mikä vaikuttaa nyt

2 x 100mg tradolan retard (jälkeen jäänneitä)
1 x 0,5mg rivitalorivari (talttapää)
~15mg propralia ja hartsilehteä (iltalehteä)

En tie oletko kertonut, mut ei kai sulla mitää vakavaa oo siellä et särkee? Miks särkee ja mihi, jos saa kysyy?

laitan tähä sen mitä olen ollu ylhääl joku 48h, mitä on menny tosa ajassa; meinaan niinkun “yksillä silmillä

32mg Suboxone…
0,5 - 0,6g~ amfetamiini… ( hyi mua :imp: )
2 x 2mg Rivatril…
2 x 0,5mg Rivatril…
25mg Triptyl…
jokunen kalja, jokunen ciideri ja jokunen lonkero…
Pari kahvikuppii…
Tosi paljon hiilihappovettä / mehuu…

Mut olen mä tässä välis ihan duuniakin tehny… Ei mitään rikollista. Pulerannu/vahannu kaverin auton, pessy moottorin kunnol, imuroinu hyvi, ikkunat pessy, pyyhkiny kaik muoviosat auton sisält ja pessy vanteet painepesurilla.

Pari tuntii mulla meni tossa ns “täysfixissä” ja 80€ tienasin siitä :stuck_out_tongue:

Kaikkiaan 6x5mg Dexedrinea mennyt tässä päivän mittaan… Niiden lisäksi tuhti pesällinen kukkaa paloi bongissa tuossa hetki sitten… :sunglasses:

Voisko joku kertoo mikä on paras keino buustata hitaita (temgesic)? Bentsoja jo menny ja supriumia (mutta eipä se paljon auta). Vinkkejä tulemaan jos viitsitte

+250mg tramadolia ja yksi Karhu. iltalehteä myös, sekä proppuja. ruuveja, ja vääntimiä.

Niin kakspiippunen juttu, et tiiä vastaako vai ei… :cry:

Siks vaikee, ku jos kysyt tollasta olet selvästi aika noviisi nois opiaattijutuissa ( minkä kans ei kannata pelleillä sit muute ) ja jos täs nyt joku heittää jonkun combon mikä on sille henkilölle tosi hyvä ja vaaraton. Sulle se voi olla tappava combotus!

Olen aika varma, et kukaan ei sua ala täs neuvoon tällasis asioissa. Mut se ei tarkota sitä, et sit voit kokeilla kaikkee niitten sun teemujeskaa sekasin! Joku lääke ja teemu voi olla heti naps ja kun sulla vielä ne bentsodiatsepiinit siellä alla / päällä what ever, ni ei hyvä…

Ymmärrän kyl toki jos et saa niist haluamaas olotilaa ja haluisit saada “pikkasen” enempi irti niistä. Mun neuvo; ole ilman vähän aikaa, sen aikaa että olet ihan helvetin kipee, ni jo toimii muutama hassu Temgesicikin hyvin :wink:

EIkä tä ollut sit mitään sarkastista, tai mitään moittimista, tai mitään:slight_smile:

150MG dxm, 2mg Xanor depot, Insomin 5mg ja 30mg Opamox

En ole mikään noviisi oon kyllä ihan vuosia käyttäny kaiken-näkösiä aineita ja olen perehtynyt kyllä opiaatteihin, mutta ajattelin ihan muiden mielipitetä kysyä että mikä on paras buusti teidän mielestä, että millä ns. koti konsteilla onnistuis. Kahvi ja Rööki nyt tietty vähän mutta ei noi bentsotkaan enää tunnu mitään tekevän kun on tarpeeks jo ottanu. Tiedän kyllä rajani ja ei näillä toleilla kovin äkkiä huonosti käy. Yli-huomenna pitäis katkolle mennä niin tän viikonlopun ajattelin ottaa ihan relax, kun vielä voi…

Stemppiä katkolle. Itse käynyt läpi muutaman kerran betso/bupre reflan samaan aikaan ja tiedän, että se on helvettiä. Pari kertaa vielä himassa ilman lääkitystä ja pohjalla vielä bentso/subu reflojen kanssa 2viikon krapula. Helvettiä saatana.

Samat sanat. Zemiä sulle sinne! Toivottavasti tuut “terveenä” takasin ja uutena ihmisenä :wink:

Kiitoksia vaan paljon… :smiley:
Pääsee sinne vähän rauhottumaan välillä (ja tärisemään). Eiköhän se ihan jees mene. Ainakin toivon näin

Saanko kysyä menetkö HVO:lle? siellä saa kyllä ihan kunnon lääkityksen. Lepoa vaan siellä ja muista, että se aurinkokin aina paistaa vaikka sitä ei ehkä nyt näy:)

Iltaa!

Olon on aika euforinen. Olen tämän lauantain satsin saanut kohta vedettyä.

• 2 litraa valkoviiniä pahvilaatikossa
  • 8 mg Subutexiä IV

Antaisin oloille arvosanan (4-10) 7,5. Olisi pitänyt olla ilman Subutexiä vähintään 3 päivää, niin sitten arvosana olisi jo 8,5, mutta kyllä tämä näinkin menee. 10 pisteen Subutex vedot tulee vasta sitten, kun on ollut ilman mitään jarruja 7 vuorokautta ja vetää yhden 8-pallon. :sunglasses:

VH

Porin A-klinikan Katkohoitoon eli eiköhän se ole semmonen. Lääkityksen ne antaa juu. Luulisin että Tramalit, Pamit ja Tenoxit tai ehkä jopa Rivat

100mg diapam
12mg rivatril
90mg oxepam
120mg kodeinii
1,6g burana
n. 1,5g kukkaa

meinaa alkaa jo nuokuttaa

Olisi tosi ihanaa nukkua välillä. Olen jo ollu niinku mun tietääkseni Torstai aamusta saakka yksil silmil hereillä… Enkä ole nyt varmaan 10 tuntiin ottanu enää lisää amfetamiinia, enkä ota!
Mä en ole hirveen useesti näin kovin halunnu oikeesti nukkua! Mut ku oon jo menny niin yli väsymys, et ei pysty melkeen ees ajatteleen nukkumista… JA sit ku ei ole mitään kunnon lääkkei, et sais nukuttuu!

Olispa hitto muutama kunnon vahva benzo ja jotakin unilääkkeitä. Mul on tos ( en saa respal noit, kaveri heitti joskus ) 200mg:siä Ketipinoreita… Niistä mul ei ole mitään kokemusta… En uskalla syyä tollasta, ku aika vahva vissiin toi 200mg Ketipinor ja en haluu sit olla 2 päivää ihan sekasin… :angry:

Tiettekste ku olen mun mittakaavan mukaan valvonu jo tosi paljon ja alan näkeen jo hallusinaatioita ja tällee…
Oli tosi kiva olla sulattaas tänää siel ihan hallusinaatioiden peittämänä koko hiton klinikka… :unamused:
Ei sillee muuta, mut tä alkaa syömään jo päätä ja ei todellakaan mikään kiva olo…

Opamox 30mg, Xanor depot 2mg, aamukahvi ja rööki. Kohta lenkkille :sunglasses:

yllätys yllätys mulla ekana risoliitit. mut sitte bissee röökiä ja viimesenä muttei vähäsempänä tietämätön määrä oxynormia ja panacodia. nii ja pari sirkkaa vielä mut niitä ei vihtiny enempää ottaa ku ne alkaa jostain syystä mua väsyttää… nii ja meinas unohtua että vodkaaki on tullu otettua. olo tila on lähes parhaimmillaan ku vielä naista sais.

Aamusta ( ~klo 6) tähän hetkeen menny ehkä n. ykkönen virtaa, ehkä enempiki, ei pysty muistaan tarkalleen… :confused: Sit 3mg Xanoreita, 4mg Sirdaludia, 6mg Rivoja ja 0.4 teemu… Kolmisen bissee ja saman verran lonkeroita menny, plus perus kofeiini ja nikotiini :slight_smile: Ei näköjään enää pää pysy messissä vaikka valvoo vasta toista vuorokautta… :unamused:

2 mg Rivatril
n. 1 g Piriä
150 mg Suprium
Siideri
Olut
Kahvi+Tupakka
Näkkileipä
Monivitaamiini :laughing:

Ja 9:n tunnin päästä katkolle :imp: