Mikä neuvoksi nyt

Heippa. Pelottaa ja ahdistaa nyt vimmatusti. Olen päässyt velkajärjestelyyn jonka yhtenä syynä oli pelaamisesta aiheutuneet velat. Olen tunnollisesti suoriutunut osaltani ja aikomus on vielä päästä maaliin tuon kanssa. Nyt olen alkanut pelaamaan pikkuhiljaa ja pelaaminen kiihtyi isoksi pakkomielteiseksi nyt todellakin. Voitin ja pelasin taas eli tyypillinen peliriippuvaisen ongelma. Nyt sain pankiltani tänään pyynnön esittää dokumentit liittyen bride ab siirtoihin koska niitä oli niin paljon. Voi olla ihan tavanomainen pyyntö millä varmistavat siirtojen alkuperän mutta se mikä tässä pelottaa on että voiko koko järjestely nyt kaatua tähän? En ole ottanut uutta velkaa eli omiani olen pelaillut mutta tilanne nyt plus miinus nolla. Pelästyin ja havahduin kyllä todella tilanteeseen ja uskon että nyt nuo pelit osaltani saa jäädä! Ihan kamala olo! Olen pettänyt itseäni,puolisoa kuka ei tiedä että olen taas pelannut sekä elämänilo on totaali kadonnut. Onko kenelläkään mitään tietoa voiko järjestely kaatua nyt tähän? Velat olen pystynyt maksamaan ja pystyn jatkossakin. Ahdistus tähän taas vaan ajoi…nyt pitää keksiä muita keinoja sen helpottamiseen. Hitto mikä sairaus tämä pelipirulainen oikeasti on!!!

Moikka! Ja onnea velkajärjestelystä, tsemppiä että saat hoidettua sen maaliin asti ? Itselläni oli sama tilanne, minulta pankki kysyi “vain” tallettamieni käteissummien alkuperää. Eivät siis kysyneet niistä jatko"sijoitus"kohteista mitään, vaikka itselläkin pelit pyöri tasaiseen tahtiin velkajärjestelyn aikana. En usko että heillä on mitään puuttumista velkajärjestelyyn, minulla ainakin pankki oli yksi velkojista eikä tullut mitään sanomista.
Eli uskoisin että ovat vaan huolestuneena kyselleet että olethan itse ollut näiden siirtojen takana varmasti. Mikälaisia dokumentteja he siis sinulta pyytävät?

Kun siis uuden velan ottamisesta ei ole kyse, silloinhan rikkoisit velkajärjestelyn sopimusta. Tosin eipä sitä uutta velkaakaan saa velkajärjestelyn aikana helposti otettua, silloin kai jokaisella on luottotiedot poissa pelistä.

Etpä kuule usko miten helpottuneena luin juuri viestisi! Teen aivan kaikkeni että mikään ei vaan pilaa tätä järjestelyn maaliin saamista. Toki tosi tiukka systeemi on kyllä mutta josko jonain vuonna tilanne olisi normaaali. Haen nyt apua pelaamiseeni ja suljen pelitilini mikä koukutti hyvin lyhyessä ajassa pelottavalla vimmalla. Kysyit mitä dokumentteja pyysivät…viestissä oli että haluavat kuvakopiot pelitilin siirroista ja nostoista 3 kk ajalta. Hiukan kyllä avarsi omaa maailmaa kun niitä katselin;sairasta ja epätoivoista puuhaa!!! Onnea sinullekin että olet päässyt järjestelyyyn ja isosti tsemppiä!!

Halusin heti vastata kun näin viestisi, kun liippasi niin läheltä itseäni ja tiedän että täällä käyvät todella toivovat saavansa tukea muilta samoissa ongelmissa painivilta. Kiva jos auttoi :slight_smile:
Kuinka kauan sinulla on vielä velkajärjestelyä jäljellä? Minkälainen velkasumma oli kun järjestelyä haettiin?