Maksimiannos oksikodonia kerralla?

Oon tähän asti napsinut 10-20mg annoksia kerralllaan, maksimissaan 80mg päivässä. Välillä tulee väkisinkin mieleen ottaa esimerkiksi 50mg kerrallaan, joten olisiko isot riskit? Ja myöhemmin ehkä vielä toiset?

Tottakai tiedän riskit, kuolemahan tän lääkkeen väärinkäytöstä voi seurata mutta välillä vaan tekisi mieli olla hetken aikaa voimakkaammin siinä mahtavassa tilassa jonka tämä aine tuottaa. En rännitä mitään, en ole koskaan rännittänytkään ja ns. laittomia huumeita käytän hyvin vähän - psykedeelejä lähinnä koska ne on parasta.

Kysymys kuuluukin oikeastaan lyhykäisyydessään; Mikä määrä on sopiva? Jos ottaa liikaa niin menee hommat vituiksi ja jos ottaa liian vähän niin, no ei se huono ole mutta vaikuttaa vaan vähemmän :smiley:

Kysely muuten: Onkos täällä muita, joilla jatkuvia kroonisia ja kovia kipuja joihin kova lääkitys? Jos on niin voisitteko valaista minua?

Ei tohon voi suositella mitään kaikille sopivia annosrajoja. Riippuu ihan yksilöllisestä toleranssin määrästä ja siitä onko muita päihteitä (esim. alkoholi, bentsot) alla vaikuttamassa.

20 mg oksikodonia suun kautta nautittuna vastaa teholtaan 10 mg:n morfiini-injektiota (lähde: globalrph.com/narcotic.htm ). Tästä kaksinkertainen määrä voi tolettomalle aiheuttaa jo vaarallisen hengityslaman, ja jos on promilleja tai bentsoja alla niin paljon vähempikin.

Ja jos sinulla on noita opioideja reseptillä, niin ei ehkä kannata suurentaa annosta ja kuluttaa lääkkeitä loppuun ennen seuraavaa reseptin uusimisaikaa. Voi tulla aika vittumainen olo kun oksikodonit loppuu kesken ja viekkarit iskee.

Minulla on 30mg päivä-annos. Joten 20mg ei ole sinänsä suuri kerta-annoksena.

Olen huomannut usein, että saatan nukahtaa jos otan muutaman kapselin kerrallaan. Joten isompi annos voisi aiheuttaa ongelmia, mm. hengityksen kanssa.

Onko 50mg teoriassa iso annos, tällaiselle jolla on tolea aineelle?

No ihan rehellisesti sanoen, uskoisin että selviäisit tuosta annoksesta ihan “ehjin nahoin” kun kerran olet käyttänyt päivittäin jo jonkin aikaa, mutta Plinkissä ei saa suositella annoskokoja tai ylläpito sensuroi viestin…

Ymmärrän. En oikeastaan mieti selviäisikö tuosta, vaan tulisko jotain ongelmia noin muuten :neutral_face:

Paa Privaa?

Plinkissä ei käsittääkseni ole yksityisviesti-toimintoa…

Kyllähän ainakin ulkomaisilla huumefoorumeilla näkee näitä juttuja, joissa joku on jopa ensikokeilulla ilman toleja vetänyt jotain 40mg oksikodonia jauheena nenän kautta ja selvinnyt ilman sen kummempia ongelmia, mutta ei sellainen kyllä suositeltavaa ole.

Ja minulla ei muuten ole omakohtaista kokemusta kodeiinia ja Tramalia vahvempien opioidien viihdekäytöstä, olen muuten vain ilokseni lukenut paljon tietoa aiheesta.

Oon kyllä ottanut isojakin annoksia kodonia. Paras opioidi mitä löytyy.

Nyt olen ottanut 30mg ja ajattelin vielä tuplat ottaa. Viinaa alla ja parit 10mg pamit ajattelin myös ottaa.

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori] et kai nyt syötynä(näin ymmärsin) 50mg pelkiltää mikää hirvee annos ole jos niitä kuitenkin oot popsinu, eri asia sit jos on alla viinaa ja pameja.

En todellakaan lähtisi viina-bentso-pohjalla kokeilemaan suuria oppari-määriä, vaikka toleakin on! On turhan usea frendi kuollut hengityslamaan. Kaikki ko. aineista vaikuttavat keskushermostoa lamauttavasti, joten on melko mahdotonta sanoa paljonko on liikaa!

Näin nopeasti laskettuna “vaivaiset” 9hlöä. Suurin osa bupreen, osa herskaan, kontteihin tai fentaan. Alkon ja bentsojen kera!

Tuo 50mg on kyllä turhan vaarallinen annos, otin 20mg “pari” tuntia sitten ja herärin äsken näppäimistöltä, jumalauta että on paikat kipeänä. En edes muista että olisin laittanut silmät kiinni.

Ja sori dexmex-cowboy, suun kautta vaikutaa huomattavasti pidempään.

mitä siinä anteeks pyytelemään, kyllä mä ny sen tiesin. itellä vaan kerran aikoja sitten tullut otettua ja 10mg oli niin pien satsi et ei ois edes muuten toiminu ku iv. se nyt vaan oli oletus, tuli vaikutelma kirjotuksesta et nautit syötynä. ja kyllä taas sensuuri toimii.

^ Juu, sensuuri toimii taas niin, että tuosta osaa päätellä lapsikin, mitä siinä suunnilleen luki :laughing: .

^no eka viestistä nyt oli vaan sensuroitu aika typerästi, tuli vaan vaikutelma että eihän käyttömäärällä ole väliä kuhan käyttötapa on oikea, enkä suositellut iv käyttöä, enkä suosittele, itse asiassa en käytä enää laittomia huumeita juuri ollenkaan en neulalla enkä ilman ja osasta reseptilääkkeitäkin olen pyrkimässä eroon, itse asiassa käytän neuloja enää paitojen värjäämiseen(saa muuten todella tarkkoja rajoja ja muutenkin makeita kuvioita pisaroita yms). nytkin on jalka niin saatanan kipeä mutta jääkööt trambot vielä hakematta suatana! niin ja painotan vielä en JUURI ollenkaan= harvoin.

^ Vähän niin kuin sitä tarkoitinkin, että se on nyt aivan käsittämätöntä, että jos joku kertoo ottaneensa ainetta X I.V.:nä vaikkapa 10 vuotta sitten, niin se tulkitaan heti haitallisen käyttötavan suositteluksi, vaikkei ko. viestissä olisi edes mitään tarkkoja neuvoja tai hehkutuksia :unamused: . Siksipä noista sensuroinneista tietää heti jokainen, vähänkin enemmän Saunan puolta seurannut, että se hirvittävä ja ehdottomasti salassapidettävä I.V:hän siellä taisi vilahtaa :laughing: .

Minäkin olen joskus tuupannut oksikodonia. Toivottavasti se 15-vuotias Sylvi-Johannes ei nyt vain tämän vuoksi mene itse tekemään moista ja päädy kuolleeksi nistiksi :mrgreen: .

Ite ku tyyppasin ensimmäistä kertaa kontteja, nokitin kerralla 120mg annoksen :smiley:

Notkuihinhan siitä meni, mut ei ollu kyl mitää onelmaa hengityksen kanssa. Makasin sillo sohvalla melkeen samas asennossa noin 6-8 tuntia tsiigaillen kaiken maailman valve-uni settii. Unohtumaton kokemus kyl oli :slight_smile:

:bulb: Mut en todellakaan suosittele KENELLEKKÄÄN tollasta annosta ekaa kertaa otettuna ja varsinkaan kerralla :exclamation:

Vähän hämäävää, jotain opioiditaustaa taisi kuitenkin tuossa vaiheessa olla jo enemmänkin? Muuten olisi näet ollut lähes varma sairaalareissu.

Jos on hirmutolet opiaatteihin, niin meneehän tuota.
Itse olen ottanut montasataa mg, tosin tuossa vaiheessa oli jo kunnon tolet oksyyn,morf ja her…

Moi!

Täällä yksi oksikodonin monivuotinen popsija. Alussa oli nuo annokset tosi vaatimattomia, sellainen 10mg Oxynormia tai 20 Oksycontinia auttoi kipuun hyvin ja nopeasti. Tosi pian kuitenkin annokset nousi, ja tällä hetkellä syön kontteja 3 kertaa 70mg päivässä + normeja vaihtelevasti tarpeen mukaan 20-40 mg. Lisäksi on liimattuna 100+25 mikroa fentanyylia iholla. Tuolla annoksella pärjäilen jotenkin.
Ole varovainen annosten noston kanssa, ettet päädy näille määrille. Ei oleenää mukavaa tämä. Vaikka lääkäriltä nämä myrkyt saan, eikä ole siis vaikeuksia niiden hankkimisessa, niin ei tunnu kivalta olla koukussa tällaiseen lääkemäärään.
Euforiat häviää, on loppuneet jo kauan sitten, ja kivun lievityskin on heikompaa. Tarkkana siis, ja jos mahdollista, lopeta kokonaan. Tältä tieltä on hankala poistua.
Kaikkea hyvää sulle, ja kerran vielä: Mieti tarkkaan, mitä teet. Oksikodoni, kuten myös fentanyyli, ovat kovia myrkkyjä.

Miehille vielä varoitus, vievät mieskunnon. Ihan oma kokemus ja kun pudotin määrät niin palautui. Munaton mies on turhake, vai mitä raati sanoo.

Kaveri jolla on joku luusyöpä niin saa 4*80mg Oxycontia ja tarvittaessa 20-60mg Oxynormia. Aivan käsittämätön annos. Toisaalta kaveri ei saa mitään hoitoja että sellasta loppuvaiheen kivunlievitystä. Surullista tässä lääkehoidossa on se että kannabista hän ei saa reseptillä minkä avulla saisi syötyä paremmin sekä poistaisi pahoinvointia. 380mg oksikodinia vrk on ok mutta kannabis pitää hommata laittomasti. Pistää todella vihaksi.