Kellään kokemusta millainen tämä kombo on?
Kyllä toi combo on iha turvallinen jos olet fyysisesti terve eikä pahempia ongelmia fysiikan kanssa . Jos kyseessä on concerta niin siinä erilainen rakenne , kapseli pitää avata ja erotella valkoinen jauhe ruskeasta ja ottaa valkoinen jauhe viivoina nenään tai sellaisena suuhun . Ruskealla jauholla ei ole toimivaa vaikutusta.
Annostelu riippu kuinka paljon olet ottanut niitä yleensä , ei kannata annosta kohottaa kuin pikkuhiljaa mutta paras olisi pysyä nykyisellä anostuksella ettei tule mitään ongelmia överit tai ohjeissa kerrotut haittavaikutukset ilmene jolloin onparasta soitta h-t-numeroon jos alkaa kramppeja tms pahempia hait
Tarkempaa tietoa psychoactive vault sivustolla jos sivusto on tuttu ?
Concerta , medikinet yms ADHD lääkkkeiden combotus
Mulla on sama combo mutta enemmän muita lääkkeitä yhtäaikaa käytössä ja fysiika mulla huonossa kunnossa mutta kumma kestää ainakin vielä kaikenlaisia comboja , monen lääkkeen yhteiskäyttöä jne .
Nyt nyt mulla menee kadulta ostetut lyrica 150mg, lyrica 300mg , medikinet cr 40mg (johon en ole vielä nalkissa , vasta viikko kiskottu sitä tosin yötä päivää kun stimuissa ei depis ja muut huulet paina jaksantehcä asioita ja jutella kavereiden kanssa chatissa facessa tramal 100 Mg kyrican boosterina tramal retard 150mg lyrican boosterina ja mun reseptilääkkeet - temesta 10mg x10kpl, sirdalud 4mgx2, x 10 , x30 eli koko loota30 kpl jos en unta moneen vuorokauteen eli laskuissa elirefloissa jos olen siis jonkun käyttämäni lääkkeen vieroitusoireen kourissa - lyricasta tulee paha deliriumin , harhoja monta vuorokautta joihin otan ottaa laskuihin varaamani 10md diapam , niin monta kuin tarvitsen että olo lähellä normalioloa, 15mg oxepam (jos pamit loppuu niin sitten näitä miedompaa bentsoja iin monta kuin tarvitaan) tai jos muu enää auta 8mg subutex sitä on valmiina jos lääkkeet loppuu, ensihätään ole säännöllisesti käyttänyt pariin kuukauteen vain 1 miniviiva nenään että tosin voiko sitä ottaa muiden lääkkeideni kanssa. En huomannut mitään huono combon efektiä.
Nyt meni 80mg stimulantti naamaan että jaksan huomispäivään asti olla hyvissä oloissa 4x300mg lyricaa kipuihin ja 2xtemesta 10mg näillä eväillä keskiviikko käyntiin.
En jaksa enää välittä mistään sekakäytöstä lääkkeiden väärinkäyttäjät lienee harvisempia kuin ns oikeiden huuumeiden käyttäjät jotka ovat nuoria .
Trivia - päihdeongelmaisen keski-ikä on noin 40v multa on kuollut kymmeniä käyttäkavereita mutta kun kaikki tapahtui sekavuustilassa ei niiden kuolemat tunnu missään olivat vai douppikaverieta joita tuli ja meni.
Väkisin syöminen vielä että kroppakin saa ravintoa.
Vedäppä compona nämä… Xanor 6mg Oxycontin 120mg ja Lyrica SIC 900mg ja sit ilokaasua 400 hylsyä… sitten iilinä vielä 6 kaljaa. Ilokaasua yritin kahta patruunaa kerralla. Nojasin päätä taakse ja PUM. Hengitys lakkas. Ajttelin ett ai näin tuli sit lähtö… Muut oli pihalla ja yksin siinä. Jostain ihmeestä tuli hullun adrenaliinit siinä ja haukkasin happea ja hengitys palas, vaikeesti mut joo hengitin taas. Tuolloin oli lehdes et Lyrica ja nuo nitrot (kaasut) vastuussa useista kuolemista combona mut luuin että oon teräsmies noilla lääkkeillä. 600 patruunaa max päivä.. Niinkun Oxy ja pelkkä olut ei hengtystä lamaa. Takana oli kolari mutta ei silti kellään saisi olla tuollaista koktailia. Nämä määrännyt ja 20v uusinut erotettiin… 4 vuotta oxycontin 20 vuotta lyrica ja xanor. Muut sai kotona nou hätä no oli vitusta 2 viikkoa, mutta Bentsoa en saa. Oireet alkaa vasta ekan viikon jälkeen & uni on mahdotonta. Kognitiiviset ja muut ihme hermoston oireet nykiminen ym tekee elämästä helvettiä. Noh nyt 3 purku yritystä takana 60kg lihasmassaa hionnu ja voinen taata ettei ollut motivaatiosta kii… 2 psykoosia 1 itsari yritys, takana nekin… 2 viikkoa max ilman mut hereillä ja Psykoosissa sit… ja pukataan bentsot takaisin, koska kuolema/ sydänmen pettämisen pelko joka lääkärillä. Älkää vittu syökä pitkään bentsoja… Ihan sama lyhytkestoinen vai pitkäkestoinen. Kaverilla 20v diapamin jälkeen Hermosto ja lievä aivovaurio = sairaseläke ja 8 v kestäneet reflat. 1 kk ja purku suoritettu sanottiin ja noin… Mulla… no ei ihan putkeen mee 60mg opparia ei lopeta mitään oiretta. Lukis lääkärit näitä. SSRI on seuraava lääkitys jonka vieroitus oireita tai niistä puhumista vältellään tai kiistetään. Ottakaa vastuu!! Ei mullakaan telari purkki itsellään 20 vuotta täyttynyt ja Vittu turha aina potilasta niinkun mua syyttää!! Minä lääkitystä määränny & uusinut. Oon nyt sit Bentso riippuvainen enkä saa edes Psyk apua… kun katsoo että SEKAKÄYTTÄJÄ!! (Olin nuorena sanonut, psykiatrille totuuden että toki käyn v- loppuisin baaris, kuka nuori ei? Noh Käytänkö jos lääkitys ? EN TARKOITUKSELLA ja PAM olin Sekakäyttäjä, jota merkkausta ei saa pois vaan kuulun paikkakunnan Riippuvuus klinikalle , vaikka… VIKAT 24V SELVINPÄIN!!! Vit—u tätä takapajulaa. Pitäs noin voimakas merkintä haastaa aikaajoin… mikä tilanne… Noh näin on ( Tsekatkaa mitä jenkeis just nyt… SSRI-epidemia ) Helppo aloittaa, kukaan lopettamisesta puhu. 20v Lapsi tohtorit kiistää oireet.