^ Onhan se ihan kotsan-noston arvoinen asia, jos saa darransa kärsittyä ilman benzoja, joskaan en jaksa ymmärttää tuommoista vastarannankiiskeilyä, miksi ne olisi kärsittävä ilman benzoja. Ilmeisesti tuota tarkoitit, vaikka asian kovinkin suppeasti ilmaisit ainoastaan. “Darrat pitää kärsiä”. Mutta rivien välistäpä tulkkasinkin, että varmaan tarkoitat, että darrat pitää kärsiä ilman benzoja ? Tavallaanhan tuo menee juurikin vielä keskusteluotsakkeen alle. Itsehän en suurinsurminkaan kärsi kankkusiani ilman benzoja on se vaan niin epäinhimillinen tila tuo kankkunen. Tokihan kaikilla ei ole mahdollisuutta kyllästää itseään benzoilla kanuunoissaan joten sehän onkin täysin ymmärrettävää, että kärsii sitten darransa ilman benzoja vaikkapa syystä ettei ole reseptiä benzoihin, tai muuten vaan ei saa itselleen benzoa järjestettyä.
Vai onko se jokin kovan kundin tai gimman merkki, että kärsii darransa benzoitta ? Miustahan se on ihan silkkaa tyhmyyttä jos kituuttelee kankkusissaan ilman benzoja. Tietenkin asiasta tekee se seikka vaikeaa jos juo suhteellisen useaan ja aina torppaa kankkusen benzoilla. Silloin semmonen sekäkäyttöefekti saattaa muodostua hyvinkin nopeasti, joka onkin jo sitten eri tarina.
Vielä loppuun. Kyllä benzot auttavat mitä mainioimmin kankkusiin. Syötävä määrä vaan on monin monin moninkertainen verrattuna normi ahdistuksiin ja paniikkeihin yms
Ei pidä sit juoda niin paljoo jos ei kestä jälkioloja. Krapula on merkki siitä et on dokannut liikaa. Kesällä itelle tuli sellasia krapuloita et luulin et sydän pysähtyy, mulla on syöpä/keuhkoahtauma, irtautuu miltei kehosta
Näitä oloja kun tulee niin ainaki itellä hillitsee juomista merkittävästi. Ei vaan jaksa sitä sairasta oloa. Jos tiputtelisin benzoilla…sitä kai ennen tein. En muista ko. ajasta hirveästi ja kuosissa tuli oltua riittävän usein.
^ Totta tosiaankin turiset. Ei pitäisi juoda kuin aivoton, jollei jälkioloja eli huviveroja meinaa kestää Ja ovathan ne jälkiolot ihan eeppisiä, vaan benzoilla saa kyllä oivaa helpotusta akuuttiin suorastaan pakokauhuun ja hätään mitä nyt kanuunoissaan tulee. Itse sairastan vakava-asteista paniikkihäiriötä ja minun ei pitäisi pitkällä tikullakaan kajota viunan perkeleeseen. Darroissaan voi olla 101% varma, että saa kamalia pelkotiloja sekä paniikkihäiriökohtauksia, kun niitä saa ihan selvinkinpäin. Eli vähän olen pakotettu noita benjoja darroihin rouhimaan. Tietenkin voisi lopettaa koko dokaamisen jolloin en tarvitsisi lainkaan benzoja. Vaan tämä nyt on tämmöstä löpinää alkoholistilta
Sitä saa mitä tilaa. Toki. Mutta henk. kohtaisesti en näe mitään väärää siinä että sitten loivenetaan sitä “darraa”.
Yllä mainistemani lääkeet toimivat hienosti. Kaikilla on niin sanottu “toleranssi” mutta jos 50mg - 70 mg klassista Diapamia poistaa krapulan, niin en näe siinä mitään väärää.
^Risolid onkin vähän semmoinen putkapami, eikä se minunkaan kankkusia ole pois perannut. Pidempään jatkuneen dokuputken katkon Diapamilla useimmiten. Tommosen amatorimäisen yhden päivän putken katkon joko Diapamilla, Rivatrillilla, Xanorilla, Oxepamilla, tai Fenazepaamilla. Viimeeksi nyt sunnuntaina katkoin yhden päivän maximaalisen rajun juopottelun Rivatrillilla. Sitä menikin kyllä 6mg, joka on miulle nykysin aika suuri annos ja nukuinkin käytänössä 2 päivää Viinaa en oikeen uskalla nykysin oikeen ottaa kohmeloon, kun tietää miten ne olot sitten lähtevät kertautumaan. Yhden päivän teinikankkusen toki vielä kestää, mutta putken jatkuessa olo menee aivan hirveäksi. Paasit olen nykyään jättänyt kokonaan pois samoin tatit ja kaikki psyket. Kasetti ei semmoista höykyytystä enää kestä lainkaan
^ Kyllä tämä on ollut aikojen alusta tätä, että darra taiotaan tehokkaasti benzoilla manan maille makoilemaan Joskus teininä tai tuossa 16-17 vuoden iässä ei niin vielä benzoja darroihin tullut kiskottua. Eihän silloin niin darroja vielä ollutkaan. Mutta tuossa 18vuotiaana ja siitä ylöspäin on oikeastaan aina tullut darrat poistettua benzoilla. Ikävä kyllä paljon meni aikanaan päällekkäin viunat ja lääkkeet. Onneksi tuota ei ole enää miesmuistiin tapahtunut. Ja tästä lähinkin aina kun kankkusen kirot tulevat koputtelemaan ovelle teen varman ja hyväksi todetun valinnan ja maistelen benzoja. Minähän joisin itseni hautaan ilman benzoja, kun en mie uskaltaisi luomuna juontejani lopetella
Kerran kävin paikallisella terveysasemalla hirvittävässä kanuunassa, ja terveyden hoitaja antoi yhden Atarax tabletin. Tämä auttaa nukkumiseen. Hänen mukaan se auttaa nukahtamiseen mutta voi väsyttää ja haitat autolla ajoa seuraavana aamuna…
^ Ei sitten vahingoissakaan vaikkapa laittanut perinteistä Oxepam 15mg tablettia. Tosin eipä nykyään saa Oxepamiakaan, kun kamalan kinuamisen jälkeen ja senkin lääkäri kirjoittaa todella pitkin hampain ja muistaa taatusti vielä kertoa perään, että tätä reseptiä ei enää sitten tulla uusimaan, kun on tuo benzo niin kamala huume ja siihenhän jo saattaa kuolla ihan viikossa tai parissa jos vahingoissakaan niitä ottaa Atarax sinäänsä toimii aikansa nukahdusvaikeuksiin 1-2 tabua ennen nukkumaanmenoa. Tosin äkkiä niihinkin sitten tottuu, ja eipä niillä enää sitten nukahtelekaan. Darralääkkeeksi Ataraksista tietenkään ei ole
Bentsot on auttanut mun elämää paljon. Itse aloitioin niinkuin sinä. Loppuvaiheessa bentzo ja Alko koukku tuhoaa, kumminkin niin paljon. Kaikki suhteet mennyt nurin ja lähisukulaiset eivät enään vastaa puheluihin. Vierotus on täyttä helvettiä kyllä kans.
Terveyskeskus lääkäri (nuori kandi) mainitsi että tämmöinen pieni Opamox 15mg päivässä voisi sopeuta sinulle vakio lääkityksenä koska olet käyttänyt tämän tyyppisiä lääkkeitä “hirmu pitkään”. Vuodesta 1999 päivittäin-
^ Onhan se vuodesta 1999-lähtien benzonkäyttöaika jo melko pitkä ja tokihan tuossa ajassa jo benzoon koukkuuntuu oikein kunnolla, vaikka määrät ei olisikaan kovin massiivisia, niin psyykkinen koukku on varma samoin kyllä fyysinenkin. Olihan ne joskus 1980-luvun lopulla tai siinä ihan 1990-luvun alussa benzot varsinainen siunaus paniikkihäiriöön, kyllä hävisi oireet siinä vaiheessa, kun Xanoria oli reseptillä 12mg/vrk usean usean vuoden. Tietenkin se totuus alkoi ajankanssa paljastumaan ja myöhäistähän se silloin jo oli. Tie helvetin esikartanoon ja suorastaan helvettiin oli avoin. Niin se minun kohdalla meni. Väitetään ettei tietty prosentuaalinen ihmisryhmä lainkaan kärsisi benzojen vieroitusoireista millään muotoa vaikka olisivat syöneet vuosikymmeniä ja sitten lopettaneet. Mielestäni tuo väite ei paikkaansa pidä. Toki voi joku fakiiri olla olemassa jossakin maailmakolkassa Jeppis ja viunat ja ryynit on pidettävä visusti omissa lokosissaan
Usein jos on kova “darra” niin Diapam ei auta. Itse olen syönyt sitä 50mg- 70mg…kankkuseen. Ei auta. Temesta, Dormicum, Tenox, Xanor ja Rivarit toimii.
Tämä 15mg Opamox auttaa kyllä pitämään toiminta kykyä yllä. Täytyy kyllä nostaa hattua nuorelle naislekurille. Yleensä terkkari lääkärit eivät märäää mitään.
^ Eivät nyky teekoo-lekurit määrää kuin Mirtazapinia-ketipinoria sun muuta mielipidelääkepaskaa. Toki nuo voivat joitakin auttaa nuo mielipidelääkkeet, mutta ei minua päinvastoin voin niistä todella pahoin. On kasvatettu valheelle perustuva kokonainen lääkärisukupolvi viitaten juurikin mielipidelääkkeiden määräämiseen ja benzojen määräämättömyyteen. Onneksi on tuo yksityinen sektori niin saa lääkkeet joita tarvitsee kuitenkin joskus. Kyllä miulla yhen päivän dokaamiseen jälkeiseen olotilaan auttaa tuommonen 50mg diatsepaamia. 2 päivää jos on dokannut määrä on 100mg 3 päivää niin 150mg 4 päivää jos onnistuu etanolilla kyllästämään päätänsä niin 200mg diatsepaamia ei minulle ihan riitä enää tai siinä ja tässä. Kyllä nyrkkisääntönä benzo, kun benzo nujertaa pois kohmeloa. Huomaa kyllä jos kohmelossa ei otakaan sitä Diapamiansa tai Oxepamiansa tai mitä benzoa nyt käyttääkään. Kylläpä kuulostaakin näitä päiviä vuorokausiannoksena 200mg diatsepaamia kovin mammuttimaiselle annokselle. Semmoseen paniikkihäiriö olotilaan ilman kankkusia piisaa kuitenkin diapam 5mg. Moninkymmenkertainen ero, siis mitä määriä se kroppa kanuunoissaan lääkettä huutaa
Ennen todellakin ilman toleja kymppipamilla nukkui hyvin pari tuntia ja darransa pois, nykyään ei auta kyllä vaikka olis kaksin käsin kiskonut pameja, hyvällä tuurilla vielä parit kaljat siihen päälle. Siks en uskalla enää todellakaan juoda kun sen maks pari päivää…joskus kolme. Ne tolet, ne tolet