Masennus

^ Iina: Toi on selvästi sitä, et keksit jotain, jolla vältellä niiden töiden tekemistä. Ihme, ettet ole myös innostunut siivoamaan ja esimerkiksi käymään siellä suihkussa ja vastaavaa. Yltiösiivoaminenhan on se perinteinen kotona töitä tekevien “pahe”.

Ilmottele, jos haluat mennä lukemaan, niin tuun valvomaan, että kanssa istut siellä. :slight_smile:

^ Olen pyhittänyt viikonloput harrastuksille ja levolle, teen töitä vain arkipäivisin. Viikonloppuisin teen niitä vain silloin, jos olen oiken innostunut. Tuota sijaistoimintaakin tapahtuu enää ihan pienessä mittakaavassa, pomppaan tuolilta ylös ja alan siivoo ympärillä lojuvia vaatteita kaappeihin, tai pakenen vessaan vartiksi etsimään päästäni harmaita hiuksia. Mut kyllä mä aika hyvin olen jo onnistunut siinä et työaikana teen töitä. Koko päivän kestävää sijaistoimintaa siis ei enää tapahdu. Kyllä siinä koko tammikuu menikin, että pääsin kärryille tässä työn tekemisessä…

Joo, mennään viikolla joku päivä kirjastoon!

^ Ogei, hyvä kuulla et sijaistoiminnat on oikeesti hallinnassa, etkä nyt kuseta itteäs tavalla tai toisella. Kyllähän sitä tekstiä oli näyttänyt syntyneen, että et sä ny selvästikää ihan toimettomana siel o ollu. Sano vaan ku sulle sopii, ni mielelläni lukisin, mitä oot saanu aikaseks (ja toki niuhotan kirjotusvirheistä). Ja KIRJASTOON, kyllä! Mä tartten iteki sitä et pääsisin lukemisen makuun. Nyt luen aivan liian vähän noita kirjoja, mitä mun pitäis lukea. Kaikkea muuta kyllä menee. Ja vitun bentsot ku vie muistin… :cry: