Medipam seuloissa?

Nyt tarttis tietoa nopeesti. Mulla saattaa olla aamulla seulat ja olen syönyt Medipamia muutaman listan tässä viimeisen kahden-kolmen viikon aikana. NÄkyy varmaan seuloissa vai? En tosin tiedä millaisia seuloja noita on, kerroin käyttäneeni vuosia sitten subua ja virtaa ja kannabista muutaman kerran viime kuukausien aikana. Että testaako ne myös bentsot… Äh. Vähän pelottaa ku tärkeä asia kyseessä. Kiitos jo etukäteen jos joku ehtii vastata!

^Kaikissa yleisimmissä seuloissa testataan myös bentsot.

Koska diatsepaamin puoliintumisaika on niin tuhottoman pitkä, niin laitan rahani kiinni positiivisen tutkimustuloksen johdosta tässä kohtaa.

kyllähän diatsepaami näkyy tuolla “lista/per.viikko” tyylillä,
ja yllättävän pitkään, valitan :imp: :open_mouth:

Jeppis, jeppis, kiinni jäit :mrgreen: .

Eikö täällä ole omaa ketjua näille iänikuisille seulakyselyille, johon porukka voisi laittaa nuo apua, hirveä kiire ja hätä! -kysymyksensä, joihin selviäisi kyllä vastaus ihan nopealla kuuklailullakin tai tällaisissa tapauksissa jopa ihan pienellä järjenkäytön vaivalla :unamused: ?

itellä on aina näkynyt benzot pienilläkin annoksilla vaikka kuinka vesittäis(siis respalla oli), ainut tapa selvitä lienee hommata benzo respa.

Olen samaa mieltä näiden kyselyiden turhauttavuudesta, mutta aina ei vastaus ole niin yksinkertainen. Esimerkiksi klonatsepaamilla on hyvin pitkä puoliintumisaika, mutta useimmissa seuloissa sen cut off arvot ovat niin korkeat, että alle 3mg/päivä käyttö ei yleensä näy.