MDMA-kristalli vaarattomampaa kuin essot?

Testasin tota kristallia viikonloppuna, vaikka tiesin etten siitä paljon saa kun on käytössä SSRI, kaverilla oli käytössä SNRI. Meni yhteensä n. 0,25 g ehkä mulla yksinään, kaverilla suunnilleen saman verran, buustaillen. Kova annoshan se olis ollut jos mulla ei toi SSRI olis ollut käytössä kun en ole ennen tota kokeillut. Kyl se hyvältä tuntu, mut ei tosiaan järkevää käyttää kun niin jyrkästi toi masislääke blokkaa ne kovimmat mielihyvän tuntemukset. Tosin eipä tullut mitään laskujakaan, kun ei tullut kovia nousuja.

Siis toi serotoniinisyndrooma on niin harvinainen haittavaikutus, että tiesin, että otan vaan vähän ja jos ei toimi niin en turhaa buustaile övereiksi. Olin varautunut kuitenkin loppuillaksi blossisätkällä ja hyvin nukuin yön ja pitkään seuraavana päivänä. En suosittele kyllä serotoniinin vaikuttavien lääkkeiden käyttäjille, koska kyllä se niin tehokkaasti sen varsinaisen fiiliksen blokkaa, mutta ei voi sanoa, ettei se olis ollenkaan vaikuttanut. Hyvä olo tuli molemmille, mutta ei niin hyvä, että hinnan takia kannattaisi enää uudestaan kokeilla, kun masennuslääkityksellä on. Sen MAO-estäjä lääkkeen kanssahan toi on helvetin vaarallinen, eikä toki suositeltava missään nimessä serotoniinin vaikuttavien lääkkeidenkään käyttäjille. Kunhan tässä kerroin oman kokemukseni.

Tietääkö kukaan tai onko kellään kokemuksia bupre/opa refloista ja mdma kristalli kombosta, että voiko toi madame kenties provosoida noita opa refloja, kun itellä kävi kerran niin että kun oli hirveet reflat päällä ja sit kaveri tarjos tota kristallia ja sano et se jeesaa noita oloja ja pitihän se tietty testata. No tulos oli se et makasin vaan patjalla hirveet kivut päällä ja kylmähiki puski otsasta yms. Kyllä kaverilla se toimi ihan niinku se kuuluu ja itelläkin aikasemmilla kerroilla. Nii eikä mulla menny sillon mitään mieliala lääkkeitä.

Ps Joo sori toi nyt meni offtopikiksi mutta vastataan nyt vielä tohon kysymykseen: madma on turvallisempaa ensinnäkin siksi että tietää annoksen (jos vaan omistaa/osaa käyttää fiktiä mutta onnistuu myös eyeballattuna mutta sitä en suosittele ko aineeseen, koska annos koot ovat sen verran pieniä) ja toiseksi siksi että madame on madamea ja tosiaan nipsut on pieniä viattoman näköisiä tabuja jossa logo ja ne sisältää madamea(jos edes nykyään sitäkään)+?+?+? ja kun sen heittää huiviin niin tulos on :question: