2.6mg Buprenorfiinia
20mg Diatsepaamia
150mg Lyrica
kofeiini ja nikotiini
Pitkästä aikaa plinkkiin tekstiä ja tietysti tähän ketjuun ![]()
Mennyt siis:
*Bisseä jonkin verran
*Päivän aikana joku 11mg rivaria
*Pitkästä aikaa hieman subutexiä (0,6mg?)
Kyllähän tuo bupre pitkästä aikaa toimii
. Toisaalta pitkän taistelun olen jo käynyt opioideista irti päästäkseni ja matkaa on vielä jäljellä. Tarkkana kuin porkkana pitää olla siis…
Pajauttaa vielä vois. Sellanen olo että vois läsähtää ihan kohtuudella ton bupren päälle nyt.
Hyvä ruoka, parempi mieli ![]()
Nyt koht ruoka savuke ja sit ulkoilee ja saunaa. I feel good!
tramal
kodeiini
lyrica
rivatril
abalgin
ihan mukavan rauhallinen ja tyytyväinen fiilis ![]()
vähä huolestuttaa tuo abalgin ![]()
2.2mg Buprenorfiini
6x10mg Diapam
2x150mg Lyrica
kukkajointti
nikotiini
Vitutus
12mg rivatril
6mg bupre IV
kofeiini
nikotiini
sama,rankalla kädellä…
bupre 3.2mg,7 vkoa sitä kesti ilman,vittu!
diapam 110mg
2mg Buprenorfiinia
8x10mg Diapam
nikotiini
Olen lopettanut huumeidenkäytön ja siirtynyt mdpv’n käyttöön, ainakin toistaiseksi. Stogaa mulla ihan jees, kuten teki männä vuosikymmenelläkin piri a.k.a amfetamiini. On tullut ajauduttua ajan hengen mukaiseen design “douppailuun”, eikä vituta vielä ainakaan, koska panin lailla kanin ennen amfetamiinilla ja nyt teen saman korvaten kaman mdpv’llä. Huomasin juuri otsassani kaksi melko isoa finniä, kemikaalifinniä, kuten pirifinniä ja hiukan kolottaa hauis lihaksia tyyliin horkka. Tosin voi olla oma mokani sillä värkkini on vanhat kun vaarin verkkarit eli todennäköinen diagnoosi on fairy-/jokupöpö-horkat. Tätä kamaa on tullut tuupattua tuonne taipeeseen aika lailla paljon, mutta muita olen nähnyt viihdyttävän hyvinkin pienet määrät tätä mdpv- ainetta. Pulveri maistuu mdma’lle mielestäni, mutta stogaa kuten kola/piri jos noihin oikeisiin huumeisiin on pakko verrata. Iltapäivällä olin hyvässä uskossa, että vaipuisin psykoosiin. Söin, vähän join ja koin olotilani olevan oikeastaan tavis ja yhä psykoosia tavoittelen. Tuli myös pitkästä aikaa ruokittua opiaatti-koukku, joka vaikuttaa tietenkin asiaan jollain saralla jossain vaiheessa. Pakotan itseni välillä juomaan ja hovistani jotakuta patistan tuon tuosta sanomaan, että tee mitä sinun nyt pitää tehdä, esim. fiktaa spägää tai jtn sillä en itse pääse irti “porahduksistani” ainakaan sääliseen aikaan. Panoja on pantu kun naisissa on käyty ja olen tyytyväinen tähän koska pystyy panna parastaan aamusta yöhön. Sorry boys n girlsgirlsgirls minun pitää lähteä yön selkään hoitamaan asioita joita hoidetaan yön pimeinä pikkutunteina.
Rata jatkuu ja saan siis haistella tätä uutta kemikaalihien tuoksua, sen vanhan blomsterin döfiksen sijaan. Pysykää kuivilla, jos vain suinkin siihen kykenette, kun on se vaan niin helkkarin vaikeaa
Vielä se huvitti minua mainitsemisen arvoisesti, että änkytin ja puhelimessa ei uskottu minun puhuvan langan toisessa päässä kun ääni oli semi-pipipipirin tavoin raiskattuna kuin karjaan asemalle yöllä unohtunut juna. smoi -dr. u businnass ![]()
aamu jointti
225mg lyrica
120mg kodeiini
kofeiini
kivunhoitoa parhaimmillaan, kun ei vahvempia enää saa…
5.2mg Buprenorfiini
30mg Diatsepaami
150mg Lyrica
Nikotiini&Kofeiini
vittu…
24 5 pamii
joku 7tai 8 lyricaa
4 sätkää kukkaa
Olen väähä drksdin mut turrutsn nyt tuntrrni js kston
Omegat
kalkki tabletit
propral
kestine
nikotiini ja kofeiini. tärinä?
SE kun on “helppoa” saada kovaan kipuun muutakuin buranaa tai panadol fortea,niin viinaa vedettävä. Älytöntä touhua,jonkinlaista eläkettäkin tai uudelleenkoulutusta haluaisin,koska jalkani todellakin pahassa kunnossa jatkaakseni nykyistä ammattiani. Ja noi lääkkeet aivan turhia syödä,viina ees hiukka turruttaa…
subu, bentso ja ruoka.
600mg tramadol retardi muodossa
2mg rivatril taidan ottaa toiset 2mg lisää…
50mg propral.
120mg kodeiinia, 10mg diatsepiinia päivän dexedrinejen(6x5mg) päälle… Ja poltin tuossa vielä tuhdit kukkasavutkin… ![]()
Tramal + lyrica + xanor + jwh.