Aivan, onneks mulle ei kerenny tulemaan mitään ihmeempää, tai en ainakaan huomannu.
Vittu kun rupee lantioon kolottamaan, kun ei kehtaa hirveesti mömmöjä vetää tänään…
Ajatellen vaan tota iltapäiväistä oluen ottoo…
Kaveri tulee käymään, niin ei viittis ihan jumissa olla
Varman aika paljon alkioholia, ei osaa sanoa, tullu juotua viinaa monta päivää taas…
Sitten tematsepami 70mg
Kodeiinia 300mg
Siinäpä ne suuremmat. Kai muitaki lääkekitä on, lähinnä verenpaine ja insuliinit sun muut, mutta niitä ei kait tässä ole tarkotus lsitata. Pitäs voida syödä, mutta on vielä vähän outo olo ja toisekseen tenoxit ja koodit potki inyt helvetin hyvin.
Emmä aio näitä nyt pitempää vetää, kuhan pieni viihdetuokio.
Viinaa ja pari pamia oon ottanu, ratkennu taas. Ei tästä tuu mtn. prkl. Olin kaks viikkoo selvinpäin mutta minkäs teet. Ts. oon juonu about 2 ltr viiniä ja vähäsen Suokkoua ja ottanu muutaman 10mg tabun. Hihhuleohei.
meniki 50mg stilnocteja tuntuu ihan hauskasti nämäki toimivan kun on taukoo ollu
sienimäiseltä tripilta alkaa vaikuttaa jo. Oikeet sienet jää luultavasti syömättä.
editt. menipä sit toset 50mgst paukkrjn petään . ei toimi ssormet oikee niinkun pitäys tässä kirkpjlle sa
^Koita hiisaa kohtuudella ja aina vaan ainoostaan illalla. sitte ku ei oo mitään velvollisuuksia hoideltavana,
voit ottaa vaa chillisti. vinkki numero 1
edit. mulla nousee nyt joku. enkä ees ajattele kaks mielisesti, vaan olo kohenee hyvin jännästi