mikä vaikuttaa nyt

20mg omeprazol
8mg suboxone
8mg rivatril
15mg meloksikaami
nikotiini paljon ja kahvi vielä enempi…

ja hyvä mieli päälimmäisenä, siivosin heti aamusta ja vaihdoin petivaatteet ja ennen puoltapäivää kaikki oli jo tehty ja sit kerkes lähteen klinikalta hakeen lääkkeen. :sunglasses:

Oliha olot herätessä. nyt järjen pitää 150mg lyrica, budi ja neil young :slight_smile:

30mg opamox, bongista budia ja 10mg dexedrine+kultalonkero

sama setti kun aiemmin. :unamused:

toinen huutaa ota lisää, toinen et älä vitussa. kumpi ja kampi tappeli…

AI AI AI mitä herkkua, 4 panacodia nollatoleen → !

voi hitto, maanantai :confused:

5600mg lyrica
20mg rivatril
200mg tenox
40mg pantoprazol
250mg ketipinor
12mg sirdalud
60mg cymbalta
tuhdit kukkasavut
18tlk olutta
ja lisää menee…

edit. kaveri tuli vielä tarjoomaan bupree, millin niistin. 26tlk menny ja nyt on aika vaikee hengittää, pysyn kyllä tolkuissani jos oon hereillä niin tiedostan hengityksen. vähän kyllä pelottaa mennä nukkumaan. mut noh, eikohän se tästä. nyt vasta välähti mieleen notta paska kombo ton lyrican kans. :confused: monivamma :blush:

“Purple drank” ja syyhy.
Und Oxamin :sunglasses:

Monivammalla ainakin on kunnon annokset! melkeen 6g lyricata… :smiley: mulla vaikuttaa juuri Cokis

Napsakoita määriä :open_mouth:

itsekin ihmettelen miten sisuskalut eijjoo sanonu sopimusta irti. tiedän että noi, varsinkin lyrican, annokset on täysin överiluokkaa. mulle on määrätty 900mg(sic)-respalla noi, ja varmaan tällä viikolla nostavat 1200mg(sic). rivatril ja xanor autto ahdistukseen jonkin aikaa mutta lyrica on ollu mulle hengenpelastaja.

nyt uskallan mennä kauppoihin ja ylipäätään luurata jotain silmiin joka ennen oli puhdas mahdottomuus. :frowning:
ennoo kylläkään käyny maksakokeissa tms sen jälkeen kun lopetin antabuksen, tuleekohan siitä jotain kipuja tms jos ne on vituillaan?

koska mitään kipuja ei oo ollu. omalla tavalla masentaa ja hävettää et käytän noin isoja annoksia, ja vielä keskellä viikkoo, enkä oo maininnu psykiatrille mitään noista. kai mun pitäs olla vaan rehellinen sille, mutta en uskalla. :frowning:

nyt on kyllä tosi lähellä notta tilaan lanssin, tuntuu että ei saa ilmaa keuhkoihin. pakko vaan juoda tinaa ja olla hereillä tämä yö. bupre vaan alkaa tässä nuokuttamaan mutta soiton päässä ois naapurissa virtaa tarjolla, joten sinne siis kohta.

tänne on kyllä mukava avautua ja kertoo fiiliksista kun ns. anonyymina ollaan, kukaan ei tuomitse, kukaan ei syyllistä vaan jokainen auttaa jokaista. niinku elämän pitäski mennä.

peace- :wink:

Jos tuota pillerinvetoa katselis IRL niin se näyttäisi samalta kuin Speden Viu-hah-hahtaja leffan alussa kun “Setä tässä ottaa pari tämmöstä pastillia niin sedän sydän on taas ihan terve”…kika :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Silkkareita ja kaljaa nautiskelen.

Ps. kirkas ota yhteyttä.

-mb

voi vittu, tiistai. :confused:

4300mg lyrica
15mg rivatril
150mg tenox
40mg pantoprazol
40mg propral
200mg ketipinor
6mg sirdalud
21tkl olutta
60mg cymbalta
ja lisää menee…

Onpas monivamma kova poika kiskomaan kaljaa…

noh, alkoholisti juo. juonu jo lähes 4v lähemmäs lavan päivässä… :confused:

koko päivän aikana :

lyrica 150mg
tradolan 100mg X 2
propral 10mg X 3
G13- budia ja hartsiheinää.

Nooh enpä tiedä että onko kova poika kiskomaan kaljaa, ehkä lyrikoita. Tai noita kaikkia sekasin. No jossain vaiheessa se on finish him, fataly!! :smiling_imp:

Rivatril 2mg, ai että kun vaikuttaa hyvin tauon jälkeen.

oletko todella tuota mieltä? juon olutta kun olen alkoholisti, en vois kuvitella päivääkään ilman alkoholia. syön myös lääkkeitä siten miten tohtori on niitä määränny. en ole ylpeä siitä että voin syödä lyricaa 6g päivässä ja juoda yli korin olutta siihen päälle.

jossain vaiheessa tämän on loputtava, joko minun tai Herran tahdosta. :unamused: