mikä vaikuttaa nyt

Vakio aamusetti: kofeiini, nikotiini ja metyylifenidaatti.

“Ei sitä hakemalla löydy ku se tulee sitku on tullakseen?”

Ei löydykään… Odottavan aika on vaan niin heeeelvetin pitkä :imp:

En usko tuohon, ei ainakaan mun oven takan ole hirveä jono ihania miehiä jotka ovat löytäneet jonkun aarrekartan ja päättäneen että ‘Ahaa, me halutaankin tuota Holly kakkosta’ :unamused:
Eli pitää se etsiä ihan itse, ja kai vähän avata sitä suodatinta. Mut joo vaikeatahan se on, jos ei ole mielenterveys/ päihdeongalmainen, niin on liian tylsä, eikä kestä mua, ja sitten taas kaksi ongalmakimppua niin tiedetään tulosta…

Joo, kahvia ja cipralex vaikuttaa nyt. Eilen aika selvinpäin. Lähes

graavilohi

piri

Pirilaskujen loppusuoralla ollaan. Onneksi tuo harvinainen pirinkäyttöni on aina rajoittunut yhteen iltaan/yöhön joten nytkin olen suht kasassa. Yritän lievittää tärisevää oloa proffalla ja bissellä.

Itselle ei tule juuri koskaan laskua, mutta pieneen ryydytykseen ja unenpuutteeseen lopussa tuli huomattua, että stilnoctit ovat ihana fantasia-lääkitys siihen… ennen nukahtamista saa kokea fantasiamaailmaa ja kuitenkin pysyin ainakin itse niin järjissäni, että vaikka keskustelin olemattomien kanssa niin tiesin ne olemattomiksi, se vain oli hauskaa… ja vaikka sänky ihanasti leijui pitkin huonetta niin tiesin sen olevan vakaasti paikallaan. Se oli kaunista fantasiaa - tosin voihan olla, että jollekin muulle tuleekin tuossa tilassa flippikokemuksia.

Niin ja tuon tapahtumiseksi söin kyllä 4 stilnoctia jotka jo normistikin pistävät hieman harhaantumaan, mutta tietty sekavuus puuttui ja bentsojohdannaisten “likaisen” tuntuiset vaikutukset tuntuivat puuttuvan vallan. Oli vain pumpulisen tuntuinen fantasia.

Mutta tämä alkaa tuntua jo hehkutukselta - minkäs teet, tarkoitus oli vain kertoa enempikin kokemuksesta joka nyt sattui olemaan sellainen, että siitä kertominen väkisinkin voi vaikuttaa hehkutukselta.

nikotiini ja kofeiini

piri kahvi ja pirikahvi…

huomaattekos muuten, tuo pirikahvi näyttää jotenkin KIRahvilta

siideriä ja rrrrrööökiä, kohta taas pizzaa ja jotain muuta ehkä.

efexor ja levozin i.v.10kaljaa.hiukoo niin… en sitten tiiä

Fiksua. :unamused:

No en tiiä,mutta nälkä kalvaa.

Herran pieksut, ei kai efexoria I.V.nä?? halloooooo??

Mullon isot vehkeet- :smiley: :smiling_imp:

Stimuloi stimuloi…toivottavasti

yö vierähti juoden koppa kaljaa, puol g hyvää piriä, 5mg xanoria ja 2 zipalet 10mg pami. swimbaa! henk koht pidän en hitaat voittaa nopeet mut ku mul fixattii kaikki valmiiks ni mikä ettei harvoin vähä maista jepukkaa. toimiikin eri tavalla ku se oli rutiini ja pakko, elit olla aineen orja

Eilen tuli otettua 5mg klonatsepamia, siihen viinaa/kaljaa päälle, sit viä panokset.
Tuli tipahdus yllättävän nopeesti ~2h siitä kun alotti.
Aika haloolla oli/on ku heräs.

Vois vaikka rivan huitasta lärviin, juoda aamu sufeet ja katsella toi uusin Wallace&Gromit. Niin ja tietysti aamu blossit. :slight_smile:

Aamutee ja 2mg Xanor.