12 olutta, paukkua varmaan n. 0.7-1.0g ja millin vedot subua… olo on mitä mainioin ja aamuisesta raivarivitutusangstista on jäöjellä vain muistot!! Näin hyvää oloa ei oo ollut pitkän aikaan… kaikki paska on painunut taka-alalle ja nyt saa vaan nauttia elämästä todella hyvien ystävien seurassa!! Mä elän näitä iltoja varten!!!
paukkua…
Metamfetamiini muttei tarpeeks kauaa (kai) & olematon rivatril-annos.
3mg xanot depottia…
Bupree pitäis saada, et ois parempi olla, mut ei saa…
Xanor depot 2mg x 6, kahvin joukkoon murskasin.
Järkyttävä vitutus vaikuttaa nyt.
Coca-Cola yhä…
Keskikalja.
Tuosta keppanasta olen luopunut. Ei mene päähän vaikka kiskoo miten ja lähinnä turvottaa… Joko punkkua tai kirkasta mieluiten. Tai korkeintaan pari olutta niiden lisäksi…
Isällä oli tapana sanoo ettei keppanasta tule känniin… Kyl se rentouttaa
No on se tavallaan totta. Kun nimittäin tole kasvaa riittävän korkeaksi, sitä pitää vetää kori päivässä eikä sittenkään tule oikein muuta kuin keskivartalo leviää kuin pallo…
Mun serkku painaa arviolta sellaiset 130-140 kiloa, ihan sellainen apaut 176 pitkä kaveri ja se imuroi kaksi koria päivässä eikä tee edes heikkoa… hyi hemmetti. Kirkas viina on noin teholtaankin järkevämpi vaihtoehto kuin olut jos pitää känniin päästä. Kovasti olen ruvennut pitämään votkasta mutta kun sovittiin että viinaa vain kerran 2 viikos niin pitää pitää siitä kiinni…
Vermouthi.
Alprox, budi, kofeiini, nikotiini ja olut, rauhallista nuutinpäivää
Metyylifenidaattia on mennyt kuluneen 12h aikana ~200mg sekä äsken poltetut paukut vaikuttelee…
kofeiini
1.5mg xanor
Joskus tossa hyvin aikaisesta illasta otin 2*Rivatril 2mg, joten eiköhän ne vaikuta vieläki.
Tramadolia 200mg ja kukkaa päälle…
200mg dekstropropoksifeeni
Ei mikään…
Kohta vois muutaman santun syyä…
Hemmetti ku vihaan tota termiä kun puhutaan kannabiksesta. No oluen aattelin juoda. Kukkaa ehkä sais…3 kuukauden päästä, kun avokki suostu kasvatukseen