mikä vaikuttaa nyt

Tuntuis nyt arvostavan tätä fiilistä enemmän ku sillon ekalla kerralla. Ja ehkä vähä paremmin vaikuttaaki mutta kyllä semmonen 300mg varmasti ois paljo oikeampi annos. En vaan jaksa erotella eikä oo pannareita enää muutenkaan. Eikä loppujen lopuksi niin minun tyylinen juttu, mutta päihde on päihde EIKS JE.

PS: Saattaa auttaa sekin asiaan että on vituttanu tuo poltto-ohjelma neron asennusyritykset. Pieni relief on vain hyvä homma.

No hyi helevetin vittu näitä mahakipuja. Menis nukkuun vaan ei saatana.

Johtunee parasetamolista? Miksi ne sitä moskaa tuohon laittaa. Tästä lähin vedän kodeiinini ardinexista jos jostain. Vai onko ibuprofeenissa mitäkä haittoja?

Eilen vaikutti reippaalla kädellä bisse, lonkero, siideri, viina, likööri, tekkeni :slight_smile:
Äsken pieni pienet subuvedot ku heräsin ja myöhemmin juomaa ja napsiin pameja. :mrgreen: plus aamukahvit ja tupakka.

4*Xanor Depot 2mg kahvin kera tietty + Xanor 2mg

Imovane 7,5mg lisää

2*Imovane 7,5mg ja nyt rössille ja nukkuun…

En… :blush:

Sättäsin vaan jollekki vietnamilaisamerikkalaiselle idiootille. Se oli tyhymä. Ois pitäny pelata vaikka Delta Forcea.

No jääkööt kodeiini sitte ku en ala erottelee mittää. Onnistuivat. Ja onnistuivat siinä että nyt jäin koukkuun ja tarvitsen heroiinia seuraavaksi heti, kodeiinikin kävisi mutta pelkään parasetamolia niin että muutan Meksikoon ja alan jengiläiseksi, tärisyttää viluttaa apua.

budi, mitäpäs tässä jumitellessa…no ehkä pikkaisen tekis kyllä jotain opiaattiakin mieli mut hyvin se näinkin menee

mitään en ole ottanut kun tuotatatatatataa…tuo sarjatuliase tuossa . :open_mouth:

sairas euforia

kukka :sunglasses:

Konsta, Disaronno ja Monopoly vanilken :wink:

1.2mg buprenorfiini, raivoisa riita joka johti itkuun, fyysinen väsymys, mutta nyt mieliala taas nousussa.
Kunhan muistaa olla lukematta Ziontrainin topicceja tänään, huomenna ehkä jaksaa töiden jälkeen koittaa kirjottaa jotain järkevää tälle hepulle, mutta toisaalta, sehän on todettu turhaksi, peräti mahdottomaksi. :mrgreen:

kukka ja läpyskä:)

ressu erottelematta. kohta lentää paska.

hyvää matkaa miffy :slight_smile:

alkoholi

Paska bupre vaikuttaa taas… n. 0,8millii…ehkä liian monen päivän Qri ollu mutta eipä sentään mitään muuta ollu vähään aikaan käytössä onneks…et hyvät mulle. hei siis vaan kaikil… :unamused: Vanha kirjottelija oon mut kuivil ollu sen verta aikaa ja ollu muuta tekemistä ja puuhaa et jaksanu kirjotella ollenkaan. ja muistanu salasanaa et oon nyt sitten hollywood je je…nyt voisin alkaa taas, kirjotella näkis vähän et mitä ja millonki vähän niinkus mun ikioma päiväkirjani… :unamused: … …

JOtku noin 1mg subuvedot, 13*5mg medipam, kaljaaa reippaasti myöhemmi hiteille. :slight_smile: :laughing:

~8bissee, 8 ardinexia, 6x 2mg rivatril, 5x 10mg diapam, 2x stilnoct, 20mg tenox, 6x 4mg sirdalud.

ja ei tuu uni kirveelläkään eli taas kukkapaukut ja 1mg melatoniinii ja rödveeki… samalla seuraan miffy vs. zion sanasotaa ja naureskelen :laughing: jotku jo riidelly pari tuntii :astonished:

Vitut, toi 600mg on näköjään ihan liian pieni määrä. Maha meni sekasin, pää ei.