mikä auttas?

ollu täs pari kolme päivää vitunmoinen kurkkukipee räkää valuu jne. finrexiin noussu tolet niin korkeelle ettei toimi, eikä burana. kuulin että viina ja meta auttais tohon. kokeilin eilen tota ja ainaki nenän tukkosuus hävis moneks tunniks. Nyt on ihan vitun hirvee olo. hirveempi ku eilen. Mikähän tähä auttas.

vittu jaksa mua.

Modet modet apua, aa-puu-vaa! Täällähän uhkaillaan ja suositellaan! Auttakee nyt, hei auttakaa, ei nuin saa tehä eihän!!! Modet huhuu!

uuestaan vilustuin tossa viikonloppuna ja koko alkuviikon ihan paskana ja sit eilen join kaljaa ja vedin piriä ja nyt oon terve ku pukki. kellään muulla tommosia “omia luonnon lääkkeitä” mitkä auttaa ?

^ Vittu ku nauratti, kalja ja piri, nuo luonnon omat lääkkeet.

Taidanpa mennä ostaan luonnonlääkkeeitä määkin.

:laughing: :laughing: :laughing:

Mä harvemmin oon kovin terve kalja- ja pirikuurin jälkeen, vaikka flunssa lähtiskin. Valkosipulia ja inkivääriteetä hunajalla, siinä on mun luonnon lääkkeet flunssaan.

Niinhän siinä kävi, että vedin kaljaa ja piriä ja ei ole ollut sen jälkeen kovin terve olo ja hirvee flunssakin iski. Ryynimaken neuvojen vuoksi en suinkaan moista kuuria vetänyt vaan ihan omaa tyhmyyttäni.

meikän flunssa lääke on rommi tee ja NOIN 150mg kodeiinia lievittää mukavasti oloa :smiley: