Elikkäs tuommoinen otsake joka jo kertonee siis mikä on jutun juoni. Kertoilkaa tarinoita jotka joko olette nyt tai olette olleet tuossa helvetillisessä paikassa oven välissä, kuka vähemmän aikaa ja kuka pidempään.
Itselläni on nyt alkanut 4:s vuosi tuossa oven välissä - raittiuttahan en ole saanut oikeastaan lainkaan AA:sta koska olen siellä käynyt vaan pyörähtämässä kunnes kammennut taas kentälle. 7 viikkoa taitaa olla pisin aika mutta ajattelen niin että sen olisin ollut ilman AA:takin kuten muutkin pienet pätkäni - mutta en suinkaan sano että AA olisi ollut hyödytön, en todellakaan! Ties missä olisin nyt jos en olisi noita ovia avannut 2006 vapun jälkeen. AA ON ANTANUT mulle ihan helvetisti vaikka raittiutta en ole saanutkaan.
Tänään otin itselleni viimein kotiryhmän, mielisairaalan ryhmä johon olen nyttemmin tykästynyt. Aiemmin en ole oikein löytänyt mulle sopivaa ryhmää. Ja mikä parasta se alkaa toimia 2 kertaa viikossa kun se aiemmin on ollut vain sunnuntaisin. Saapahan 8 kilsan lenkin aina kun käy ryhmässä (jos käy ).
On sitä jotkut tutut olleet yli 10 vuotta oven välissä ennen kuin ovat raitistuneet (toistaiseksi). Ja eräs tuttu putosi kuulema jokin aika sitten kentälle takaisin, luulin jo sen saaneen tarpeeksi koska se sai sitä edellisen ryyppyputken päätteeksi sydänkohtauksen ja menetti perheensä.perhe tuli kuitenkin takaisin kun se lopetti silloin ja alkoi rakentaa raitista elämäntapaa…Mutta ei pysäyttänyt siis sydärikään sitä miestä ja nyt on yhä juomassa taas.
Jos palstalla on siis muita samassa tilanteessa olevia kuin mä niin mieluusti kuulisin ajatuksianne ja tuntemuksianne…