset ja ahdistukset pois tosi hyvin vaikka pidemmän aikaa söisi. Ite oon kanssa leikkinyt tramaleilla eilen ja tänään mennyt yhteensä 1050mg ja paikat kutiaa ja olo on eufoorinen varsinkin kun minulla on diapamia ja sirdaludia viellä buustimassa.

Mut ei viikkoo kauemmin kannata viihteillä muuten se masennus iskee aika pahasti. se noissa opiaateissa on niin pirullista tuottaa ehkä parhainta mielihyvää (päihteistä) mut sen jälkeiset tilat ei oo mukavaa…no jos on nousut ni on laskutkin näin se vaan menee.

poretta 0,2 töötit heti aamutuimaan + pieni määrä hittii + betel nut + kofeiini…salviaa ehkä myöh.

äähh tee mitä teet ei kuulu mulle…

Juu, olet oikeassa varmasti tuon tramadolin suhteen. En ole sitä koskaan enempää kuin 4-5päivää putkeen ottanut. Annoksen ollessa yleensä 400mg. Ei ole tullut mitään viekkareita. Eli harvinaista on tramadolin käyttöni, kuten myös kodeiinin.

En käytä näitä lääkkeitä kipuihin vaan juuri ahdistuksen poistoon ja euforian vuoksi. Mielestäni olen pitänyt käyttöni hyvin hanskassa. En edes uskaltaisi syödä Tramalia viikkoo putkeen.
Ja tuo 40x30mg oksatsepaamia oli kertakokeilu “extra” tropeilla, ei varmastikkaan järin viisas veto. Mutta bentsotoleni ovat niin korkeat luonnostaan/kun olen syönyt niitä pitkään, että tuo 1200mg annostus ei tuntunut kuin lievänä lihasrelaksaationa. Eli bentso testailut norsuannostuksilla saa kyllä jäädä sikseen.

Eli loppuyhteenvetona, käytän harvakseltaan kodeiinia tai tramadolia vakavaan yleistyneeseen ahdistushäiriöön. Siihen minulle on myös bentsoja määrätty. Kannabis myös poistaa ahdistukseni täydellisesti, jos olen edes hiukan pilvessä.

Minulla on onneksi alkanut psykoterapia ahdistuneisuuteni vuoksi, toivon että se auttaa ja pystyn laskemaan pikku hiljaa päivittäistä bentsoannostustani.

-THC
-Kamomillatee
-Sirdalud 24mg

kasa erivärisiä lääkkeitä…

Salmiakki kossu. Tekee kyllä hyvää, oli meinaan suht raskas viikko. Nyt aika nollata tilanne :slight_smile:

Melko kattava kaljapaukkuressupiripiritööttööt.

1,5x 15mg oksatsepaamia (olin pois kotoa pari viikkoa, ja paine alkoi meneen sietämättömäksi, joten lääkevähennyksen sijaan päätin lääkelisäyksestä juu, mitä kyl jatkoinki omas kodis, kun oli roudannu sieltä yksityisestä vankein- ja vanhustenhoitolaitoksestamme jonku stnan syyllisyysviruksen ja halusin nukkuaprkl, ja ny sit taas vähennys edes, vaikka ei kyl yhtään huvittais… Ihan kiva ois ottaa 150mg, että olis jotenkin normaali olo, mutta se ei nyt kyllä kertakaikkijaan käy, jonkun mielestä… :confused: ), sertralin 50 mg (annos olis 100 mg, mut lekuri ei uusinu ressua, vaik olen hukannu aiemmin uusitun: mul ne ei uusi vissiin edesmenneitten kroonisestisuisidaalinenpäläpälä- määritelmiensä takia edes masislääket etuajas :imp: ), 75mg ketiapiinia, kofeiinia. Sattuneesta syystä tekee mieli ottaa tuota ketiapiinia päiväl, unen saan kyl mirtazapiinil…

Hurjat on annokset :mrgreen: .

seronil 30mg
diapam 60mg
ardinex,iltapäiväl joku muukin :slight_smile: