Itse kyllä tiedän aika paljonkin niitä, mutta täällä tuntuupi olevan aika paljon näitä noviiseja, jos heille voisi vähän levittää tuota tietoa näistä komboista.
Miksi tuollainen on tarpeen? Ja mitä helvettii pelleileen jonku ryynien ja viinapullonkaa, ku ottaa aseen ja pamauttaa aivot pihalle tai hyppää junan alle. Ei varmana tarvi kituu! Tollanen od-juttu voi olla jopa tosi tuskallinen!
En oikeesti tie mitä sun päässäs liikku, kun teit tällaisen topiikin?
Taidat itse olla se noviisi, joka hakee huomiota.
Liian läpinäkyvää tää juttu…
Niin tai jos kattoo toiselta näkökantilta niin valaistaakseen niitä ketä nyt kombottelee tietämättään mitä vaan lääkkeitä, että saa päänsä sekaisin tietämättä mitä yhteisvaikutuksia voi tulla… Eli siis näin itse näin pointin, enkä siltä kantilta millä lääkekombolla saa mahdollisimman nopeasti itseltään nirrin irti
Mä ymmärsin kans Maagon viestin niin, että ihan varoituksen kannalta noita vaarallisia komboja listattaisiin.
Onks sulla jotenkin thisnuty noussut neste päähän? Aina ei tarvi kaikkee tänne kirjoittaa, mitä tulee mieleen…
Sen verran pitää kirjottaa viel, et miks et ite kirjoita tähän kun kerran niitä tiedät? Miksi odotat toisten tekevän asian sun puolesta? Oletko laiska? Osaamaton? Ahdistunut? Jos niin, hae apua… sitä saa! EI PAHALLA ÄLÄ PULTTAA/PÄRÄHÄ SIEL!
Jaahas thisnuty… Mulla tuli jotenkin sellainen vaikutelma että se sun vaarallisin kombo löytyy nurkan takaa + minä… Täällä kuitenkin jotkut kyselee aika vaarallisia komboja ja jos niitä kysellään, pitää tietoa jakaa. En mä ainakaan halua jättää vastaamatta johonkin tosi hazardiin komboon. Tuliko mieleen, että joku voi kuolla? Tuliko? Mulla kyllä olisi sulle pari komboa…
Mielestäni,ase ladattuna,ja sit menoks.
edelleenkin kyse lääkkeistä tietämättömille ja niitä kombottaville! Ettei mene riistämään henkeänsä vaikka tarkoitus on ollut saada vain “hyvä fiilis” päällensä.
tuli kahteen kertaan. sry.
Moniko tietää, että esim. Cipralex(SSRI-lääke) ja tramadoli voi yhtäaikaisesti käytettynä aiheuttaa serotoniinisyndrooman? Henki voi myös lähteä, kun käytyetään MAO-estäjä tyyppisiä mielialalääkkeitä MDMA:n kanssa. Kannattaa olla tarkkana, jos harkitsee mielialalääke-douppi(serotoniinitasoja nostavia) kombinaatioita. Tietoa kyllä löytää aiheesta etsimällä…
Itse ainakin tiedän. lopetin efexor 225mg annoksen (ssri) päivässä kun siirryin tramaliin @ 400mg / päivä. Kun efe annos oli kuitenkin aika suuri. 2mg xanoreilla sain pidettyä vieroitus oireet poissa samalla.
Mutta itse asiaan, onhan noita erittäin vaarallisia yhdistelmiä vaikka kuinka paljon (huumeista en tiedä kun en ole koskaan kokeillut/käyttänyt mitään). Tuo seretoniinisyndrooma ei ihan heti napsahda vaan tulee salakavalasti kun syöt vahingossa molempia.
Vaarallisimpia (tappavimpia) vaikkei kovempia yhdistelmiä taitaa olla ihan perinteiset bentso+muut ja alkoholi → pulssi laskee alas tai jopa salpaa kokonaan hengityksen ja toinen on sitten se omaan oksennukseen kuoleminen mikä on valitettavan yleistä
Eipä taida bentsot+alkoholi -kombolla kovin helposti henki lähteä (muisti ja järki kylläkin, onnettomuusriski kasvaa tietysti tätä myöten). Eri asia sitten, jos kehiin tuodaan lisäksi jotain muuta keskushermostoa lamaavaa (opiaatit ja lakka erityisesti).
Muutaman päivän valvominen (amfetamiini), syömättömyys, ahdistuneisuus jne + laskuihin buprea ja bentsoja. Saattaa ahdistuksissaan vetää liikaa, kroppa jo muutenkin kovilla ja heikoilla ja naps → Mahdollinen hengityslama ja kuolema
Myöskään pahaan krapulaan ei kannata ottaa poretta, sydän on niin kovilla, että meinaa tulla rinnasta ulos.
no joo ainaki noi ssri + mdma mut noi snri+ dxm/mdma on jonnin verran vaarallisempi kombo…
ja sit semmonen kombo mitä kait vedetään aika paljo niin subu benjot ja holi niin niil saa aika helposti hengen pois…
tai sit purkillinen propral jos haluaa hengen pois
Ssri/snri + MDMA ei ole hengenvaarallinen kombo, se vain laimentaa MDMA:n vaikutusta voimakkaasti.
Ainoat mielialalääkkeet, jotka ovat hengenvaarallisia MDMA:n kanssa, ovat MAO-estäjät.
Antaa tulla. Ja antaa tulla muutenkin! Voit tulla kokeilemaan onnees penikka! :mrgreen:
NOPE! Olen “kokeillu” sitä… ja kysees oli 40mg Propral x 85kpl…
20g parasetamolia… hidas ja kivulias kuolema