Diatsepaami on benzokrapulatankkaukseen mitä paras lääke ja suosinkin sitä juurikin darroihin. Huomenna vodka darraan tulen varmaan ottaman pari smurffia, eli kympin pamia sekä fenazepaamia. Muuten nykyään Venäjällä tarvitaan jo resepti fenazepaamiin. Huomasin tuon seikan kun hain morfiinia apteekista ja samalla otin paikallisen satapäkin pameja niin apteekkari kysyi minulta reseptiä. Tämä oli vaan vitsi. Soitimme apteekista lääkäriasemalle jonne olin jo sijoittanut ammoin kunnolla ruplia. Hah :mrgreen: Huomenna tankkaan itseäni luultavasti fenazepaamilla. Ps : Maksoin paikalliselle konitohtotorille euroissa jonkin satasen ja sain reseptin jossa lukee kyrillisellä tekstillä, että alkoholin vieroitusoireisiin tämä ja tämä määrä benzoa Hupina vielä otin reseptin bubre-laastariin joka poistaa myöskin darraa.
Juuri tässä Venäjän puolella olen kyllä aivan soseessa, mutta huomenna en varmaan enää viinaa tinttaa. Soitin muuten juuri apteekkiiin, jossa jo tuttu farmaseutti pyysi hakemaan benzodiatsepiinit. Ainiin kuulemma turistit eivät enää saa benzoja venakoista ilman reseptiä. Minulle tuo on yksi ja sen sama saan aivan mitä tahansa lääkettä.
Kävin juuri apteekissa hakemassa 100 kappeletta,Fenazepaamia, mutta minulta,kysyttiin jopa jo reseptiä varsinkin fenazepamiin. Maa jossa rehottaa korruptio on sen ja sama. Laitoin tiskille ruplia riittävästi. Ja tällä valuutalla Venäjällä saa mitä tilaa. Otin tuhat kappaletta fenazepaamia
Yleisesti ottaen alkoholi ja rauhoittavat lääkkeet eivät sovi yhteen siksi, että ne vaikuttavat samalle alueelle aivoissa. Diazepam-tyyppiset lääkkeet voimistavat alkoholin vaikutusta, joka saattaa myös todella olla tottumattomalle vaarallista.
Mutta jos käytät bentsoja vakituisesti, elimistösi on tottunut siihen ja en näe mitään ongelmaa siinä, että otat myös alkoholia.
^ noni hyvä kirjotus.
Henkilökohtainen mielpide on se että todella typerää toi winstonilta ja lavuskalta ylistää kuinka bentsot tehoaa kankkuseen. Mietin sitä asiaa että tänä päivänä moni sitä manaa, että ei saa edes paria oxaminia, kun on äiti kuollut. Te ette edistä asiaa… 0-4mg rivaa /-0-10mg insomin, -0-40mg tenoxia/vrk.
Tuli viel tuplasti ehkä siinä oli joku tarkotus, tai sitten ei…
^ Ai hitto, siksikö ne muut ihmiset eivät saa paria Oxaminia edes äitinsä hautajaisiin, koska maamme hyvin rajoitettu benzokiintiö on varattu ainoastaan mun ja Lavuskan krapulan hoitoon :mrgreen: ? Mikäli meinaat sitä, että Valvira/lääkärit lukevat Plinkkiä(Varmasti lukevatkin, mutta anonyymille nettifoorumille nyt voi kuka vain kirjoittaa mitä vain höpötihöötä, joten pelkästään sen varassa en lähtisi tekemään kovinkaan kummoisia tulkintoja ja tutkimuksia aineen X käytöstä) silmä kovana ja sen vuoksi päättelevät, että jokainen benzojen tarvitsisija on vähintään potentiaalinen juopposekaväärinkäyttäjä, niin sinuna miettisin omia postauksiasi mm. Mikä vaikuttaa nyt -ketjuun .
Hyvin tehosivat jälleenkin eilen ehtoolla benjamiinit kankkuseen, kun lopettelin semmoin jo varhaissa ajoin vodkan tinttaamisen ja tiesin ettei enää promileja voinut kauheasti olla. Ihan 6mg clonazepaamia poisteli orastavaa darraa ja kylkeen vielä otin xanoria 1.5mg. Muutenkin tulivat benzot tarpeeseen, kun olo alkoi olla muustakin rojusta jo kovinkin laskusuhdannainen. Kyllä benzot auttaa darroihin ja epämääräisiin oloihin muutenkin ja jatkossakin tulen benzoja poikkeuksetta käyttämään, varsinkin kankkusiin enkä ota pienintäkään huonoa omaatuntoa jos jokin reppana ei benzoa saa vaikkapa ätinsä hautajaisiin joka toki on ikävää mielestäni. Enkä halua ketään sanomallani loukata
Niin no, kyllähän nuo edellä mainitut tekstit olisi aikaisemmin täältä hehkutuksena poistettu. Nykyään modeja ei taida juuri kiinnostaa. Se on sitten toinen juttu, kannattaako tuollaisia yksilön potentiaalia kaventavia idioottipillereitä suuremmin hehkuttaa
^ Olipas taas osuva luonnehdinta, siis oikeesti.
Pidän itse kaikkia bentsoja onnellisuuspillereinä, kunnes täytyy astua ilman kemikaaleja vallitsevaan todellisuuteen tai siis yrittää astua.
Emmä tuota yhden tai kahden vuorokauden tuhansien millien rouhimista pidä niinkään kauheana.
Eipä noilla hidasteilla itselle ole niinkään merkitystä, enää. Ja hölmöilyjä ihmiset tekee aina, tiedon määrästä ja valistuksesta huolimatta.
Niin, kai se todellinen maailma pitää nähdä kirkkain silmin jotta sen uskoo. Itse olin ilman benzo -lääkitystä vuoden ja tänä aikana jouduin käyttämään aurinkolaseja maaliskuusta - marraskuuhun. Kun valitin lääkärille toimintakyvyttömyyteen liittyvästä masennuksesta ja ahdistuksesta hän määräsi Zyprexaa mikä toki vei viimeisetkin tunteet pois. Monien kirjallisten valituksien kautta olemme taas varovaisesti lähdetty liikenteeseen pienen benzo- lääkityksen avulla mikä on tuonut elämänilon ja työkyvyn takaisin. En ole vissiin koskaan suoranaisesti suositellut bentsojen ja alkoholin yhteiskäyttöä. Krapulassa ne toimii ja niitä annetaan laillisesti vieroituslaitoksissa useimmiten 10 mg nestemäisenä kolme tai neljä kertaa vuorokaudessa.
Vähän vielä tuohon Eazyn postaukseen viitaten: Huvittaa, kun tällä foorumilla ajoittain jotkut ovat niin liikuttavan huolissaan KAIKKIEN lääkkeensä oikeasti tarvitsevien ja oikein käyttävien puolesta, usein ilmeisesti siinä tilanteessa, kun omat 3 kk:n respat lempparilääkettä on vedetty viikossa tyhjiin, eikä lekureilta enää heru sympatioita :mrgreen: . ← Tuossa ehkä pientä kärjistystä, mutta yhtäkaikki; varsin selvästi sieltä rivien välistä paistaa, että oikeudesta omaan kuosaamiseen siinä ollaan ensisijaisesti huolissaan, ei suinkaan kaikkien Suomen ahdistuneiden ja kipeiden kohtalosta. Sangen inhimillistähän tuo toki on, että oma perse kiinnostaa ensin, ei sillä, mutta kyllä sen täällä voi ihan suoraankin sanoa, kun eipä tuo rivien välistä tulkitseminen mitään meedion kykyjä tai edes alkeellisia psykologin taitoja vaadi :mrgreen: .
Sori offista.
Hoh hoijaa, ei mulla ole ongelmia bentsojeni saannissa, sama kun sulla että niitä ilmeisesti pitää syödä hamaan loppuun saakka. tosta mikä vaikuttaa nyt -ketjusta, juu tulee joskus kuosailtua. Mutta edelleen onko se niin hohdokasta mainostaa monensadan diapam mg:n annosta ryyppy-putken tappajana. Jos ei siihen riitä vaikka 6mg klonatsepaamia, sitähän vois juoda silloin vaikka vähän vähemmmän En rupee neuvomaan kellekin sopivia annoksia alkoholissa ja bentsoissa, mutta heitinpä tommosen kysymyksen, koska monensadam milligramman pami annokset ei oo 3pv:n dokukuurin jälkeen normaaleja. Vaan niitä käytetään niille puistojen miehille jotka on ollu radallat hieman kauemmin putkeen :mrgreen:
^ Ei kai se mitenkään erityisen hohdokasta ole. Luinpa nopeasti läpi omat viestini tässä ketjussa, joita ei kovin montaa edes ollut, enkä näin pikasilmäyksellä niissä mitään erityistä hehkuttelua havainnut. Lähinnä suht neutraaleita, jos toki omakohtaisia, huomioita benzojen käytöstä ja tehosta alkoholin vieroitusoireisiin ynnä jotakin kevyt-offia siitä, miksi en diggaile alpratsolaamista sekä vastarölläystä Kalen barbituraattihassutteluihin. Yksi one-lineri oli, jossa totesin, että hyvin toimivat, mutta eipä siinäkään sen kummempaa hehkutusta ollut. Tämä nyt ihan vain sillä, kun oikein nimeltä mainitsit, että minä täällä joitakin ylistyspuheita pidän. Muiden kirjoituksista en vastaa.
Kumma kun täälläkin päässä lääkekaappiin saadaan kyllä vaikka mitä nappia mutta ei kyllä onnellisuus ole niistä löytynyt ja tuskin koskaan löytyykään
Eikö bentsot pikemminkin tee paskasta siedettävää? Noinhan juuri monen syrjäytyneen elämä pyörii. Itse en koskaan saanut benetoista minkäänlaista hyödyllistä tai miellyttävää efektiä. Muisti tietysti meni kun tarpeeksi rouhi. Sitten tuli avioero. 10 vuotta käytännössä aivan hukkaan, hirveät taloudelliset tappiot jne. Siinä tilanteessa alkoivat bentsot kummasti pelittää.
Käsittääkseni näin mutta riippuu varmaan aika paljon siitä mitä kukakin paskana pitää ja lisäksi on olemassa ihmisiä joilla on synnynnäisesti myös erityisyyttä Gaba:ssa joten silloin meneekin hommat hieman erikoisemmaksi.
^^ No, tuohonhan se mun ihastukseni benzoihin pitkälti perustui. Lähtökohta kun oli aivan ylimaallinen ahdistus, niin kun se lähti täsmänä ja täysin, eikä ollut huolta huomisesta, niin olihan moinen muutos fiiliksessä varsin euforinen kokemus. Krapulassa toki sama homma; aika hiton muikea olohan se on, kun tutinat, vapinat ja vainotukset lähtevät, kuin hauki rannasta. Tuon vuoksi moni alkkis benzoihin koukuttuukin myös psyykkisesti. Olen lukenut, että joillain persoonallisuushäiriöisillä menisivät kytkennät päässä jotenkin niin, että saavat kiksejä benzoista, joten pershärönikin vaikuttanee jossakin määrin.
Onhan se täysin eri maailma ja eri tuntemukset ja eri logiikka olla bentsoissa. Vedin vikan satapäiväkuurin ja menihän niitä kymmeniä millejä päivässä Marraskuusta 2016 viime vuoden helmikuulle ja 22.2 asti. Sekin määrä eli about 40 mg vuorokausi teki ainakin mulle sen, että ajattelin eri tavalla, sanoin eri tavalla, kirjoitin eri tavalla ja tein eri tavalla ja näin asiat eri tavalla ja elin eri tavalla ja puhuin eri tavalla ja hengitinkin ja nukuin eri tavalla.
Sitten palauduin taas itseksi, onneksi - pienen kipuilun jälkeen ja
viimeinkin lähti rytmihäiriöt tämän vuoden puolella.
Eli kyse on myös valinnasta sillä onhan se erittäin ihana täsmäpumpulinen lääke,
joka tekee kaikesta pehmeää ja onnelllista, hioo omastakin luonteesta kaikki särmät veke.
Tunteet on mitä on - kyllä mä haluan tuntea aidosti ja kestää vitutuksetkin, joita elämä tarjoilee.
Ja itse ei huomaa eroa kuin vasta jälkeenpäin kun käytin pamei vuosina 1995-2013
Todella hyvä kriisilääke kun kyse on todella pahoista ahdistuksista ja pahasta tilanteesta
kuten onnettomuuksista, murhista ja itsemurhista ja niiden akuutista jälkihoidosta.
Ja ei siinä mitään, tulipahan sekin riippuvuus perusteellisesti sisältäpäin tsekattua ja nyt on nyt
Silloin tällöin tapaan tyyppejä, jotka ovat lopettaneet vuosien pentsoilun ja aika samalla lailla ne keskustelut aina tuntuu menevän eli ensin kirotaan ne saatanan vieroitusoireet ja sitten vertaillaan oloja nyt ja ennen
ja sitä rataa ja ei mulla ole sellasta agendaa ketään mistään substanssista irti kammeta,
sillä kukin mitenkin ja etenkin aikansa kutakin