mikä vaikuttaa nyt

10mg diapam
15mg cipralex
ettan tykkinuuska!

Aivan, onneks mulle ei kerenny tulemaan mitään ihmeempää, tai en ainakaan huomannu.
Vittu kun rupee lantioon kolottamaan, kun ei kehtaa hirveesti mömmöjä vetää tänään…
Ajatellen vaan tota iltapäiväistä oluen ottoo… :laughing:
Kaveri tulee käymään, niin ei viittis ihan jumissa olla :confused:

vähän lisää pamia naamaan, muutama bisse viel nii aijai että rauhottaa.

nuuska kyl buustaa hyvin kaikkea. ettan tykki ftw.

50ml resilaria eli 150mg dxm. Elämän eka dxm-kokeilu. Millasen ajan kuluessa pitäs alkaa ilmenee jotai efektii? Tosta tulee noin 2,4mg/kg.

Varman aika paljon alkioholia, ei osaa sanoa, tullu juotua viinaa monta päivää taas…

Sitten tematsepami 70mg

Kodeiinia 300mg

Siinäpä ne suuremmat. Kai muitaki lääkekitä on, lähinnä verenpaine ja insuliinit sun muut, mutta niitä ei kait tässä ole tarkotus lsitata. Pitäs voida syödä, mutta on vielä vähän outo olo ja toisekseen tenoxit ja koodit potki inyt helvetin hyvin.

Emmä aio näitä nyt pitempää vetää, kuhan pieni viihdetuokio.

Tenoxia lisää 40mg.

Hyvät pöhinät, suu käy ja sillai.

Aika vitusti olutta ja oxaminia…
Pikku pöjinä päällä :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Viinaa ja pari pamia oon ottanu, ratkennu taas. Ei tästä tuu mtn. prkl. Olin kaks viikkoo selvinpäin mutta minkäs teet. Ts. oon juonu about 2 ltr viiniä ja vähäsen Suokkoua ja ottanu muutaman 10mg tabun. Hihhuleohei.

5 0,5 bissee+ nikotiini

Vitun tylsää ku ei oo mitään mitä vetää. Budia mieluiten mut opiaatit ja bentsot menis kans. täytyy vaa nihkeillä tää perjantai.

kukkapaukut pärisee älystä
4 tai 5 olutta
ja nyt vois nokitella kolmet stilkkarit

meniki 50mg stilnocteja tuntuu ihan hauskasti nämäki toimivan kun on taukoo ollu :smiley: :sunglasses:
sienimäiseltä tripilta alkaa vaikuttaa jo. Oikeet sienet jää luultavasti syömättä.

editt. menipä sit toset 50mgst paukkrjn petään . ei toimi ssormet oikee niinkun pitäys tässä kirkpjlle sa

kunnon nokat pirtelöä

rivatril 1mg sulaa kielen alla
lyrica 150mg sulaa jossain vatsan perukoilla

omegat, propralit, kofeiini ja nikotiini + aamu venyttelyt

Ja lisäystä:

• puolikas R2
  • lyrica 150mg
  • pehmeetä lätkää väsättynä ruohikkoon

tällä hetkellä ei mikään :open_mouth:

täytyy mennä korjaamaan tilanne kohta :mrgreen:

Panacod ja Sirdalud ja hirvee kanuuna :blush:

kukkaruoho paukut
4mg rivatril
kofeiini
nikotiini

Lisäystä:

• kodeiinia 75mg
  • 1/4 R2
  • 3 olvia

kahvia juon ja kohta väsään heinä savut.

olut, laatutupakka
tenoxeja menny parikolmejotain
oksatsepaamia 150mg

sitten tuo joku ihme budihärpätys, jonka ansiosta
en oo päässy sohvalta ylös kahteen päivän, vetää ihan voimattomaksi =)

^Koita hiisaa kohtuudella ja aina vaan ainoostaan illalla. sitte ku ei oo mitään velvollisuuksia hoideltavana,
voit ottaa vaa chillisti. vinkki numero 1 :laughing:

edit. mulla nousee nyt joku. enkä ees ajattele kaks mielisesti, vaan olo kohenee hyvin jännästi :wink: