Maksan kesto juopolla ja miten loppuu

Heis
Ongelma on nykykään kun otan enempi niin monta päivää olen sängyssä en voi oikein mitään tehdä, en henkisesti ja varsinkaan en fyysisesti.
En saa unta ja jos liikaa valvoo niin psykoosilta näyttää.
En voi moneen päivään syödä oikrin mitään.
Maksa-arvot eivät ikinä ole olleet kohdallaan , vaikka en edes juonut. Tämä jatkunut 90 luvulta saakka. Silloin kyllä pystyin toimimaan työssä mutta maksa-arvot aina pielessä.
Yhden kesän muistan kun keväällä mitattiin maksa-arvoja ja olin koko kesän juomatta niin arvot olivat vain nousseet ja minulle puhuttiin alkon käytöstä.
Eka kerran varmaan 90 luvun ihan alussa kun lääkäri katsoi arvojani ja silloin join noin pari kertaa vuodessa, lekuri käski vähentämään juomista.
Lopulta myöhemmin paljon myöhemmin paljastui sappikivitauti kaikkine kipuineen.
Asiaan että jos otan vähän enempi niin joudun olemaan pedissä. Ei ole päänsärkyä ei okseta, ruokahalu voi olla poissa päiviä.
Minulla on kyllä psyykkisiä oireita joihin liittyy myös masennus. Vuosiin rn ole tehnyt oma alotteisesti mitään ja lääkärit on sanonut jos maksa on menossa niin ei juominen auta.
Viime viikolla oli päiviäkin juomisen lopettamisen jälkeen pdyykkisrdtikin hurjat. olot onneksi oli diapamia, mutta en senkään tehosta tiedä.
Tl;dr pari päivää juo ei krapulaa vaan ei jaksa mitään. Siis janottaa vesipullo vieressä älä jaksa juoda

Jos joku osaisi arvata jotain. Rasvamaksa ollut 15 vuotta ainakin. Mutta onko noi oireet ihan vaan psyykkisiä masennusta mulla myös on.