Kun minä olin nuori, siinä 14 vuotias. Kokeilimme liimojen hengitystä kavereitten kanssa. Sitten minä myöhemmin aloin harrastaa sitä itseksenikin, mukaan tuli myös kalja samanaikaisesti. Siinä kävi niin, että minä sekosin päästäni pahasti. Minulla todettiin psykoosi. En pystynyt enään tavalliseen elämääni koska harhat olivat koko ajan läsnä, kaikkialla. Ne olivat kuulohallusinaatioita ja myös näkö hallusinaatioita ja kestivät monta vuotta. Sanon vain kaikille nuorille, että älkää edes kokeilko aineita, olkaa nuoria ilman päihteitä. Minulta meni koko nuoruus enkä saa nuoruuttani enään takaisin.
4 tykkäystä
Tervetuloa tänne. Olen monta kertaa itsekin surrut juomalla menetettyjä vuosia, mutta nyt olen päättänyt keskittyä siihen nykyhetkeen ja tulevaan. Antaa paljon enemmän voimaa. Toki aina välillä mieleen tulevat menneisyyden törttöilyt, mutta ajattelen, että olen toiminut silloisten voimieni mukaan.
Olen itse käyttänyt bentsoja vuosia sitten ahdistukseen - käyttö meni itsellä aika äkkiä yli sallittujen rajojen. Siitä vierottuminen oli helvetillistä. Neuvonkin aina jos kuulen että jollekin näitä lääkkeitä on määrätty olemaan todella tarkkana ja käyttämään niitä ainoastaan lyhyen ajan, jos pakko.
Voimia Sinulle <3
2 tykkäystä