mikä vaikuttaa nyt

Metyylifenidaatti vaikuttanu koko päivän. Heti aamulla 2x54mg Concertaa ennen töihin lähtöä ja nyt illal kolmas mokoma parina lohkona. Sitten 3xGepacodia(90mg kodeiinia/1500mg parasetamoolia) otin siinä samalla kans, pientä lievitystä flunssaan, joka tässä on parin päivän ajan vaivannu… Noh, sen siitä saa, kun ottaa oppareita ~2vko joka ilta ja sitten lopettaa. :smiling_imp:
Ke-to välisenä yönä otin siis vikat soirot buprea…

Mutta kyllä tämä tästä taas, budiakin olis tos pesällisen(~0.4g) verran valmiina.
Että taidanpa sen tuossa vielä poltella kohta pian… :unamused:

Otin 300mg kodeiinii lisää Ardinex muodossa ilman kylmävesierotteluu…
Onks toi niin haitallista? Kaikki kenet nään syövän Ardinexei, (ja näitä syöjii on paljon, tosi paljon) ni ei tee niil kylmävesierotteluu koskaan.
Jos he/minä syön Panacodeja, ni teen niille aina kylmävesierottelun, ellen ota alle 4 kpl, ni sit en tee niil mitää muuta ku syön/juon.

Kertokaahan onks toi pidemmän päälle mahalle hyväks?
Otan joku 2 kertaa viikos 10 Ardinexii, tai enemmän…

Eilen olin niin väsynyt, ni jäi kirjottamatta, joten eilen meni siis 3Temesta 1mg + 2Stilnoct 10mg + Tenox 20mg

0.5l olut
1.5mg buprenorfiini :sunglasses:

300mg Kodeiinia + 6-10 olutta, eikä tule edes darraa. :smiley:

Niinpä, maha ja selkä määrää melko pitkälle tätä eloa itselläkin esim.

Nexium on imo paskaa, vaihdoin sen zolttiin joka sentään toimii. Ei tarvi enään rouskia paketillista näitä haistapaska närästyslääkkeitä.

Alkon lisäksi maistui nyt 300mg kodeiiniä.

4*Xanor Depot 2mg

1milli subutexiä ja lätkä. Mukavaa notkua ja rauhottua 2 päivän happoilun jälkeen… :sunglasses:

zopinox ja kalja

jessxc, periates jees fiilinki…
känni toki plus muut.
eli tenox, tramal, diapam, näin sopivasti noinkjosmuistaisin 230mg, 600mg? , 25mgpampam.

kukka, lätkä, rouho.
nälkäki olisi.
känni ewi voi laskea. about ailavjuu-olo =) :imp:

Otin vähän aikaa sitten 1,5mg suboxonee I.V:sti, kofeiini ja 2 telaketjuu rouskasin äsken nassuun…
Taas vakio “letkee” nuokahtava olo, mut ihmeen pirtee vaiks tipahtelenki jatkuvasti… :mrgreen:

2*20mg Tenoxia viel ja jos unille sit

Eihän “Zolt 30mg” ole närästyslääke?
Mulle ainakin lääkäri määräsi kyseessäolevaa lääkettä ylävatsakipuihin, noin vuosi sitten.
Tiedä sitten häntä. En nyt löydä mokomaa pakettia mistään, enkä jaksa näis nuokuis ettiäkään. :question: :sunglasses:

“pinokkiot” :question:

Sul taitaneepi mennä vissiinkin aika rutosti rahaa bupreen, ku veät mun mielestä joka päivä bupree. Vai ootko sää korvaushoidossa? Jos saan udella mieheltä? :wink:

en oo korvaushoidossa ja ei mee bupree erityisen paljon, kierre kyllä vähän on, bupre->trama->kodeiini->bupre-trama-kodeiini

Bupre vähäse, norppa sekä pari kakkosen rivaa + bisse olennaisena osana allday everyday vittu every fuckin’ day…
Ihan jees mut häiritsee ku ei oo tottunu olee näin selvänä aikoihin… :neutral_face:

Vittu, mä en kykene ku nauraa…
Rutosti? paskat.

sativa budihan se taas pärähti…

darraan napatut 300mg kodeiinia… mmm