mikä vaikuttaa nyt

1 x lyrica 150mg
2 x tramadol hexal 100mg
3 x propral 10mg

pitkästä aikaa tramadoli pärisee hyvin näinkin pienillä doseilla.
täytynee pitää tolet ja annokset mahollisimman alhaalla ni ei tule hävikkiä
sitten. välipäivät kunniaan, ja viihteessä kohtuus. kun ei ole tarkotus lamaannuttaa
keskushermosta, ainoastaan hiukan aktivoida :slight_smile:

eli ei vitutukseen, vaan hyvään oloon!

Tänään on hyyyvä päivä:

Aamulla kahvit ja röökit
Sitten hakemaan 75mg metkua
siellä hakupaikasta sain säädettyä suhtkoht hyvää poretta jonkun about 0,5g
Myöhemmin vielä törmäsin kaveriin joka myi mulle teloja “edullisesti”
Ja kohta vielä savua hakemaan.

Pitää vaan muistaa ettei tämä kestä ikuisuutta…

Mutta tämä on hyvä päivä :smiley:

lehteä vihertävää. kohta puolikas imovane ja pää tyynyyn.

4.2mg Temgesic
12mg Rivatril
nikotiini

6x5mg Imovane
2x ruohoon miksatut hasasavut bongista

Kyllä noi ylemmät eväät kieltämättä pientä helpotusta näihin mun viime päivien/viikkojen melkoisen kitkunitku olotilaan, joka johtuu jonkun verran opioidien puutteesta. Kun nyt 4:tta päivää olen ollut ottamatta niin eipä ole kovin hääppöiset tunnelmat tässä olleet…

Eniten nihkeää noista oloista tekee toi stimujen puute ja jatkuva stimujen tarpeen tunne, joka vaan tuntuu kasvavan, kun sitä ilman oloa on nyt tässä ollut jo +3vko…
Joka taas joutuu vain ja ainaoastaan ton Dexedrinen vakavista toimitusongelmista. Sekin taas lisää nihkeyttä, että en ole vieläkäään saanut korvikkeeksi edes Equasymeja(metyylifenidaatti), vaikka luvattu on… :imp:

Antabus 200mg
Topimax 100mg
Efexor 225mg
Lyrica 375mg
Opamox 45mg
Tenox 40mg
Melatoniini 6mg
Omega luustolle 2kpl
Monivitamiini 1kpl
Nikotiini+Kofeiini

Unettomuus, kiva seuralainen
Tuohon listaan vain kuolleen ruumiini yli (ketiapiini-risperdal-levozin-leponex-mirtatsapin-zyprexa)

opamox 210mg, ritalin 100mg, kukka ja pari binee

buprenorfiini
klonatsepaami
nikotiini

Temgesic liikaa
rivatril 10mg
diapam 30mg
lyrica 600mg
Ens kerralla pääsenki sit siihen oksikodoni taivaaseen/helvettiin…vajaa vuosi siinä meni,mut onneks pääsin kunnon kipupolille,mutta kyl siinä sai kokeissaki kitua :imp:

Unettomuutta täälläkin,taas valvottu yö takana,mutta olen täysin samaa mieltä tuon listasi kanssa,only over my dead body!

Bupre,tenox,rivatril,rööki ja kahvii aivan vitusti

1200mg gabapentiinia
300mg tramadolia
10mg tsopiklonia
King size jointti kukuheinää kaverin kanssa kimppaan… :sunglasses:

Temgesic 4mg
Rivatril 10mg
diapam 30mg
Sirdalud 8mg
Lyrica 450mg
Ja se n.50h alkaa nyt…(että Oxycontit toimis)

darrk markus 10mg i.v
bupre tarpeeks i.v
16mg rivatril
tarpeeks alkoa mulle ja
nikotiini

viimenen päihdesetti varsinkin i.v käytös
pieni ruoka ja uni ja sitten huominen kirjastossa ja viimeset asiat hoitaan ennen “vankilaa”

^ Onnea ja sitkeyttä siihen hoitoon!!!

xanor 1mg, rivatril 1mg, opamox 45mg, tuhti jolperi, 6 karhua, kotiviini ja klotriptyl mite x2

Kiitos gepacod, ootkin varmaan ainoo joka täältä foorumilta sitä toivoo mulle, mutta mitä muiden virtuaalinörttien mielipiteistä välittään, läheiset ne tärkeimpiä on. Mut kiitos kuitenkin, mulla vaikuttaa seuraavat 3vko suboxone vaihtelevin annoksin + perus reumalääkkeet ja britoflex ja tietysti 3x2mg Rivatril joka ei pidä kun reflat pois, mut hyvä edes se, etteivät ala ronkkiin sitä nyt samalla.

Viimenen ilta ja vaikuttaa:
1.4mg temgesic (i.v)
5x2mg Rivatril
5 annosta hyvää viskiä
nikotiini
ja kohta unille mennessä 7.5mg Zopinox.

Pärjäilkää mukavat ihmiset ongelmienne kanssa, lähden itselle tuntemattomaan nyt ainakin 3vko:ks ja nettiin ei oo toivoo päästä joten palailen ehkä kertomaan uusia uutisia kesäkuun lopullta. Hei hei o/

Terve vaan!

Hiisi, minulle tehtiin tänään syyhkyt! Olin ostamassa Subutexiä 120€:lla, mutta sain vain 1,5 nappia!

Pistää vihaksi. :smiling_imp: Mistä löytäisi sellaisen herrasmies huumediilerin, jonka sanaan voisi aina luottaa???

Olen ottanut korvaushoitolääkkeeni viimeeksi kaksi päivää sitten ja nyt otin seuraavan satsin:

• 8 mg Subutexiä IV
  • 9 pullo Lonkeroa

Olo on ihan mainio. Nyt jätän Suboxonet ottamatta 3 vrk ajan ja sitten vedän taas vedot. Kiva kiduttaa itseään
jonkun aikaa ja sitten vetää hyvät vedot. :sunglasses:

VH

savut ja kovaa

Hei Hei!

Onko sinulla korvaushoidon osastoaloitus? On varmaan. Missäköhän päin Suomea?

No onnea matkaan… Älä hajoa osastolla! :laughing:

Toivottaa
VH