medikinet+opamox+oxynorm

otin päivällä klo 15 aikaan medikinetin ja opamoxin jotka mulla siis “laillisina” lääkkeinä. nyt sain kaverilta 20mg oxynormeja velan maksina. mulla ei siis mitään toleranssia noihin. nyt klo 17 otin pienen murusen oxynormista, (suun kautta) vielä ei ainakaan tunnu mitään. uskaltaako ottaa lisää?

Saahan noita 20 mg Oxyja joidenkin isojen leikkaustenkin jälkeen, että uskoakseni kyllä uskaltaa ottaa, tuskin siitä ainakaan kuolemaa aiheutuu. Opamox siellä alla todennäköisesti saattaa voimistaa oksikodonin lamaavaa vaikutusta, riippuu toleranssista, että miten paljon, ts. huomaatko sitä merkittävästi itse, mutta taas toisaalta Medikinet kiihdyttää elimistöä, vaikkakaan ei se täysin lamaavien lääkkeiden vaikutusta kumoa. Suositeltavaahan minkään ryynien yhteiskäyttö kuosaamistarkoituksessa ei ole. :wink: Mutta en usko, että kyseessä on erityisen vaarallinenkaan kombo.

Itse olisin jättänyt seuraavaan päivään. 20mg oksikodonia on ihan kelpo annos, mikäli opioiditoleranssia ei juurikaan ole. Nuo muut lääkkeet vaan ikävästi peittävät sen vaikutusta.