1 x lyrica 150mg
2 x tramadol hexal 100mg
3 x propral 10mg
pitkästä aikaa tramadoli pärisee hyvin näinkin pienillä doseilla.
täytynee pitää tolet ja annokset mahollisimman alhaalla ni ei tule hävikkiä
sitten. välipäivät kunniaan, ja viihteessä kohtuus. kun ei ole tarkotus lamaannuttaa
keskushermosta, ainoastaan hiukan aktivoida
Aamulla kahvit ja röökit
Sitten hakemaan 75mg metkua
siellä hakupaikasta sain säädettyä suhtkoht hyvää poretta jonkun about 0,5g
Myöhemmin vielä törmäsin kaveriin joka myi mulle teloja “edullisesti”
Ja kohta vielä savua hakemaan.
Kyllä noi ylemmät eväät kieltämättä pientä helpotusta näihin mun viime päivien/viikkojen melkoisen kitkunitku olotilaan, joka johtuu jonkun verran opioidien puutteesta. Kun nyt 4:tta päivää olen ollut ottamatta niin eipä ole kovin hääppöiset tunnelmat tässä olleet…
Eniten nihkeää noista oloista tekee toi stimujen puute ja jatkuva stimujen tarpeen tunne, joka vaan tuntuu kasvavan, kun sitä ilman oloa on nyt tässä ollut jo +3vko…
Joka taas joutuu vain ja ainaoastaan ton Dexedrinen vakavista toimitusongelmista. Sekin taas lisää nihkeyttä, että en ole vieläkäään saanut korvikkeeksi edes Equasymeja(metyylifenidaatti), vaikka luvattu on…
Temgesic liikaa
rivatril 10mg
diapam 30mg
lyrica 600mg
Ens kerralla pääsenki sit siihen oksikodoni taivaaseen/helvettiin…vajaa vuosi siinä meni,mut onneks pääsin kunnon kipupolille,mutta kyl siinä sai kokeissaki kitua
Kiitos gepacod, ootkin varmaan ainoo joka täältä foorumilta sitä toivoo mulle, mutta mitä muiden virtuaalinörttien mielipiteistä välittään, läheiset ne tärkeimpiä on. Mut kiitos kuitenkin, mulla vaikuttaa seuraavat 3vko suboxone vaihtelevin annoksin + perus reumalääkkeet ja britoflex ja tietysti 3x2mg Rivatril joka ei pidä kun reflat pois, mut hyvä edes se, etteivät ala ronkkiin sitä nyt samalla.
Viimenen ilta ja vaikuttaa:
1.4mg temgesic (i.v)
5x2mg Rivatril
5 annosta hyvää viskiä
nikotiini
ja kohta unille mennessä 7.5mg Zopinox.
Pärjäilkää mukavat ihmiset ongelmienne kanssa, lähden itselle tuntemattomaan nyt ainakin 3vko:ks ja nettiin ei oo toivoo päästä joten palailen ehkä kertomaan uusia uutisia kesäkuun lopullta. Hei hei o/
Hiisi, minulle tehtiin tänään syyhkyt! Olin ostamassa Subutexiä 120€:lla, mutta sain vain 1,5 nappia!
Pistää vihaksi. Mistä löytäisi sellaisen herrasmies huumediilerin, jonka sanaan voisi aina luottaa???
Olen ottanut korvaushoitolääkkeeni viimeeksi kaksi päivää sitten ja nyt otin seuraavan satsin:
8 mg Subutexiä IV
9 pullo Lonkeroa
Olo on ihan mainio. Nyt jätän Suboxonet ottamatta 3 vrk ajan ja sitten vedän taas vedot. Kiva kiduttaa itseään
jonkun aikaa ja sitten vetää hyvät vedot.