Päätin tehdä tälläisen ketjun, kun pohdiskelin itsekseni millaisen lääkityksen ottaisin jos saisin itse päättää, joten kysytääs muiltakin. Eli minkalaisen lääkityksen ottaisit, jos saisit itse päättää. Sanotaan vaikka kolme lääkettä, ja mielellään jotain perusteluitakin.
Rivatril. Auttaa hyvin ahdistukseen ja paniikkihäiriöön. Plussaa pitkästä vaikutusajasta, lisäksi tasainen vaikutus.
Insomin. Erittäin hyvä unilääke, estää yölliset heräilyt. Lisäksi pitkäkestoinen, mutta ei aiheuta ainakaan minulla aamupöhnää. Auttaa tarvittaessa hyvin myös ahdistukseen ja paniikkioireisiin.
Tramal. Pitää hyvin kivut kurissa, ja antaa minulla mukavan euforisen olon. Plussaa depottien pitkästä vaikutusajasta
-Lääkekannabista (ahdistuneisuuteen ja unettomuuteen)
-Rivatril (ahdistuneisuuteen ja plussaa pitkä vaikutusaika)
-Tenox (ahdistuneisuuteen, myös päivällä voin käyttää, koska ei väsytä tippaakaan)
Hassuu, että jengi määräisi itselleen vaan bentsoja, opioideja ja kannabista. Kunhan ei vaan kenenkään kannattaisi ikinä syödä jotain mikä koukuta niin pahasti.
Enkä todellakaan usko että kaikilla menisi ihan lääkäreiden ohjeiden mukaan. Itse vaihdoin rivat lamictaleihin, koska ne auttaa paremmin. Eikä sitä voi edes käyttää “väärin”. Määräisikö kukaan itselleen jotain SSRI- tai SNRI lääkkeitä? No ei tietenkää.
Ei menis mitään säännöllisesti, jos sais todella itse päättää. Mut kun kerta on pakko jotain käyttää, niin fentanyylilaastari pienellä dosella kävis ja sit joku nopeavaikutteinen rinnalle. Laastarilääke kuitenkin olis se paras, ainakin uskon niin.
sama kun nyt:
Oxycontit 160mg/vrk
Oxynorm 40mg vrk
Rivatril 6mg/vrk
Lyrica (jota en käytä kuin pakon edessä) 150mg/vrk
+pari muuta bentsoo ja maha ja rytmihärölääkkeet.Ja itekin oon kokeillu nii monesti opioidittomilla kipulääkkeillä,mutta kun ne ei auta mitään,toi mun satsi vie kivuista n.35% pois eli ilmankaan en pärjää.
Tähän vois tarinoida millasia tahansa esim. Oxya 3x päivässä mut jos pysytään realiteeteissa niin mulle riittäisi yksi lääke. Ja kappas vain lääke tai kyseessä oleva yrtti onkin lääkeainelistoilla Eli kratom olis mun ainut lääke. Päivälle 10-15g kratom -lehtihaketta tarvittaessa 2 kertaa päivässä. Se pitää poissa kivut, mieliala pysyy jatkuvasti korkealla. ei masennusta tai vitutusta. Paras lääke.
eli,
D.S Kratom (mitragyna speciosa) bowder
1-2 kertaa 10-15g vuorokaudessa, kivun hoitoon. Tarvittaessa
Annostus: Annetaan liueta kuumassa vedessä 15min, jonka jälkeen juodaan kokonaan
Ai että kun joku lääkäri ottais tutkittavakseensa tämän laillisen lääkkeen.
Näin miljardin lääkekokeilujen jälkeen pitäisin itselläni edelleen sen minkä olen nyt saanut itselleni ja todennut kaikista toimivammaksi viimeiseen 4 vuoteen eli:
oksidonia 10mg x 2
Rivatril 2mg x 2 (voisi kyllä nostaa tuohon 6mg /päivä)
Näitä saattaisin laskea melko roimasti jos saisin kannabiksen käyttöön, mutta eipä ole vielä kirjoitettu vaikka siitä on keskusteltu useampaan otteeseen.
Kuulostaa ihan hyvältä setiltä omaankin korvaan, paitsi tosin lisänä oxyt niinkuin onkin ja insomin ei varmaan skulaisi noiden lääkkeiden kanssa kovinkaan pitkään tolettomalla, tolellisella lainkaan? dormareilla varmaan saisi tiputettua itsensä yöksi?