Sain tossa sattumalta meksikolaisia taikasienii kätösiin! Kysyisin että miten noi lääkitykset vaikuttaa sienien toimintaan? Itellä on se teemu lääkitys 1-2mg/pv ja 30mg opamox! Kaveri taas syö neurolepti Risperdalia ja myös Litoa sekä Absenoria! Oon aloittamas tai ainaki yrittämäs aloittaa selvää elämää(jäkeen lähtö helmikuun alus) ja yks sieni matka olis täs ennen viel edessä! Et kannattaa vissi olla syömättä samana päivänä lääkeitä ku aikoo tatteja ottaa?!? Ainakin vissii noita rispendalia ja bentsoja myös?? Litosta ja absenorista en sit tiedä, enkä teemuista myöskää että blokkaako vaikutusta!??? Jos jollai tietoo ni apu kelpaa!!!
Muuta en osa tähän sanoo ku et noita hallusinogeeneja vetäessä itellä ainaki oli bentsoja nukkumista varten, eli joo, opamoxit ainaki blokkaa vaikutusta. Muiden lääkkeiden vaikutuksesta en tiedä mut odottakaa nyt et joku vastaa tai selvittäkää jotain muuta kautta.
Neuroleptit kyllä blokkaavat vaikutusta tehokkaasti, ainakin oman kokemukseni mukaan. Sillä ei myöskään välttämättä ole merkitystä, jos ne lääkkeet jättää yhtenä päivänä ottamatta. Leptit kun saattavat vaikuttaa elimistössä yllättävänkin pitkään leptistä, annoksesta ja ihmisestä riippuen.
Sama itelläkin et oon benjoja nukkumisee käyttäny tatteja syödessä!! Itse psykedeeleistä tykkää vaan just meksikolaisista, ne on sopivan smootteja ja ei oo ikinä lähteny menee liian korkeelle niin kuin eräillä muilla saman piirin aineilla!
Neurolepteillähän saa nimenomaan tripin poikki tarvittaessa, joten jos tavoitteena on ensinnäkään päästä edes sinne trippailemaan, niin eipä niitä syyä saisi. Rauhottavat kanssa pois, ottaa sitten katkasuun jos tulee tarvis. Tai siihen unen saamiseen.
Ite olisin ainakin viikon syömättä mitään lääkkeitä. Ehkä kaksikin, jos ottaisin oikeen varman päälle. Deelit on kuitenkin ihaninta mitä on, en riskeerais joittenkin neuroleptien ja muitten takia tripin onnistumista.
Onks tosta bupresta sit haittaa noitten sienien kanssa?? Oon aamulla ottanut pari teemua ja sit yhen bentson! Jos tos illan suussa otan sienet ni ei sen bupren ja bentson luulis paljoa ainakaan blokkaavan! Siitä en tiedä onko terveydelle vaarallista et on bupree veressä ku sienii ottaa!?
Ei ole vaarallista, enkä usko, että vaikuttaa trippiin negatiivisesti. Sille neuroleptejä popsivalle kaverille taas en välttämättä sieniä lähtisi suosittelemaan.
Jep noinhan tos kävi et syötii jokut noin ketolat! Mulla toimii todella mukavasti mut taas fredil ei sano mitää(syö neurolepteja päivittäin) vaik ei ollukaan päivään lääkeitä ottanu! ilmeisesti pysyy jonkin aikaa veren kierros nuo leptit…