Miten tuo antabus toimii? Voisi olla itsellekin ihan varteenotettava lääke tällä hetkellä.
pannukakku mansikka hillolla,pajaratarataratauksett ja väljähtynyt olunen avaampa siis uuden.
Viimeinkin sain sitä bisseä, jota olen himoinnut jo, öööh, perjantailta lähtien. Mutta vain yksi tuoppi, koska huomenna pitää olla skarppi ja mulla on (muka) huono viinapää.
tramadoli rivatril ja patinki,samal mentii ku eile.
Vedin karvaperseet. Lähden-kohta-tästä-pelistä-pois-puh-pah-pelistä-pois.
150mg kodeiinia
ikävä. ja estääkseni synkkyyteen vaipumisen himan yksinäisyydessä, pöhinä. mut nyt sitten kukaan ei lähekkään minnekkään, joten kai pitää valvoa tää yö keskenään…
Hyvä pöhinä (ja muuta ei nyt tarvikkaan), savut maistus
20mg diatsepaami, 20mg propranololi, 70 mg orfenadriinisitraatti, 900mg parasetamooli, 15mg tsopikloni, 25mg klooriprotikseeni, nikotiini, kofeiini. Ai että tuntuu hyvältä kirjottaa tänne listaa, vaikka lasten lääkkeitä onkin.
Vajaa tunti sit nautittu 600mg dxm ja muutamat rivat.
Neder Gold
…spice tee
270mg kodeiini
alprox7 + 2 mg xanor ja bissee…
kaljan paska (ihan liian monta) ja kukka
Muutamia pellillisiä pollee… Diilerinmulkku on mennyt jatkamaan tätä jollain todella pahanmakuisella jatkeella, grrr…
Todella hyvälaatuista ja -makuista kukkaa jointista nauttien… En ole kyllä koskaan polttanut pahanmakuista kukkaa, mutta tämänkertainen kuku on kyllä erityisen hyvää. Nam!
Ja kohta nukkumatti heittää unihiekat silmiin…
kympin pampulapompulaviipulavaapula ja dolani.
Oon ihan hirvee pilleristi ollu varmaan viikon. Mistä lie johtuu…Nytkin meni noita 0,5 rivoja sen verran monta ettei jaksanut edes laskea, mut toisaalta toletkin noussut…voi ei mitä tästä seuraa. Pakko ottaa itseään niskasta kiinni!
Hetkinen, ooksä mun exä?
Ööh. En kai? En usko, että sä oot mun exä, koska se on tyhmä.
Ainii oliha se kuva sielä. Noni, ja tää topic saa taas olla mikä vaikuttaa nyt.