Mies pahoinpiteli lapseni, APUA

Kammottava olo, viestejä on tullut pitkin iltaa ja tänäänkin. Asiat käännetään ihan väärin päin ja syytetään minua valehtelusta ja asioiden vääristelystä. Hyväksikäyttäjäksikin viesteissä minua kuvaillaan. Ihan käsittämätöntä.
:cry:

Minä olen siis vain ja ainoastaan pysynyt totuudessa ja kertonut sen minkä tiedän. Olen ollut päävastuullinen elättäjä taloudessa miehen ollessa työttämänä ja kun oli työvoimapoliittisessa koulutuksessakin. Itse olen vaativassa asiantuntijatehtävässä ja palkka on ihan kohtuullinen lisäksi kaikki elarit ja lapsilisät.

Nyt kehtaa väittää jotain ihan muuta.

Mua pelottaa. Mut toivon et sossu ja poliisi olis tässä mun puolella. Eilen jo ajattelin et pitääkö lähteä turvakotiin kun ex avokki tuli 2 siskonsa niiden miesystävien kans tänne kolkutteleen.

Mää pelkään ihan sikana. Mitä mää teen. Minne mää soitan tai kerron tilanteen. :cry:

Soitin turvakotiin. Puhuin melkeen tunnin…Vähän olo helpotti, mut tärisen vieläki. Sanoivat et voin tulla lasten kanssa sinne jos haluun. Mää en vain voi kun mulla on muitakin suita päivittäin ruokittavana kuin lapseni :cry:

Apua, miten mää saan itteni rauhoittumaan auttakaa pliis… :cry: :cry: :cry:

Taas tuli lisää viestejä kuinka mää vääristelen asioita yms. soopaa,en ole vastannut enkä vastaa…

Pitäsköhän vaihtaa puhelinnumero… :cry:

Eilen siis avokki ilmaantu pihaan yllättäen ilman että oltiin sovittu asiasta. Ja kun ei ole lähestymiskieltoa vielä niin eihän sille sitten mitään voi…

Hei,
Auttaiskohan Al-Anon sinua sittenkin!

Juu pitää joskus kokeilla, se olis täällä kyllä se ryhmä, mut voiko sinne ottaa lapsia mukaan,mun exä ts. lasten isä ei niitä ainakaan kato sitä aikaa. Ja nuorimmainen on niin sekasin et ei sitä oikeen mihinkään voi vielä jättääkkään vieraalle…

Soitin poliisille ja sossuunkin. Kaikki keinot käytetty.Sanoivat et voin tehdä rikosilmotuksen kotirauhan rikkomisesta, mut en mää nyt enempiä viiti vettä laittaa myllyyn kun ei siitä tiiä miten se eltaantuu ja tulee raamit kaulassa siälle,.,

Lähetin vielä ex avokille viestin huutamalla JÄTÄ MUT JA MUN ÄITINI RAUHAAN!!!

Lisäksi soitin oikeusaputoimistoon ja suostuin ex avokin tarjoukseen, että saisin ostettua tän talon siltä,vaikka kirpaseekin ihan sikana kun joudun ottaan omiin nimiini sen autolainan josta se on maksanu siis ihan minimaalisesti…ja se siis vie ts. vei jo sen auton,.arrgghh,mutta eihän se äijänkäppänä enää suostunut edes omaan tarjoukseensakaan,tänne on nyt sitten tulos arvioitsija jostakin ,että tämäkin vielä,yrittää kuulema saada talon arvon korkeemmaks kuin se onkaan… Juur täällä kävi pari kuukautta sitten arvioitsijat ja niitä oli 2 eri firmoista, nyt ex avokki meinaa et ne on väärässä,tietysti,kaikkihan muut on väärässä paitsi se.

Sossuunkin ex avokki oli soittanut,kertonut nyyhkytarinoita ja sitten vielä päälle suuttunut niillekin sinne kun eivät olleet ymmärtäneet häntä , :unamused: Todella viisasta noin järjellä ajateltuna… :unamused: Suuttuis vaan poliisillekin niin sais lisää oikeutta ittelleen, :imp:

Kiukustuin niin että hain kaikki meitin eläimet sisätiloihin, niiton täällä nytten 9 kania, 4 marsua, 1 koira ja neljä kissaa,löyhkä on nimittäin aikasta kauhee, saa sit se asunnonvälittäjä miettiä sopivaa hintaa , :smiley: . Saahan sitä omassa kotonaan pitää eläimiä jos niistä huolehtii. Varaudun hyvin asunnon välittäjän tuloon…hmmphh,tämä nyt menee kyllä pikkasen liiallisuuksiin, mut hätä ei lue lakia,… :unamused:. Ainakin suurin ahdistus ja pelko ja viha on hetken pois.

Se täs on vaan paha et tää haju on ellottavan kaamee, et kuis kaua me tätä kestetään ite :laughing: :laughing: :laughing: On se hullulla halvat huvit. Tyttöjä nauratti kauheesti ja muakin kun meille tuli vanhimman tyttären kaveri käymään niin se heti ovensuussa sano että kylläpä täällä haisee kamalalta. Ja pitkästä aikaa meitä kaikkia nauratti ihan tosissaan. Mut huomenissa se välittäjä mun ymmärryksen mukaan on tulos… :sunglasses:

ja arvatkaa vaan siivoanko :wink:

Simputti kun ottaa pattiin. Ex avokki lähetti mulle maanantaina viestin että on menossa kl 14 asianajajalle. Tiistaina kävi ilmi kun mun asianajaja soitti sille ettei se olekaan käynyt missään ja sillä oli kuulema tapaaminen eilen sitten jälleen jonkun asianajajan kanssa. Mut ei se ollut sitten eilenkään käynyt missään ilmoitti mun asianajaja.No eilen tuli sitten taas viesti ex avokilta et se on menossa tänään keskiviikkona. Musta alkaa tuntuun ettei se mihinkän ole menossa,kusettaa vain ja valehtelee tapansa mukaan.Ja en tiiä et mihin otetaan varattomia rikoksen tekijöitä,se mille se nyt on ilmottanut menevänsä velottaa nettisivujen mukaan 170 euroa tunnilta,Kai se sitten artisti maksaa, :unamused:

Mun asianajaja sanoi että se on ihan hukassa ettei se oikein ymmärrä selviä asioita ja senhän mää olen tienny. Sossusta soittivat ja soivat et se on sinne soitellut ja halunnut mennä keskutelemaan. Olivat ilmoittaneet vaan taas ettei niillä ole sen kanssa mitään tarvetta puhella… :wink:

Olen siivonnu kaninkoppeja ja haju alkaa olla siedettävä. Pakko ne on sisällä pitää että jos ja kun se arvioitsija tulee niin ei tätä kyllä tän hajusena sais myytyä kovin kummosella hinnalla…Ja mihin mää nuo elukat muka myynnin / näyttöjen ajaksi muuaalle laittaisin kuin sisälle :sunglasses:

Tarjosin ex avokille siis sen mitä se pyysi mut ei se suostunu siihenkään. Ihan käsittämätöntä miten se pitää mua löyhässä hirressä…Jos se ite on sanonu jonkun hinnan ja kun mää sen sitten tarjoan niin sitten ei suostutakkaan,arrggghhh :imp:

En saa nukuttua,väsynyt ja ellottava olo. Maanantaina töihin ,pitää vaan nyt yrittää sinne mennä ja laittaa nää jutut sivuun,tässä lähtee kohta työpaikka jos tää näin jatkuu,kasaa ittes kasaa ittes kasaa… :confused:

Niin ja mä tiiän jo kyllä nytten, että ja kun tämä kokorevahka asioita on selvitetty käräjillä ja lakimiesten toimesta

• lähestymiskielto
    -lapseni pahoinpitely
    -luvaton ajoneuvon käyttöönotto
    -törkeä rattijuopumus
    -ositus
    -irtaimiston jako

Niin alkaa POHJATON väsymys, tyhjyys, kateus, katkeruus,pelko,MUN ELÄMÄNI ei koskaan olltukaan sitä mitä halusin. EN VOI VAIKUTTAA MENNEESEEN mutta niidenkin kanssa pitää oppia jotenkin elämään. KYSYMYS VAIN KUULUU MITEN?

Olen särkynyt saviruukku, pala palalta rikottu pois,ota Herra käsiisi ,kallista halpa savikin mestarin kädessä ois… :cry:

Hyvä ystävä,
Nyt kun olet lähdössä uuteen elämänvaiheeseen, ehdotan että muutat nimimerkkiäsi. Ehdottaisin jotain sen suuntaista kuin “Kohti mielenrauhaa”. Kun sinulla olisi kaunis nimi ja muistaisit, että nimi on enne, muutos parempaan suuntaan kävisi helpommin. Muutos lähtee omasta itsestä.
Toivoa ja iloa tähänkin päivään!

Kiitos vinkistä,toistaiseksi ei kyllä nimenmuutos onnistu…olen niin pohjattoman pahoillani lasteni takia. He ovat joutuneet todella hankaliin tilanteisiin minun takiani. En anna sitä koskaan itselleni anteeksi. En salli enää ikinä yhdenkään miehen tulla lähelleni, en tiedä jaksanko ystävillenikään enää tätä tilannettani jakaa. Tämä on mun ainut purkukanava. Jos mulla ei olis lapsia niin mää en tässä enää kirjottelis.

Tunnen pohjatonta pettymystä omiin valintoihini. :cry:

Hei ja voimia sinulle!!!
Mulla oli lapsi 5-vuotias kun 6v sitten aloin olla ihmisen kanssa, joka myöhemmin osoittautui sekakäyttäjäksi ja narsistiseksi persoonaksi. Hän ei ollut niin lähellä meidän perhe-elämäämme että olisi tehnyt lapselle mitään, mua löi joskus suutuspäissään. Mutta hän inhosi lastani, sanoi jo silloin kun tämä oli 5v että toivottavasti tästä ei sitten isompana tule… sellaista mikä lapsesta sitten tuli hänen mielestään kouluikäisenä, pikkuvanha vai mitä sanaa hän käytti. Kun tämä, nykyään exä, kävi meillä, piti lapsen olla omassa huoneessaan ja hän oli tosi närkästynyt jos lapsi esim haki jotain tai vaikka söi siinä meidän huoneessa - exän mielestä lapsi nassutti ruokaaansa ja oli ällöttävä. Vaikka hän ei tehnyt pahaa fyysisesti lapselle hän kyllä varmasti vaikutti lapseenkin jäädyttämällä koko ilmapiirin. Niin itsekäs voi aikuinen narsisti olla! exä jopa joskus sanoi että jos aion jatkaa hänen kanssaan, pitää minun laittaa lapsi lastenkotiin.
Ymmärrän pahan olosi! Meillä oli myös paljon tilanteita että oltiin jossakin ns koko perheenä ja sitten exä sai jotain huomionhakukohtauksia… eli minä itkin ja silittelin ja tyynnyttelin häntä ja lapsi saattoi joutua esim odottelemaan käytävässä kun olin sanonut että äiti kohta tulee. Vaikka tämä on pienimuotoisempaa kuin sinulla, on kuitenkin paha mieli ja on ikävä sitä pientä lasta joka aina väisti ja odotti - kuitenkin hän siis lapsi jäi rinnalleni ja exä jatkoi matkaa. Pieni kiltti lapseni, joka sitten kaiken tämän tiimellyksessä kasvoi koululaiseksi ja minä vaan sokeana (ja naristin koukuttamana) olin äärettömän rakastunut exään.
Kirjoitin koko suhteeni ajan päiväkirjaa, aluksi siksi että exän mieliala heitteli niin että olisin seonnut ellen olisi kirjoittanut asioita ylös. Mutta myöhemmin kun itkin ja oli sekavia tilanteita (esim lähdin yhtäkkiä kotoa taksilla kun exä tarvitsi jotain ja sanoi tietenkin ettemme voi olla yhdessä jos en ole hänen rinnallaan silloin kun hän tarvitsee) niin sanoin lapselle, että olen kirjoittanut päiväkirjaa ja isompana hän saa lukea ja sitten hän ymmärtää miksi asioita tapahtui.
Olen tietenkin myös pahoillani, mutta uskon että aika parantaa lasten haavat kyllä.
Itseäni en ymmärrä, sillä tänään on taas ollut päivä jolloin kaipaan kovasti exää takaisin… minkä ihmeen takia???

Kiitos parveke.

Juu.uu en tiä lapset on eläny narsisti isänsä vaikutuspiirissä ensten sen alkuelämänsä ja sitten tän väkivaltasen alkoholistin sen 2 v 8 kk. Niin eikö siinä ole mallioppimista kerrakseen. Ja nyt todellakaan en tohdi riskeerata yhtään enää. Ja vaikka lapsia etupäässä ajattelenkin niin myös itseäni…

Eilen käytiin perheneuvolassa yhdessä. Mua alko itkettään lapset oli yrittänyt suojella mua,uutenavuotena…Ex avokki oli ollut suusanallisesti kuitenkin mua kohtaan kaikista kauhein ja lapset sano et se oli viskelly mua pitkin seiniä. Mulla on muistikuvat niin hatarat ja sekavat loppuillan tapahtumista etten oikein osaa laittaa niitä paikoilleen. Ajantajukin on hämärtynyt. Katsoin kelloa kl 18.00 johon asti muisti ihan toimi , mutta sen jälkeen kaikki on mylläkkää…seuraava muistikuva on kun katsottiin Helsingin ilotulituksia koko katraan kanssa televisiosta eli luultavimmin 00.00. Ja ex avokki oli silloin putkassa jo…Mulla ei ole mitään muistikuvaa siitä että se olis mua heittänyt seiniin. Muta lapset sano et eka kerran vessan ovea päin ja toisen kerran makkarissa niin että menin polvilleni jonka jälkeen se tarttu nelivuotiaaseen ja sen mää kyllä muistan kun kävin avokin kimppuun kuin leijona että päästäs irti mun nelivuotiaasta…

Lapset on käynyt läpi tän helvetin ilman omaa syyt’ään.Miten voi olla niin sairas ihminen että käy pikkulapsen kimppuun…Mää en käsitä. Että mikä siellä päässä viiraa niin pahasti. Vaikka mää ite en kovin paljoa juo, mut sillon harvon kun juon niin ei mulla koskaan tuu mieleen alkaa riehumaan, ennemminkin alkaa väsyttää, ,et mikä sen alkoholistin päässä oikein napsahtaa, :imp:

No perheneuvolassa sitten puheltiin koko katraan kanssa ja käytiin läpi tapahtunutta. Mulle selkis missä järjestyksessä mikäkin asia on tapahtunut ja olin todella yllättynyt miten mun keskimmäinen 10 vuotias on niin viisaan oloinen ja fiksu,äiti jää kakkoseksi selkeästi…Mää olen sanoinkuvaamattoman ylpee mun lapsista ettei ne mennyt ihan psykoosiin tai johonkin muuhun tilaan tossa tilanteessa tai sen jälkeen.
Nuorimmainen alkaa nyt traumaterapian ja ensi viikolla eka aika. Vanhimmainenkin halus käymään pari kertaa. Keskimmäinen sanoi; minä harkitsen, nyt en toistaiseksi tarvitse mutta ilmoitan jos niin käy :unamused: …Äitinä katselin vierestä että mistähän tuo tuonkin tempas, kun en itsekän olis kyenny puhelemaan noin rauhallisesti ja selvästi koko 2 tuntisen session jälkeen :blush:

Jännittää, käyköhän se ex avokki nyt oikeesti siellä lakimiehellä ,vai pissiikö silmään ja antaa mun odotuttaa,

Löysin vanhoja kuitteja. Kävi selville että minä olen omalta tililtäni maksanut herran auton KOKONAISUUDESSAAN. Asianajajani sanoi että tämän summan tulee herran hyvittää minulle. Riippumatta siitä kenen nimiin auto on rekisteröity…JESS. En joudukaan perikatoon. Voi se kuitti on saanut monta kuivaa pusua. Se on kuin 8000 tuhatta voittanut ässäarpa tosite :smiley:

Ex aviomieheni soitti. Poliisit olivat ottaneet yhteyttä. Sanoi miettivänsä mitä vaatii 4 vuotiaansa pahoinpitelystä korvauksia,otti samalla puheeksi että jos nyt jään tähän taloon ja alkaa näyttämään hankalalta rahallisesti niin hän tarjoutuisi tämän ostamaan :sunglasses: ,kyllä nyt painetaan,arrgghhh
Myöhemmin illalla näin että ex aviomieheni oli laittanut asuntonsa myyntiin. Tyylilleen uskollisena yli 50 000 ylihintaisena…Siinäpä sitten myy, :sunglasses: . Alkaa selvästi valmistautumaan OIKEASTI ostamaan tätä taloa ja jos vanhat merkit yhtään paikkaansa pitää niin aloittelee hissukseen ,kyselee, sitten ainavaan isompaa vaihdetta kehiin ja jos ei muutoin niin sitten lopuksi pakolla…Toivottavasti tuo vanha skenaario ei toteudu,Ja minu ei enää pakoteta sitäpaitsi :imp: Myyn ennemmin kenelle tahansa muulle kun sille :imp:

Siinäpä sitä taas tätä ajatuksen virtaa…On se muuten käsittämätöntä miten mää olen alkanut heräämään näin aikasin,neljään nukun mut sitten ei sen jälkeen enää onnistu, kaikki vaan alkaa heti pyöriin päässä kun silmät aukasee… :angry:

Kuule parveke : aika ei paranna lasten haavoja, muusta ei sun lapsesi tiennyt ja eli elämäänsä aikuisten jaloissa mutta oireilemaan alkaa vanhempana.Jos ei murrosiässä niin sitten kolmenkympin korvilla.Toisaalta hän voi myös valita itselleen puolison joka nöyryyttää , halveksii ja laiminlyö, vähän niinkuin jatkaakseen tapaa jollahäntä on kohdeltu perheessä- vai kuvitteletko tosiaan ettei rakkaasi kommentit ole kantautuneet lapsen korviin ??? Ja ettei lapsi isompana tajua kuinka äiti ei puolustanut eikä suojellut vaan tuuppasi jaloista pois kun äidin miesystävä niin haluasi ???Julmaa tekstiä, tiedän, mutta psykiatrisena hoitajan olen kohdannut näitä kohtaloita ja äitejä, jotaka eivät koskaan ymmärrä mitä ovat tehneet lapselleen rakastaessaan näitä narsistimiehiä.

Kiitos psykiatrinen, toi on justaan se kohta joka tekee niin sanoinkuvaamattoman ellottavan kipeää, että se on siksi justaan toi mun nimi toi ällötys.

Ja kyllä se vaan niin on että toivon parasta , mutta pelkään pahinta. Toi mun nelivuotias oli vain 1 v. kun erottiin mun aviomiehen kans ja se oli ainut johon tää mun idioottimagnetismi ei ollut ehtinyt vaikuttaan…mutta,mutta,nyt se on siihenkin sitten taottu ravistelemalla, kuristamalla ja tökkimällä,ton mun ex avomiehen taholta että miehet on ja naiset vain kärsii nahoissaan.

Toisaalta toivon että annan nyt kuitenkin sellaisen esimerkin eroamalla että menis ees se milli lapsille ymmärrykseen siitä että tollanen käytös on väärin ja sitä ei tartte kenenkään katella.Ja että jatkossa tosiaan en miehiä tähän ota.
Se on tietysti kaksi teräinen miekka. Lapset saattaa alkaa laittaan asian silleen että KAIKKI miehet on hulluja ja että YKSIKÄÄN mies ei ole tarpeeksi hyvä,ja tätä rataa kun jatkaa ajatuksen juoksua ,niin pakko melkeen mennä polttaan aski tupakkaa että rauhottuu :imp:

Nuorimmainen yhtäkkisesti eilen alko sanomaan ex avokista että; eikö se äiti olekin tyhmä juoppo. Johon minä sitten että juu se on tyhmä juoppo joka teki TOSI väärin ja että sää et tehnyt mitään väärin vaan se tyhmä juoppo. Ja että äiti ei anna sen enää koskaan tulla tekemään meille pahaa… :cry: :cry:

Joo kiitos kommenteista, psykiatrinen. Varmasti lapseni on saanut mallin myös siitä, miten parisuhteessa naista kohdellaan. auttaako minua jos rupean sitäkin tässä vaiheessa suremaan?

Ällötys : sinä olet käsittääkseni hakenut apua ja tukea ja myös myönnät omat virheesi.Syyllisyys on vain kestettävä, mutta se on terve tunne ja sitä kautta voi antaa itselleen anteeksi ja se auttaa korjaamaan rikkimenneitä, niin itseään kuin lapsia, ja pyytää kenties anteeksi lapseltaan, jossain sopivassa tilanteessa ja kehitysvaiheessa.Itse olen käsitellyt sairaita perisuhdemallejani omassa terapiassani, se mitä omilla valinnoillani tein lapselleni on anteeksi antamatonta ja minun kuuluukin sitä surra !!! Minun pitää olla pahoillanni ja pyytää anteeksi ja tunnustettava syyllisyyteni !Niin pääsee eteenpäin ja oppii välttämään samaa kuviota.Minä ja monet muut ryöpyttää alkoholisti, narsisti tai kotityrannimiestään, luettelee pahoja tekoja, ymmärtämättä ,e ttä itse on valinnut sen vaihtoehdon, että siihen suhteeseen jää.Ikävä kyllä monet naiset tällä valinnallaan pakottavat myös lapsensa siihen helvettiin.
Sairas parisuhde vie voimat ja lapset jää helposti kakkoseksi “suuren rakkauden” tieltä.Nykyinen käsitystys on ettei ketään saa syyllistää ja kukaan ei ole vastuussa mistään !Minä ainakin sain vasta siitä todellista apua , kun kävin rehellisesti, kaunistelematta läpi valintani, tekoni ja varsinkin tekemättä jättämiseni, sen jälkeen pystyin antamaan itselleni anteeksi ja aloin kohdata rehellisesti tekojeni seurauksia.Sekä minä että lapseni olemme saaneet apua ja pikku hiljaa tasapaino alkaa löytyä.

Parveke

Jos me ei pysytä vahvoina ite ja yritetä vaan rämpiä eteenpäin niin mites sitten kävis… :cry:
Jos me ei muuta pystytä niin ainakin me pystytään olemaan hyvä äiti, tai ts. tarpeeksi hyvä äiti.

Ja jos me masennutaan, seotaan, tehdään suicidi, niin se se vasta oliskin sitten kaamea kohtalo lapselle.

Mä olen niin monesti lukenu siitä että riittää kun lapsella on edes 1 aikuinen joka on empaattinen, ja osoittaa rakkautta jotta lapsesta tulisi tasapainoinen. Että älä parveke loukkaannu. Psykiatriselle ei hakeudu kato kun ne jotka tarttee apua :sunglasses: . Tuskin siellä näkee niitä jotka kaiken kaaoksen keskeltäkin ovat selviytyneet ja elävät elämänsä onnellisina loppuun asti.

mut mun suru on mun suru ja mun on se ensten kärsittävä ennenkuin voin ottaa seuraavan askeleen :blush: Ja lopulta voi pyytää anteeks läheisiltään kun oikeesti kaiken tajuaa ja viimeseksi ois hyvä antaa anteeksi itelleen ,joskus sitten hamassa tulevaisuudessa :unamused:

Voi pe…le… :imp: :imp: :imp:

Asianajaja soitti. ex avokki oli kysellyt että missä mennää . Ei ole menossakaan asianajajalle. Valehdellut nyt sinne oikeusaputoimistoonkin grr…Oikeen juopporetku,niin sitä pitää.

Sepustellut ummet lammet taas niitä tarinoitaan. Mm että hän on osatnut auton omilla rahoillaan. Herra vaan unohtaa että mulla on kuitti siitä että MINÄ maksoin auton. Ja vien sen tänään oikeusaputoimistoon. Pankissa se sama kuitti kyllä löytyy tarvittaessa. Oli mm. yrittänyt huijata asianajajaani että ; minähän sen olen sen tilille sen rahan laittanut,justaan SE EI KÄSITÄ ET SE OLI MUN RAHAA. Menis nyt vaan sinne asianajajalle, :imp: :imp: :imp:

Just just. asianajaja soitti uudelleen. Oli soittanut ex avokille uudelleen ja yrittänyt sopia papereitten teosta. Oli sitten sille asioiden todellistaa tilaa yrittänyt selittää,niin eikö tämä mun avokki ollut suuttunut sillekin. sanonut mm että nyt sitten menen asianajajalle, enkä anna penniäkään periksi valehtelu ja panettelu saa riittää nyt! :sunglasses: Tämäkin on siis todella fiksua,oliskohan poliisit seuraava suuttumuksen kohde :sunglasses: . On se virkavaltaa osannut vastustaa ennenkin siinä määrin että käsirautojen lisäksi laitettu jalkaraudat :sunglasses:

Noin by the way,järjellä kun aattelee, niin toi ex avokki on ihan pennitön, ei sitä kukaan ota yksityinen lakimies vaivoikseen, kun ei se voi mitään niille maksaa.Sit se oli mun asianajajalle uhonnut et ottaa arvion. Ottakoon vaan mut yksi arvio maksaa n. 400 auroa ja kun niitä tarttee useampia, niin millä se meinaa ne maksaa :sunglasses: .

Nooh kämpää on sopivan sikanen ja haiskahtaa navetalta.Antaa tulla vain, mut mää en penniäkään arvioinneista maksa, kun en niitä kaipaakaan…

Mut sanokaas nyt et miten sais tän asian selvitettyä. Minä en juopporetkuun rahojani enää yhtään tuhlaa,Ja se on puun ja koren välis nyt, mut yrittää rimpuilla kuin mato koukus…mikähän sen seuraava siirto vois olla,toivon mukaan ei mitään meihin kohdistuvaa :frowning: .
Onneks lapset menee nyt isälleen tänään niin ei niitten ainakaan tartte todistella mitään uhittelua ja hulluutta,tiää miten tässä vielä käy. Jos hengissä ilman ruumiinvammoja selviän niin käet kyynärpäitä myöten ristiin…

Et on se eroaminen vaan niin helppoa,joittenkin mielestä,ystävinä erottiin juu,joidenkin mielestä,mun mielestä tää on kaikkea muuta, pelkoa, sortamista, alistamista, uhkaamista, valehtelua, oman edun tavoittelua, :imp: :imp: :imp: