Mikä huume?

Tietääkö kukaan mikä huume kyseessä, jonka nimessä olisi numeroita…itse en ole kuullut tollaisesta ja tilanne on kiireellinen koska tiedän ystäväni vetäneen tätä kamaa ja taitaa olla psykoosi päällä :open_mouth: lappeenrannan alueella käytetään ainakin paljon…epäilin itse ns. aakkosia mut siinä ei ole numeroita, jos ei katukielessä ole jotain uutta nimeä??

Luulen, että ollut MDPV:tä, kaveri on pitkäaikainen käyttäjä, tiedättekö voiko yhdestä kerrasta mennä psykoosiin aakkosista?? Auttakaa :frowning: :open_mouth: :cry:

noi aakkoset on kuulemma aika jtrkkää tavaraa, mitä olen muiden kuullut puhuvan aiheesta ja etenkin aineen aiheuttamista erittäin voimakkaista “jälkkäreistä”. kaverini sanoi, että ihme jos/kun jengi pärähtelee noista ja laittaa eukkonsa/ukkonsa kylmäksi. olen ymmärtänyt, että puhutaan voimakkaasta huumeesta.
Miksei aakkosista voisi joutua psykoosiin, kun jotkut ovat joutuneet pilvestäkin psykoosiin (mä käytän mieluummin tuosta psykoosi-sanasta pärähtely tai pyrytys, koska ne ovat usein ja lähes aina kestoltaan tunteja tai max 2 -10 päivää. Psykoosi on sit niin kuin pyrytyksen päälle jäämistä.

Tilanne on noin yleisesti aika “herkkä”, koska aineet ovat uusia ja voimakkaita, eikä ihmisen psyyke ole juuri vahvistunut. 1960 lluvulla oli LSD, mikä on aika kevyttä kamaa, jos vertaa vaikka markkinoilla oleviin “tietäjiin”, promohin aka tutkari rutkimuskemijaaleihin.

lsd-25 ja 5-meo-dmt

2-CB/C/D/E/I/P, 5-MeO-aMT/DMT/DiPT/DALT/MiPT, 4-asetoksi-DET/DiPT/DMT/MiPT, 4-HO-DiPT/DET/MiPT…
Onhan noita numeroituja jokunen. Nykyisin harvemmin näihin törmää kun laittomiksi on tehty, kun netistä tilaamalla sai niin näitä pyöri paljonkin.