Pitkästä aikaa joskus vuosi sitten otin lilan kranaatin joka toimi toooosi hyvin…sen jälkeen muutamia kertoja tullut otettua ja nekin ollut hyviä kokemuksia. About kk. välein otin
Nyt 3-4 viime kertaa ollut tosi ihmeellisiä, otan esson ja se alkaa vaikuttaan normaalisti, ihana euforia ja sosiaalinen olo yms… tätä kestää noin 15 min kunnes alkaa tuleen “laskut”. Kaikki tuntuu paskalta ja ahdistaa, käsiin tulee ihme vääntöjä ja pakko käydä ottaan budi hitit tai jotain opiaattia että pystyy oleen…pakko on myös mennä makuulteen ja odottaa että olo tulee paremmaks (ei tuu). On tosi kylmä ja pientä tärinää havaittavissa. Sit menee about 1h niin nukahdan.
Aamulla olo on vähän sellanen niinku laskuissa on… riippuu paljon mdma otti illalla. Tein sen virheen ekalla oudolla kerralla että otin jonku 0.3mg koko iltana kun luulin että vaikutus tulee paremmaks jos ottaa “vähän” lisää. Oli vaan seuraavana viikkona ihan hirvee olo.
Mistä tämmönen johtuu? Voiko johtua esim masentuneisuudesta ja elämäntilanteesta yms. Tässä vähän kaikki asiat stressaa ![]()
Sienitrippikin oli tosi masentava ja halus että se lähtee vaan mahd. nopee pois. Amfetamiini ei toimi ihmeellisemmin.
Nämä kaikki aineet siis aikasemmin toiminut tosi hyvin!
edit. Ei ole mitään lääkityksiä