maksaarvot

olen vähentänyt alkoholia.kuinka kauan joutuu olee tipattomalla että maksa arvot menee alas normaaliksi?

Moikka!
Palattiin vaimon kanssa vapun kylästä ja maltillisesti meni.
Mutta kysymykseesi maksa - arvoista koskien alkoholia. Yleisimmin käytetty arvo maksan GT - arvo. Se puolittuu kahdessa viikossa ja kun taas menee toinen kaksi viikkoa, ollaan jo aika normaalissa tasossa.
On muitakin mittateita, joten kannattaa googlettaa. En tiedä mikä tilanteesi on mutta suosittelen toistaiseksi tipatonta. Paljon tsemppiä!

t. Juhani

Se riippuu paljonko arvot ovat. Itsellä oli nuorempana pahimmillaan yli 2700 alat arvo värikin muuttui ukossa. Vasta kun olin ollut kaksi viikkoa osastolla alkoi laskea.
Nykyään alat 14 . Jätin juomisen kokonaan.

Jos olet juonut vaikka PALJON ja VUOSIA niin noin 8kk saat olla putsina että kokeista alkaa tulla ns normaalia kohtuu käyttäjän tuloksia. Nimimerkillä kokemusta on.

2 tykkäystä

Täällä viikonloppujuoppo. Melkein kaikki viikonloput menee jos ei sekä pe-la juoden, niin ainakin lauantai kännissä. Tätä on jatkunut vuosia. Silti verikokeissa oli jokin aika sitten melkein kaikki arvot normaaleissa lukemissa, mukaan lukien tuo gt. Mene ja tiedä vaikuttiko mulla se, että viikot oon selvänä.