Illan väsäillyt ja polttanut jelly-hasista. Tein öljyt budista ja lehdestä,
jotka sitten sotkin budista talteen otettuun kiffiin. Lopputulos musta
muovailuvahamainen hasis, joka ei tartu sormiin. Haju mäntyisen pihkainen.
Silmät tärisee päässä välillä samalla tavalla, kuin olisi ottanut mdma:ta.
Todella vahvaa !
Pitäs se uskoa et mä en tykkää tästä combosta kyllä ollenkaan jos ei lasketa sitä ekaa kahta tuntia. Mahtavat euforiat tuli kyllä, mutta loppupäivä oli ihan kauheeta tokkuraa ja väsymystä. Joskus puoli kuuden aikaa illalla lähdin käymään autolla kaupassa ja 10min ajomatkan aikana hyvä etten rattiin nukahtanu. Vastaan tulevat autot vähän väliä näky kahtena kun silmät meinas väkisinkin painua umpeen.
Vai tuleeko teille tällainen olo jos otatte ton tramadoli+kodeiinicombon nimenomaan sillain et eka tramadolit naamaan ja n. 1-2h päästä kodeiinit?
Vaihdoin juuri korvaushoidosta saamani Suboxone lomalääkkeet kunnon Subutexeihin ja vedin juuri yhden napin hihaan. Toimii hyvin. Kun vaihdan Suboxone tabletit Subutexiin saan yhden Subutexin päivää kohdin sekä lisäksi vähän rahaa… Kauppa se on joka kannattaa
No joo ei todellakaan näimmä… Musta se jälkipöhnä/laskut on sen verran ärsyttävä, et taidan ottaa jatkossa kodet ja tramadolit ihan vaan yksinään. Sinänsä hassua kun kummastakin aineesta pidän tosi paljon, eikä tollasta jälkipöhnää mulle tule vaikka ottaskin ton 450mg kodeannoksen yksinään. Tramadoliakin saa ottaa varmaan 400mg ennen kuin sen vaikutus alkaa mennä sellaseks et on sekava ja tokkurainen olo. Pitäsköhän kokeilla tota comboa yksinkertaisesti vaan pienemmällä annostuksella. Ottaa vaan ihan vaikka 100mg tramadolia + 150mg kodeiinia.
otin jonku verran risoliittia, panacodia, oxynormia ja vähä 16 prosenttista viron viiniä joka kaapin perältä löyty. nyt on jotenki sekava olo ei toivotulla tavalla. en ees paljoa ottanu niitä mutta silti. en tosin oo nukkunu muutamaan päivään tuon paskana olevan jalan takia et vaikuttasko seki asiaan. kuuluukohan nää tällaset ihmettelyt tälle osiolle mutta aattelin että jos jollaki ois vähä jotain asiaa valaisevaa tietoa tai jotain sellasta…
Kyllä se valvominen aika lailla asiaan vaikuttaa kun aivot on muutenkin vähän pihalla/hitaalla ja siihen vielä päälle tommonen setti niin kyllä siinä muillakin (ainakin minulla) sekavat olotilat saattais hyvinkin mahdollisesti tulla. Varsinkin alkoholi ja oxynormit vaikuttaa monin kertasesti valvomisen jälkeen. Että näin.
joo ei ku ihmettelen vaan ku mulla on sitä toleranssia vähä kaikkeen eikä ne oxyt ja viina ennen oo tällästä tehny… varmaan se on vaan se väsymys. vähä lisää vielä nii jos se uniki tulis. ois jo aikaki kyllä:)