mikä vaikuttaa nyt

MDMA afterglow

Nyt olen kyllä viime viikkoina vetänyt bentsoja ym. aika rankasti. Kai nämä on niitä “viimeisiä vetoja” :smiley:

Tervehdys!

Näin sunnuntain kunniaksi päätin vetää neljän kuukauden tauon jälkeen taas bentsoja:

• 3 x 10 mg Diapam

Minulla on todella rento ja hyvä olo :smiley: . Tätä herkkua pitäisi saada useammin. KH klinikan seulat vaan saavat minun pysymään kaidalla tiellä. Muuten vetäisin pameja joka päivä… Subutex voisi sopia hyvin näiden kanssa, mutta kun minulla ei vaan ole niitä juuri nyt :frowning: .

VH

4x100mg tramadolia depottina
2x150mg pregabaliinia
4x5mg diapam

ja toki Cafe Creme- tuoteperheen vaniliahunaja sikarit vaikuttaa :slight_smile:

yli vuoden olin polttamatta, nyt jo toinen sikari-boxi menossa, mutta kerrankos sitä fiilistelee.
nikotiinissa on se hyvä puoli että se mielestäni boostaa ainakin tramadolia. potkasee depotin käyntiin
pirteemmällä tavalla, silti halutessaan voi olla skarppina. tosin olen myös huomannut että nikotiinikin
vaikuttaa useiden eri oppareiden kanssa suotuisasti. nyt yölääkitystä kehiin ja lopetan offaamisen, pääsen
vihdoin omaan sänkyyn koisimaa. luksusta, aamulla vielä jouduin käymään ulkohuusissa (-18c) aamutoimilla
ja voin sanoa että siitä oli huumori kaukana. näiden lausahduksien myötä toivotan mukaville hyviä illan jatkoja
!!

Nekrubudi :mrgreen: :laughing: :mrgreen:

Sun kaita tie on kyllä mun vinkkelistä aika hiton leveä…

Tervehdys!

Päätin aloittaa tämänkin viikon mukavalla perussetillä:

• 8 mg Subutex I.V.
  • 0,5 litraa Koskenkorva 38%

Keskinkertainen olo tuli Subu-vedoista. Seuraavan kerran Subua vedän keskiviikkona. Silloin minun pitäisi saada 4 nappia. Olen jo maksanut napit etukäteen. Toivottavasti mulle ei tehdä syyhkyjä :confused: . No, minä luotan tähän toimittajaan…

VH

6mg Rivatril
900mg Lyrica
600mg Tramal
15mg Dormicum
80mg Tenox
30mg Opamox

• Olut & Lonkero

25mg insomin, deprakine 1500mg, 120 mg kodeiini kukka, lefa,

Moro!

Tänään vaikuttaa:
-Buprenorfiini I.V. 2x 1mg
-Mirtatsapiini 45mg
-Aamulla napatut vitamiinit
-Kofeiini ja nikotiini
-Alkoholi (1 kalja)

Xanor 4mg (aamulla)
suboxone i.v 1,5mg (aamu)
mdpv:tä menny illan/yön mittaan
4-fmp fluoroamfetamiini (0.1 tai 0.2) pommilla

offtopic, onko tätä porukka ottanu i.v:sti ilman ikäviä seurauksia?

70mg diatsepaamia, 40mg tenoxia (mikä olikaan vaikuttava aine, emmie muista)

4x 500/30mg panacod lääkärin ohjeen mukaan (2x3xpäivässä). Oikea käsi paketissa, kun veljen lapsen varpajaisten päätteeksi menin liukastumaan käteni päälle ja parit sormet poikki. Ensi viikonlopulla leikkaukseen, että saadaan taas sormet suoraksi :slight_smile:

pari kipaletta mjs merkinnällä olevia pieniä sinisä pillereitä.Kuulopuheiden mukaan kyseessä on intian 10mg pameja.
Aikasen laissa vaikutus tuntuis olevan hyvin pitkälti samat suomi pameissa.
Näitä näyttäis liikkuvan pk-seudulla enemmänki.
Osaako kukaan sanoa näistä sen enempää?

tramal depot 200mg
diapam oraalisuspensio 40mg
bupre 2mg
dormicum 30mg
insomin 20mg

tramadoli, pregabaliini, diatsepaami, klonatsepaami, hyvä musiikki ja hyvä ganja.

panakodii,vitamiinii,kofeiini,xanor,opamox. :laughing: ja nope tramal :slight_smile:

Kaipa se pari millii pupuu vaikuttaa vaikka ei vaikutusta huomaa, täytyy lähteä buustia etsimään… →
On se perkele, ja seittämä vuotta sitten piti vaa kokeilla :confused:

Norspan 10mg Depotlaastari sublinguaalisesti. Ihan hyvin toimii mut eipä tää bupre oo mun juttu. Sais jo antaa Opamoxit apteekista ni ei tartte ottaa ahistukseen mitään muuta paskaa. Kuten eilen tuota buprea että sais “unta”.

Tere!

Tänään olen vetänyt seuraavan setin:

• 8 mg Subutex I.V.
  • 14 x 0,33 l Kurko Long Drink 4,7%

Mulla on vielä kolme Subua ja mieli tekisi vetää tänään lisää, vaikka edellinenkään kerta ei toiminut kunnolla. Viimeksi vedin Subua maanantaina. Pitäisi varmaan odottaa lauantaihin asti, jotta saisin jotain oloja Subusta :frowning: .

VH