3315mg oxamin
8porepanacod
Niin, ei kai tämä ole oikea paikka moralisoida, mutta koitahan säästää nuita ryynejä muillekin päiville, vaikka kai viihdettä haetkin. Hassua sinänsä, että mulla ahinoissa yksi 15 mg:n Oxamin riitti saamaan toimintakyvyn tarvittavalle tasolle. Aivan iloinen olen siitä, etten tartte bentsoja enää (nyt?) huonoihin oloihin, vaikka kyllähän niitä darrassa/laskuissa aina kaipaa. Viimeksi uutena vuotena taisi mennä muutamia Muttereita. Eihän oksatsepaami mikään vahvin bentso ole, mutta kyllä siinäkin minusta potentiaalia on; ainakin jos ajattelee lääkinnällistä käyttöä (mihin bentsodiatsepiinit kai parhaiten sopivatkin ).
Juu oon huomannut sen että jos mulla on bentsoja niin vedän ne kaikki oli määrä mikä hyvänsä. Mutta onneksi nykyään pärjään ilman niitä normielämässä =)
Aivan, 15 mg auttaa ahdistukseen mainiosti nyt kun toleranssit on tiputettu vaivalla alaspäin. Bentsoista olojen hakeminen on kuin kävelisi toisella askeleella aina toisen jalan päältä.
Kah, alkaa ajatus selkiintyä . Kiitokset Sir Eelle. Ja sille et oluet loppu.
Bentsoista olojen hakeminen on kuin kävelisi toisella askeleella aina toisen jalan päältä.
Hyvin sanottu.
Vaikka on tässä aika letkee olo
No tässä illan mittaan menny:
2OxyContin 20mg
2Rivatril 2mg
2*Xanor 1mg
3mg rivatril
20mg tenox
10mg öööö oisko toi ny medipam, diatsepaamia kuitenni
Ja yhen keskioluen korkkaan just. Ehkä sen jälkee saatan jotai epätoivokännejä koittaa noista pikkulikööripulloista viel kiskoo odotelles et pääsee kaljakauppaa. On se niin tyhjä olo ko o selvänä.
54mg concerta koska tuli nukuttua viime yönä niin huonosti ja töihin pitäis kohta mennä, ehkä viel 1mg temesta tulee seuraavan tunnin aikana vaikuttamaan.
niin ja kofeiini, nikotiini ja multitabs vaikuttaa tällähetkellä
kukka.
kukka.
Kuin myös.
Sairaan kaunis maailma tos about tunnin päästä Prkl ko ei saa kaljaa juoda ni sitte trippaillaa.
kofeiini
225mg dekstropropoksifeeni
Pirtu & kahvi.
Pari bissee menny ja nyt toka tuoppi opateetä menossa ku ekasta ei vielä tarpeeks oloja irronnu. Mut flunssa lähti ja eiköhä täst olo pehmene ihan toivottaviin määriin, on noita unikoita kuitenki nyt senverran ees tuolla.
Pikkasen kirkasta viinaa, yks siideri, 3mg temestaa, 2kpl imovanei(15mg), 150mg kodeiini + 2x4mg nikotiinipurkkaa.
Triptyl boostaamas bentsoi. Ja lisäks vaikuttaa erittäin erittäin…(loputtomiin) lievä vitutus, kun en löydä mun ulkosenkiintarin USB-johtoa
Wow ei ollenkaa kait kirjotusvirheit
viski, bisse, xanor ja ardinex. ei paremmin voi perjantai aamu alkaa juuri työttömäksi jääneeltä tai siis voi toki alkaa paremminki mut tä on mulle jees, kun ei muutakaa ole ny
tramadolia 100mg ja kannabista päälle…
Puolitoista milliä texiä, budi ja olut…