mikä vaikuttaa nyt

suboxone, opamox ja vihdoinkin on taas ok olo! :smiley:

Päiväsettii: 2mg xonevedot ja muutaman bissee, ihan letkeekä :slight_smile: viel pari kaljaa tos ja illemmal lakkaa :mrgreen:

risolid vaikuttaa tänään sen verran, että on normaali olo.

15*Insomin 5mg…

Tramalit ja pian kaupungille baariin tai jotain

olutta ja reflat ja töiskin pitäs käydä :cry:

Just heitin naamaan Xanor 2mg ja lähen rössin kautta unille nukkuun univelkoja pois…

900mg tramal r, boostiks 210mg kodeiinia kahessa osassa, phenazepam ja kukkaa on palanut normaaliin tapaan.

Opamox,Tenox,Xanor,Lyrica,+jotaki ihimenappeja,esso,nopia,+joku muu jauho,kallis viski,hassis,+erinäisiä lääke aineita.

vauhti ei ole enää yhtä kova ku vähän aikaa sit. taidan yrittää kaivaa jotain stydii nukahtamislääkettä…

Tramaleitten vaikutus lakkaa hiljalleen, nyt vaikuttaa seroquel 600mg, tenox 60mg ja stilnoc 15mg. Saa nähdä mitä illalla.

laskeva gbl ja nouseva lonkero…rizla viel jostain nii…aika jännä kun vielä joku 1-1,5 tuntia lakan ottamisesta toimii edelleen aika hyvin…

Ei vielä mikään mut pian tramalit jyllää päässä.

Pore laskut on vaivannut koko päivän ja niitä lieventämään olen napsinut Temoxia 100mg ja nyt rännäsin 50mg kontteja. Savua myös olen poltellut…

Risolidit vaikutti niin, että nukuin 4 tuntia. Sopi mulle… :unamused:

3Rivatril 2mg + Xanor 2mg + 5Insomin 5mg…

budi
8mg rivatril
20mg stella
40mg tenox
2x0,5l wildberry upcider

Just nakkasin suuhun Insomin 5mg ja kohta rössin kautta unille…

aamurisolidit sen verran ettei seinille hypi…

Kävin TK:ssa liuottaan korvaushoitoannoksen 16mg Suboxonea, pamit loppu, seroquel loppu, toista aamukaljaa juon tässä. Pitänee kohta lähteä tulostaan sossua varten tiliotteet.
Rahaa saan lainaan 10€ uudenvuoden kunniaksi! jee saa röökit ja safkat.
Hyvät uudet vuodet, vanha vuosi oli ainaki paska.