Mietteitä

Mä oon tässä miettinyt, minkä takia tulee nykyään kirjoiteltua tänne Plinkkiin ihan helvetisti, ja 99% viesteistä on offtopikkia (niinkuin tämäkin viesti.) Enhän mä ees käytä (ainakaan tällä hetkellä) mitään laittomia päihteitä, ja laillistenkin kanssa on ollut hiljaisempaa kuin keväällä.
Oon tullut siihen tulokseen, että syy mun täällä pyörimiseen on yksinkertaisesti se, että täällä on todella mukavaa porukkaa, täällä saa usein nauraa vedet silmissä porukoiden viesteille, ja usein tulee hyvä mieli, jos lukee jonkin onnistuneen jossain. Jos masentaa, niin yleensä joku yrittää lohduttaa jollainlailla, jos on vaikea elämäntilanne, niin sama juttu, joku aina jaksaa lohduttaa.

Te olette loistavia! :slight_smile:

(Ja tämä on muuten kirjoitettu ihan selvinpäin. Tuli vaan mieleen tämmöistä, kun vuoden verran oon nyt rekisteröityneenä ollut.)

Tältä pohjalta voiskin alkaa sitten miettimään kesämiittiä 2004 :sunglasses: Setä Satanika kans messiin! :smiling_imp:

Joo, totta helvetissä, jos vaan rahaa on. Mikähän mahtais olla paras paikka pitää se? Varmaankin Helsingissä?

Hahah:“On meillä outo setä, tuo setä Satanika, kun setä menee keikalle,on näky komea. Kas näin heiluu nyrkki,ja nyrkki heiluu näin. On meillä ruma setä,tuo setä Satanika, kun setä menee kapakkaan on näky hilpeä. Kas näin heiluu kalju, ja kalju heiluu näin.” Tai jotain… :sunglasses:

Repesin kyllä tosta “setä satanika” biisistä :smiley: Joo kyllä tää Plinkki on hieno paikka täynnä hienoja ihmisiä. Täällä voi jakaa niin iloja kuin surujakin, välillä pystyssä jonkinmoinen taistelu ja toisinaan sellanen topic että voi vaan nauraa. Mutta kuten aikasemmin totesinkin jossain topicissa niin Plinkki on eräänlaista terapiaa :smiley:

Muista sitten laulaa tuota kun nähdään ni tunnistetaan kans :mrgreen:

Minä ainakin tunnistaisin Satanikan ilman laulujakin, pelkä irc-galleria kuvan perusteella. Eihän tuommoista harmaakarhua voisi olla tunnistamatta :open_mouth: :open_mouth: :smiley:

Juu itekin tätä taustalla seurailen vaikka en laittomia päihteitä kovin tiheeseen ja aktiivisesti käytäkään, eikä kiinnostuskaan oo samaa kuin muutamia vuosia sitten, on vaan jäänyt tavaksi tulla tänne sillon tällöin selailemaan, vaikka ei aina kirjotella jaksaiskaan joka topiciin. Nykyään luen täältä oikeastaan vaan mielenkiintoselta tuntuvia topiceja ja oikeestaan tuntuu että jos jostain täällä puhun niin enää lähes ainoastaan kaikesta muusta kuin päihteistä. :stuck_out_tongue:

Ihan mielenkiintoista ja mukavan tuntuista porukkaahan tänne kirjottelee… :sunglasses:

Psst, älä kerro sille että tunnistetaan. Mä haluun kuulla ku se laulaa tota :mrgreen:

Meikäläisenkin päässä pyörii samoja aatteita, kun Setä Satanikan päässä, koskien siis täällä roikkumista.
Mä oon vaan koukussa tähän tai tarkemmin ottaen teihin kaikkiin.
Kiitos, että olette olemassa, niin myötä- kuin vastamäessäkin :smiley:

Sanja :unamused:

Ääh, jos mä laulaa alan, niin porukka heivaa yksissätuumin mut helvettiin koko miittipaikalta, sen verran kammottavaa kuultavaa se on. :stuck_out_tongue:

Ja Peipponen: Ei, sä et tosiaankaan halua kuulla mun laulua.

nimim. musiikinopettajallakin tippa linssissä:“Lopeta nyt jumalauta jo tuo ulina, paholainenkin tuota pelkää” :slight_smile:

Joo, tää o paras foorumi. Uusiakin tyyppejä on tainnu tulla pari? Hyvää kesää plinkin väki :sunglasses:

Ei jumalauta, mä en voi lopettaa nauramista, tuo “Setä Satanika” nimitys näyttää/kuulostaa niin hassulta. Voisikohan ylläpito muuttaa tuon mun viralliseksi nikiksi pelkän Satanikan sijaan? :slight_smile:

Mulle tulee siitä aina mieleen Stalin, niin kuin Isä Aurinkoinen. Mutta vaan Setä Satanika :mrgreen:

Jep itsekin täällä kausiluontosesti suht tiuhaan vierailen, vois kylä taas rajottaa kun liikaa tulee kirjotettuu kaikkee mitä ei ehkä kannata :slight_smile:

Kiinnostus varmaan johtuu keskustelujen laajasta aihepiiristä, musiikista politiikkaan, politiikasta päihdehuoltoon jne tuskin millään muulla foorumilla puhutaan yhtä kovalla tunteen palolla aiheesta kuin aiheesta.

Päihteet yhdistää!!1

Ja pienempikuinkolme teille kaikille, we love you all.

Heh, sama oli mulla mielessä. Miettikää: Suomen diktaattori Setä Satanika, jopa kuulostaisi hienolta…tai sitten ei. :laughing:

Miitissä sitten massiivinen joukkohalaus? :smiley:

Ei ole munkaan tullu kirjoteltua pitkiin aikoihin tänne; katkolla ollut olen :slight_smile: Nyt oon jatkohoitopaikas ja alkaa vähä paremmin elämä skulaamaan. Joskus tammikuussa kirjottelin tänne siitä kuinka tuntuu ettei olis mitään ongelmia vaik kaikki oli ihan killis oikeesti. Nyt paljonpaljon parempi fiilis ja saa jotain aikaseksikin :slight_smile:

Mäkään en kirjoittele tänne usein mitään järkevää. Kunhan jotain naputtelen. Mutta Plinkkiin jää koukkuun. Se on saletti. Paljon oon jättänyt elämästäni pois tai myynyt tms. mutta en tietokonetta ja laajakaistaa. Ainakin on joku paikka johon kirjotella olipa kunto mikä hyvänsä. Ja kuten olen todennutkin niin tämä on terapiaa :smiley: Kiitos munkin puolesta teille kaikille jotka on mukana selittämässä juttua Plinkkiin! :smiley:

varovasti tunnustellen Tuo kesä 2004 miittihä voitais pitää ehkäpä jollain tosi pikku festarilla :bulb: , jos sattuis sopiva löytyyn… :question:

Miten ois Rock In Rio? :sunglasses: Eihän Iron Maidenin Rock In Rio-keikalla ollut kuin joku puoli miljoonaa katsojaa, siis paikan päällä. :stuck_out_tongue: :laughing:

Tulipa mieleen, että ehkä joskus elokuussa vois lähteä käymään Helsingissä. Jos nyt jotain kiinnostaa tavata, niin privaa voi laittaa…