Maarianohdake ja artisokka puhdistavat maksaa. Vissiin kai melonien syönti ja sitruunamehun juonti auttavat.
Nämä on itsellä koettu hyväksi, tai en tiedä onko juuri kyseiset tuotteet auttaneet et mikä se lopputulos on, maksa-arvot on ollu tähän asti ok luojan kiitos.
Joku viisas ihminen kerran väitti minulle että alkoholisteille syötetään eläimien maksaa jotta eläimen maksan solut hakeutuvat paikkaamaan ihmisen maksaa. Se kuulosti hyvin järkevältä : Se mikä minulta puuttuu pitää minun syömän, solusolulta!
Toisaalta mietin eläimien maksan syömistä; nehän sisältävät kaikenmoisia myrkkyjä, ties mitä ne pellolta tai navetasta saavat sisuksiinsa ja myrkyt kerääntyvät maksaan! Mutta onko ne niin kamalia myrkkyjä et pitäs välttää maksan syömistä. Tämä on vaikea kysymys.
Tuon maarianohdakejutun ehdin jo jostain löytääkin. Kiitosta vaan. Luin jutun, että 30-50 vuoden päästä sisäelimiä pystytään kasvattamaan keinotekoisesti. Kaikkee ne keksii.
Voi helvato
Toivottavasti kenenkään ei tartte syödä mun maksaa tai siis mun maksan kantasoluista kasvatettua maksaa, tai hei sittenki toi on hyvä juttu ku mulla maksa-arvot hyvät joten nauttikoot ken pystyy!
Mulla oli ennen raitistumista GT yli 2000 JA ALAT n.500.Nyt 1,5v raittiutta takana ja GT 40,ALAT 20.
Voikohan mulla silti olla maksavaurio? Ennen raitistumista lekurit oli kyl aika huolestuneen olosia mut mitää
ultraa tai koepalatutkimusta ei tehty.
RNJ :Ei se maksan tila varmaankaan huono olo kun arvot noin paljon parantuvat ja arvot ovat jo ihan hyvät.
Tos ole mikään lääkäri ettei minuun kannata luottaa, mutta ihan terveellä ?
maalaisjärjellä on sisäelimesi parantuneet ja jos on huolta niin ne lekurit voi tarkistaa tilanteen jos huolta…[size=50][/sizein en]
Rjh :Ei se maksan tila varmaankaan huono olo kun arvot noin paljon parantuvat ja arvot ovat jo ihan hyvät.
Tosin en ole mikään lääkäri ettei minuun kannata luottaa, mutta ihan terveellä ?
maalaisjärjellä on sisäelimesi parantuneet ja jos on huolta niin ne lekurit voi tarkistaa tilanteen jos huolta…