Kaikki on ihan toleransseista kiinni. Täysin ilman toleja oleva hemmo laattaili 0,4mg Teemusta!
Toleton, alkoa ja pameja vetävä voi vaihtaa hiippakuntaa ihan jo 20mg OC annoksella .
Taviksille maksimi kerta-annos kovaan kipuun on se 5mg! Vanhuksille luokkaa 2mg!
Kerran annoin yhdelle pitkän linjan polakka nistille 40mg OC:ta (tosin viimevuodet mennyt 4mg/vrk Texiä), joka kommentoi vetoja mulle: ”Kiesus mitkä olot!” ”Ihan kuin ois hyvää polakkaa vetänyt!” Kuukauden kuluttua tämän hemmon annos olikin 400mg/vrk (arvaat varmaan kuinka hyvin sotki raha-asianansa tuossa).
Mulla meni joskus pidempään (viikkoja) 6-7x80mg/vrk. Itselläni 80mg on aina vajarit ja 120mg aika hyvä (mulle sopiva*), mutta 160mg on jo melkein liikaa. Ite suosin tuota 120-160mg, mutta tolettomat kyllä delaa tuohon. Ite join aina kaljaa, ennen kuin vedin vedot, jotta aine toimisi paremmin. Texihän blokkaa kaiken, joten taukoa taukoa…
Tosin Jokeri ei ole heinäkuun 2013 jälkeen vetänyt mitään kiellettyjä aineita pl. 2 nipsua . Joskus tuohon narkkaamiseen kyllästyy ihan jokainen, mutta se vie sen 10–15 vuotta, jos nyt sen aikaa sattuu säilymään elävien kirjoissa .
Jokeri
= En ole koskaan ollut humalahakuinen narkkari.
Jos tulee kenkku olo, niin Primperania tai Metopramia vaan päälle! Kyllä se siitä :mrgreen:.
Edit: Vähän selvensin, että 20mg OC:ta on vaarallista tolettomalle.
Vedin tänä aamuna 2mg buprenorfiinia ja siitä n.6h myöhemmin vedin 80mg Oxycontin ja pärähti yllättävän hyvin.
[Poistettu IV-käytön ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori] Puolessa välissä stopppasin ihan vaan oman turvallisuuden takia. Mulla on vielä alla diapamia, stilkkareita ja lyricaa. Toimi helkkarin hyvin mutta uskalsin painaa loput ja kyllä siinä yli 80mg oli.
Sensuuri iski kovalla lädellä. Jotenkin tulee sellanen fiilis ettei täällä saa kohta puhua päihteidenkäytöstä lainkaan. Ei tätä “plinkiksi” ainakaan voi enään kutsua. Sääli
No joo oli, mutta ei todellakaan paljon. Bupresta oli kokemusta joku noin 15~ käyttö kertaa enne tot kontti jubaa. Ja nyt ku ruvin muisteleen, en ollu koskenu pupree enne niit nokkii tasan viikkoon, eli seitsemän arkipäivään. Tiiä sit miks kestin niin hyvin ilman mitään suurempii ongelmii ton dosen kontteja. Tai no ilman mitäään ongelmii. Ei oksenteluu, hnegitys katkoksii, ei mitään ! Muistan et otin kahteen satsiin ne nokat, about puolen tunnin välein. Vikojen jälkeen ehin varmaa polttaa about 2-4 röökii, enne ku liikkumine oli,no,vähemmä kiinnostavaa ku makoilu sohvalla ja notkuilu siin ohessa. Koko yö siin sit meni.
Seuraavan aamuna lähinki junalla vanhoille koti konnuille dokaan sun muut.
hah repesin ai havahduit näppäimistöltä ja suunnittelit siinä aiemmin vähän lisää ottavasi kun tulee niin kiva fiilis. joo o siistii … Ei se normaalisti syötynä 50 nyt hirmu kova annos ole ,kun sulla tolea niihin kuitenkin ,niin tuskin heität lusikat nurkkaan ja näppäimistön ikkunasta. Mutta kun olet dokannut ja syönyt pameja ,niin se viimeinen 10mg on sitten liikaa,ja ne ketkä ovat yksin ovat vielä suuremmassa vaarassa tukehtua tai unohtaa hengittää kokonaan nukkuessa. Ole varovainen sekakäytön kanssa ,olen itse 15vuotta sitten 3 eri kertaan saanut lääkäri ambulanssin paikalle pollella ja benzoilla tai polakalla ja viinalla,vaikka olin vuosia vetänyt ja noina kertoina en tavallista enempää vetänyt. Konteilla meinasin myös muuttua ainakin pariin kertaan nuoreksi kauniiksi ruumiiksi kun olin dokannut ja syönyt nappeja ,silloin kun olin yksin himassa ja ketään ei ollut paikalla taittaa soittamassa. Nukahdin myös käteni päälle ,joka jäi puristuksiin ja ranne ei toiminut pariin viikkoon ,huonommin olisi voinut käydä myös ja ihme että olen hengissä suht. terveenä. Ole oikeasti varovainen niitten nappien ja viinan &konttien yhteiskäytössä. jalat maassa ,pää pilvissä ei jalat koukussa ,pää näppäimistöllä
Nostan tämän triidin koska aiheeni on samantyylinen.
Olen siis jatkuvassa oxycontin-hoidossa ja annokseni oli aiemmin 40mg x 2 päivässä, nyt sitten alennettiin 10mg x 2 ja 20mg x 2 päivässä ja parin viikon päästä vielä laskettaisiin annos 20mg x 2, johon sitten jäätäisiin.
Olen jo sanonut lääkärille useita kertoja, että se ei tule riittämään, kun en edes tässä 60mg päiväannoksessakaan pysy.
Eli siis kysymykseni on, että onko siinä mitään konkreettista haittaa olisiko se päiväannos sitten 80mg vai 40mg? Merkitseekö se 40mg siinä muka niin paljon?
Aiemmin mulla oli tramaleita ja panacodeja hirveillä annoksilla ja niistä tuli jokapäiväinen huono olo ja muitakin tivuvaikutuksia, mutta oxycontinin kanssa ei ole ongelmia ollut (Mitä nyt vähän ummetusta :mrgreen:)
Vastauksia please nopsasti, pitäisi lääkäriaika varailla.
Ei siitä mitään haittaa ole, kunhan et ylitä annostasi (ts. nosta toleranssia jolloin se 80mg ei enää toimisi). En näe kyllä mitään syytä laskea tuota annosta, jollei tilanteessasi ole mitään sitä selittävää syytä (tai siis tapahtunut jonkinlaista asian selittävää muutosta).
Nokun nimenomaan se nostettiin tähän annokseen 50mg:stä ja sitten heti ovat vinkumassa alaspäin, jolloin ei taatusti riitä annos kipuun. 80mg päivässä oli juuri sopiva annos, sen sai pidettyä kurissa mutta pienemmällä olen kusessa.
Minulle maksimiannos oli 260mg, kun olin noin 3 viikkoa käyttänyt 40-260mg annoksilla. Ai ai sitä kylmää kalkkunaa joka iski joulupäivänä 2008, ikimuistoinen kokemus Niin ja sen ‘pienen’ kärvistelyn jälkeen alta pitkään jatkuneet bupreviekkarit
Joo oxycontit on kyllä itse saatana sanon minä en tarkota siis kipupotilaille jotka sitä tarvitsevat eivätkä käytä päihteenä mutta tuossa pari kolme kuukautta sitten aloin vetämään näitä päivittäin aluks se oli vaan joskus ja yleensä vedin bupree ja halvempia opiaatteja ku ollu jo pitkään koukussa mutta näiten vetäminen oli tyhmin asia mitä ikinä rupesin tekemään ja toivon etten ois ikinä näitä löytänytkään , aluks tosiaa 40mg oli jo todella hyvä annos ja nyt meneeki päiväs se 250-300mg ja olot kestää sen 15min kerrallaan ja sit rupeet tuntemaan jo ku aine alkaa laskemaan , joka aamu herää todella paskoissa oloissa ja eipä mulla muuta elämää nyt ookkaa ku näiden vetäminen, aluks se oli paras olo ikinä mutta kun todella addiktoituva persoona olen ni näiden kanssa en pysty pitämään tätä mitenkään hallinnassa ja mene 150-200e päivää näihin nappeihin, jos olet opiaattiriippuvainen ja huomaat että oxy alkaa viemään sua mukanas ni toivon todella että hankit ajoissa siihen Jeesiä ei tää oo enää yhtään kivaa ja nyt odotan katkolle pääsyä ja sekin pelottaa mua ihan helvetisti ku se ei oo bupreavuisteinen katkasu eli siellä ei saa ku diapamia ja verenpainelääketgä viekkareihi , mä todella toivon että pääsen näistä nopeesti nyt eroon ja tsemppiä kaikille kohtalotovereille . Toivon että pystyt nyt pysähtymään hetkeks miettiä omaa tilannettas jos olet vasta aloittelemassa näiden nappien kanssa joo ei mulla muuta tuntuu vaan että tää on lääke on suoraan helvetistä jos vedät näitä päihdekäyttöön ja polle käyttäjät sanoo et näistä on vaikeampi päästä irti ku pollesta, siis jenkeissäkin mut joo sori pitkästä tekstistä, muistakaa miettiä tätä asiaa
Mulla kipulaastari ja sain punasen respan tuohon oksidoniin, otin yhden ja sitten kaksi. Ei mitään apua kun ne mitätöi toisensa, olin just lääkärissä ja pyysin että kirjoittaa paketin voimakkaampia kipulaastareita kun mulla on muutto edessä. Ei koska hänen mielestään mulla on tarpeeksi kipulääkettä, terkkarin nuori nais lääkäri kyllä kirjoittaa, turhaa vaivaa vaan koska ilman en muutosta selviä. Ei mun kantaa tarvi ku sen hoitaa muuttofirma mutta pakkaaminen ja purku käy myös voimille, tuskin musta narkomaania tulee, 61V ukosta joka ennen kipulaastaria söi teemuja vuosi kausia. Mulla on pari pakettia teemuja jotka ovat jo vanhoja mutta tuntuvat toimivan, en vain tykkää siittä noususta ja laskusta. Oksyjä on lähes täysi paketti ja voin koittaa niillä ilman kipulaastaria, on ne tullu tiukoiksi. Terveet niitä saa kun myyntiin riittää.