madtruen päihteiden lopetuksen abc ketju ja fiilistely

Hei kaikille olen 35 vuotias entinen narkkari ,sekakäyttäjä , alkoholisti. Tulin pitkästä aikaa foorumille koska aion saada täältä vertaistukea. Olen nykyisin korvaus hoidossakin buvidal injektiolla. HELMIKUUSSA 2021 alkoi tämän miehen TÄYSIN UUSI ELÄMÄ.

Itsellä motivaattorina on nykyisin elämässä parisuhde, ja uuteen ammattiin opiskelu. Haaveilen vieläkin siitä tasaisesta perhe elämästä oli se perhe suuri tai pieni kunhan se on pysyvää. Olen jo 35v ja haluan saada elämässäni vielä paljon HYVÄÄ aikaan koska minulla monien muiden asioiden lisäksi paljon hyvitettävänä itselleni/perheelleni ja menetetyille vuosille. Haluan todellakin tehdä asioita ja saada asiat oikeeseen järjestykseen
Ja se järjestys lähtee siitä että pysyy raittiina.
(Jos kirjoitus virheitä pahemmin niin kirjoittelen aina puhelimella by the way).

Oli kolme päivää emännällä lapset käymässä. Olivat keskenään ja minä olin omalla kämpällä. Kyllä sateli houkutuksia mutta olen ylpeä että osasin sanoa ei toki itsellä menee Antabus ja korvaushoidossa otetaan aina satunnaisesti seuloja välillä joka viikko välillä taas ei.
Ja olen luvannut rakkaani kanssa että päihteet eivät sovi meidän suhteeseen ja kun selvinpäinhän me tavattiinkin, molempia jännitti silloin se.olu huhtikuu 2021 yhteyttä pidettiin ekan kerran maaliskuussa 2021.
Molemmilla meillä on yhteinen haave, yhteinen koti ja pieni perhe, lisäksi itsellä alkamassa pian opiskelut kuntoutus tuella. Mikä on elämäni tilaisuus koska olen pääsemässä alalle joka minua on houkutellut jo pitkään.
Minusta tuntuu että se on NS kutsumus ammatti , mutta nyt vasta uskaltanut rueta siihen kohti etenemään. Nykyinen elämäni on niin paljon antoisampaa että tässä kannattaa todellakin tehdä asioita eikä vain jysähtää paikalleen, en olekkaan koskaan sellainen ollut. Naiseni tietää myös rankan taustani vaikka ei sitä varmaan sanoilla voi edes kertoa kun olen tuhonnut terveyteni monia kertoja sairaalaan ja jopa sinne teho osastolle.
Minä uskon että me kaksi pärjäämme hyvin kun rupeanmme puhaltamaan yhteiseen hiileen ja puhumaan avoimesti asioista ja minäkin olen luvannut hänelle että kerron heti jos alkaa mielessä pyöriä yms. Mutta enää EN ANNA ARMOA ITSELLE , ENKÄ ETSI TEKOSYITÄ ETTÄ SAISIN KÄYTTÄÄ PÄIHTEITÄ. MINULLA ON ONGELMA JA SEN ONGELMAN KANSSA VOI ELÄÄ, OLEN SEN ENNENKIN TEHNYT. Nyt.minulla on vain se ELÄMÄNI tärkein asia vierelläni ja uskon ja tiedän että hän on se oikea.

Nyt pizzan syöntiin tuli tehtyä CIAO…

Terve
Sinulla on hyvä parisuhde, onnittelut siitä. Uskon, että auttaa polulla eteenpäin. Omaani en voi kehua erityisesti, mutta onpahan sekin parempi ilman alkoholia.

Uusi ala, ehkä jopa kutsumusammatti. Se on kova juttu. Aloitin samalla polulla syksyllä pikkuhiljaa. Nyt se on hyvin lähellä toteutumista. Juominen ei siihen sovi, vaatii hyvää keskittymiskykyä. Aiemmin en uskonut, että pärjään siinä. Nyt tiedän jo, että pärjään. Parannettavaa ja opittavaa on, mutta joka päivä voi tehdä pienen jutun asian eteen, kun on virtaa ja virkeyttä

Toivon, että saat myös edistettyä suunnitelmaasi.

Hyvää viikon jatkoa!

T. Puuhapete

Hei kiitoksia puuhapetelle tsempeistä. Kyllähän tämä tulee olemaan polku kuljettavana, mutta eiköhän tästä hyvä kun muistaa tosiasiat että ei vain enää päihteitä ihan sama mitä ,mutta ei päihteitä.
Haluan saavuttaa elämässäni paljon haluan että lapseni tai lapsi voisi olla ylpeä isästään yms.
Alani on tosiaan sellainen että täysraittius KOHDALLANI vain mahdollista. Halun lasten ja nuorten ohjaajaksi. Haluan auttaa tulevia lapsia, haluan kertoa kokemuksistani ja NS vääristä valinnoista. Minä en kellekkään ala paasaamaan mitään mutta minä haluan todellakin auttaa ettei kukaan muu tekisi niinkuin minä tein, heitin elämästäni suurimman osan hukkaan. Minulla on silti Black out koko päihde ajalta yli 20v koska se oli niin rajua todellakin liian rajua. Ymmärtäisin jos muistamattomuus olisi vitsi vaan kun ei ole, tuona aika a aiheitin itselleni jopa aivoihin saakka damagea. Mentiin maasta toiseenkin sekaisin yms. Kunnes järki alkoi joitakin vuosia sitten päässä toistamaan sanoja , sanat jotka olen joskus itselleni peilin edessä lausunut kun en ole kehdannut enää itseäni katsoa ja en ole oikein enää halunnut elää ne sanat oli " minä haluan auttaa nuoria ja lapsia ettei heille kävisi näin kuin minulle kävi (minun ongelmat sivuutettiin täysin koska olin ITSE PIRU lapseksi.). Minulle annettiin periksi. Minua on jopa lyöty ja hakattu lapsena mutta silti olen mitä olen teidän että sisälläni on paljon myös vihaa ja se vihan määrä pelottaa minuakin koska se on vienyt minut useasti liian useaksi kertaa vankilaan ihan vuosiksi. Minun täytyy saada mahdollisuus alalle jossa tämä onnistuu. No nyt vuosia myöhemmin minä läpäisin kokeet ja psykologiset testit.
Nyt enää se koulun hyvä startti ja minun haaveeni auttamisesta yms toteutuu. En ole ihminen mikä menee palkan perässä minulle tärkeintä on se että tietäisin että minusta on ollut apua lapsille ja nuorille ehkä heistä joku voisi muistaa tarinani sen tarinan mikä on tosi.
Madtrue kiittää ja kumartaa nyt
Raittiina eteenpäin ja aamuihin virkeänä ja rakastettuna.
Minä elän tällä hetkellä oman elämäni parasta aikaa.

Vielä kun saisi aina hyvin nukuttua öisin aika epätasaista on nukkuminen. Yksi tai kaksi yötä viikossa menee siedettävästi. Tosiaan kärsinyt unettomuudesta jo 11vuotiaasta saakka. Eli pitkä aikainen riesa ollut.
Lääkkeet käyty kaikki läpi. Yritän itse aina sinnitellä ettei tarvitsisi aina lääkkeellä nukkua. Tosiaan samat eri 20lääkettä mulla aina pyörii, mutta teho niistä jo hiipunut. Korvaushoidon takia en saa tenoxia joka on ainut lääke jolla menee se 6h yhtä soittoa.

On se tämäkin kaksi viikkoa jatkunut outo flunssa ei mitään isompaa mutta nyt huomasin että lämpöäkin on 37.9 näytti . Kotona tein korona testin silloin ja näytti negatiivista en tiedä pitäisikö uudelleen tehdä nyt sitten. Siinäpä vasta kysymys.
Mutta joo toivottavasti paranee pian. Ei tässä oikein joutaisi sairastelemaan.

Tänään pohdin tälläistä asiaa?, Että mitenkähän muut kun lopettavat päihteet niin mikä naksahtaa päässä, mikä saa riittämään.

Itse vastaan omalta osaltani , sen että yli 20vuotta en saanut mitään päihteiltä päinvastoin menetin. Lukuisat sairaalareissut saivat terveyttä ajattelemaan viimeisin oli magneetti kuvaus josta löytyi jo kahdesta kohtaa vahinkoa.
Työt ei kiinnostanut niin paljoa kuin niiden pitäisi. Koska jokainen meistä tietää että töitä on tehtävä leipänsä eteen ja meistä jokainen osaa tehdä jotain. Lisäksi olen aina haaveillut pysyvästä perheestä siitä kuuluvuuden tunteesta johonkin suureen ei ne humalassa ,huumepäissään luodut suhteet tuo yksinkertaisesti vakaata parisuhdetta. Samoin nyt opiskelu en pystyisi opiskelemaan jos PÄIHTEET hallitsisi minua.
Tuossa esimerkkejä vaikka monia on. Mutta lyhyesti ja ytimekkäästi olen vain YKSI KERTAISESTI saanut tarpeekseni enkä jaksa enää olla sekaisin ei se ole niin hienoa kun se yksinkertainen perhe/työ yms elämä (mikä ei todellakaan) ole yksinkertaista.

Kyllä se on entistä varmempi asia että pitää saada loppumaan. Päihteilyt. On se monimuotoinen ongelma. Mutta sen kanssa voi elää ja sitä voi hallita.