Mietteitä

Minä en varmaan tunnistaisi melkein ketään, paitsi ne jotka jo tunnen irl.

Välillä alan vainoilla jostain “noi varmaan tuntee mut irkistä mut ei sano sitä ja sit ne nauraa mulle” :S

Mut nuo festarimiitit on vähän huonoja jos ei oo ilmaiset festarit kyseessä. Joku maksuton tapahtuma tai ihan vaan mikähyvänsä kiva paikka vois sopia…

Plinkissä on kyllä eritttäin miellyttävä foorumi. Kyllähän tämä koukuttaa, vaikka näin kesäisin todella harvassa onkin postailu.

Minuakin huvitti tavattomasti tuo Täti Monika-mukaelma. :smiley: :smiley: Satanikan kyllä varmaan tunnistaisi luonnosta, kun taas monet täällä pitävät todella vainoharhaisesti IRL-identiteettiään salassa.

Mä en ole kovin paljoa jaksanut salailla henkilöllisyyttäni, vaikka välillä iskee vainot juuri sen takia. Jos joku todella haluaisi nähdä vaivaa mun löytämisekseni, helpoiten se tietty kävisi ottamalla yhteyttä suoraan. Ja tuskin tässä kukaan kovin pahantahtoinen henkilö näitä mun juttuja lukee… Loppujen lopuksi minäkin olen vain yksi plinkkiläinen muiden joukossa.

Joskus on kyllä ihan hauskaakin kuvitella olevansa edes ihan pikkuisen julkkis vaikka ei olekaan :smiley:

Hmm mä olen tavallaan paranoidi oman identiteettini suhteen mutta tunnistuksia on tapahtunut :exclamation:

Enpä muuten mutta pieni paikka ja joskus kyllä olen tarinoinut aika lailla, huolestuttaa jospa vaikka joku tunnistaa ja tempasee nekkuun tai ampuu päähän :confused:

Tai sitten ei.

Miitti kuulostais pirun kivalta, ois hauska päästä jutteleen teitin kanssa ihan äänellä :slight_smile:

Voi miten sööttiä, tuommoinen yhteis henki. Voi että. Ruoho, rauha, rakkaus.

Haist sie Pöllis k a k k a. Sarkasmia joo. Oot itekin tääl nykysin ennen kaikkea offien takia. Tai no ainakin enemmän. Oli kyl tosi kurja olo, mut onneks mä voin nykysin purkaa sitä kuviin, liikuntaan, laulamiseen… Ei toiset ihmiset v e r t a i stues ole sitä varten. :frowning:… Absolveeraus ois paikallaan, missä se Max on, kun sitä tarvittais, häh?