oletteko kokeilleet? minkälaisia kokemuksia? nykyään aika yleisiä varsinkin pk seudulla. itse otin metylonia enkä todellakaan tiennyt mitä se on ja en muista parista seuraavasta päivästä yhtään mitään. tosin en tiedä suositus annoksia ja lisäksi otettiin muistaakseni 4-fluoro amfetamiinia(tarkkaa nimeä en muista) ja en muista paljon sitä otin mutta ilmeisesti AIVAN liikaa… eli todella fiksua
jooh samanlaisii kokemuksii täälläki ja oli kyllä ensimmäinen ja viimenen kerta ku otan mitää tutkareit. tuli kauhees ryynikännis imuteltuu ketola mephedronee :mrgreen: ei oikee mitää muistikuvii ja tuli putkareissu. en kyl yhtää ihmettele ku o niin häröt muistikuvat joita en viitti ees kertoo
Methylonea olen kerran vetänyt. Ei ollut fiktiä ja vedin sitä ihan liikaa. Pumppu sekos ja avokki soitti lanssin. Yö vietettiin sit sairaalassa. Oli mulla kyllä hyvä olo, mut pumpun takia piti sairaalaan mennä…enkä oikein muista siitä mitään…
Kun alkoi vaikuttaa, niin jysähti kunnolla päähän ja menin katsomaan itseäni peilistä: kaikki heittelehti niin paljon että näin itseni varmaan 8-kertaisena Sen verran näin, että pupillit oli lautaset (ofc), ei väriä näkyny silmissä pahemmin…
4-fluoro-metamfetamiini on ainaki saatanan vaarallista kamaa. Doset hyvin pieniä joten fikti saa olla kahen desimaalin tarkkuudella. Kyseistä kamaa en suosittele kenellekkään. Metylonia ei ole tullut testattua.
Joo tosiaan tos tuli metyloni amfea vastaan muutama päivä sitte, eikä ollu tietoa että amfen seassa oli metylonia. Tätä kyseistä amfea meillä oli 10g ja vedettiin sitte kaikki yhteen iltaan 4 pekkaan. Joo ihme olot kaikilla ja amfe kolahti normaali pahemmin, pupillit laajenivat ja peittivät iiriksen. Itellä kävi sillälailla ettei pystynyt nukkuu millää vaik yritti ittee pakottaa nukkuu ja pupillit olivat lautaset sen 3 päivää. En suosittele muutakun jos oot hardcore n1st1 hullua tavaraa ja sekavat päivät olivat vaa edessä ja kaikkea en kyllä muista mitä on tapahtunut !! :mrgreen: