Mä lopetin kaiken!

Vuosia sitten oon viimeksi täällä käyny ja tulin ihan varta vasten vain kertomaan kaikille, että on oikeasti mahdollista lopettaa käyttö kunhan tekee paljon töitä sen eteen…

Itselläni perhe (=oma lapsi) oli se vika asia, jonka takia jätin myös kh:n ja lääkkeet, enkä ole katunut. Pitkä prosessihan tuo oli, vuosia kesti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan… :slight_smile: Yli vuoden olen jo ollut ilman, enkä kyllä mihinkään vaihtaisi…

En tosiaan täällä enää käy, ennemmin vaikka vauva-palstaa luen, kun vapaa-aikaa on, mutta tulin vain lyhyesti päivittämään kuulumiset… Kaikkea hyvää kaikille, voikaa hyvin! Älkää jääkö muutoksessa oman itsenne esteeksi, vaan uskaltakaa tehdä myös vaikeita muutoksia! :slight_smile:

<3 Malibu

Hienoa kun oot päässy irti, antaa toivoa myös omaan lopetukseen. Ja onnittelut myös sillä onhan tuo iso juttu :slight_smile:
Toivottavasti joskus saisin itsekin kirjoitella tänne samantyylistä asiaa

Hei Malibu mahtava homma ja kiva kuulla hyviä uutisia. Vauva.fi sivuilta löytyy paljon hyödyllistä :slight_smile:
Voimia ja hyvää jatkoa, käy taas jossain vaiheessa laittaa kuulumisia.

^^ Olipa tosi hienoa kuulla, että Malibu on onnistunut, jess :slight_smile: !!!

t.ex-Benzopää ja mitä nuita ny o ollu nimmareita :unamused: .
Minä olen ny kymmenennettä päivää bentsoitta…

No terve Bp, onko päiviä nyt jo enemmän?

.

Hienoa kuulla, että toivoa on. Kysyisin kauanko bentsoreflat ihmisillä kestää? Itsellä kaatunut aina siihen, että tuntuu etteivät lopu koskaan,

Olen koko aikuisikäni elänyt kaksoiselämää eli kulissit kunnossa ja toisaalta huumeet ja viina kuvioissa aina jollain tapaa. viimeisin lisä bentsot joita mennyt n. 5v joka päivä. Pelkään, etten pysty lopettamaan vaikka nyt olenkin menossa hoitoon. Sen jälkeen luulen, että tämä elämä oli tässä. Voin jo fyysisestri huonosti tästä kaikesta paskasta valehteluineen.

[quote=“malibu”]
Vuosia sitten oon viimeksi täällä käyny ja tulin ihan varta vasten vain kertomaan kaikille, että on oikeasti mahdollista lopettaa käyttö kunhan tekee paljon töitä sen eteen…

Itselläni perhe (=oma lapsi) oli se vika asia, jonka takia jätin myös kh:n ja lääkkeet, enkä ole katunut. Pitkä prosessihan tuo oli, vuosia kesti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan… :slight_smile: Yli vuoden olen jo ollut ilman, enkä kyllä mihinkään vaihtaisi…

En tosiaan täällä enää käy, ennemmin vaikka vauva-palstaa luen, kun vapaa-aikaa on, mutta tulin vain lyhyesti päivittämään kuulumiset… Kaikkea hyvää kaikille, voikaa hyvin! Älkää jääkö muutoksessa oman itsenne esteeksi, vaan uskaltakaa tehdä myös vaikeita muutoksia! :slight_smile:

<3 Malibu[/quot