Lyrica+zopinox+alkoholi

Elikkäs kysymys olisi että mitä saattaisi tapahtua jos ottaa lyricaa 150mg+alkoholia 5 tölkkiä 5,5% ja nukkumaanmennessä 2x7,5mg zopinoxin? Kysymys viittaa siis siihen että onko hengenvaarallinen combo? Ei kettuilua, vaan ihan asiallisia vastauksia tietäviltä, kiitos! ja siis jos on tolea alkoon, lyricaan ja tsopikloniin jo valmiiksi…

Ryynikännit nyt kuuluu mielestäni aikamoiseen idiotismiin, mutta en usko tuosta olevan hengenvaaraa varsinkaan jos on toleja. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ihmiset on yksilöitä ja noissa comboissa on aina vaaransa.
Huomattavasti ongelmallisenpana pitäisin sitä, että sulla saattaa hävitä omaan itseesi täysin kontrolli. Heräät putkasta, etkä tiedä yhtään mitä olet tehnyt… Itse koettu ja moni muukin on saman nähnyt. En siis suosittele.

Siis tuttu combo mulle on lyrica 150mg+alkoholi, ja nyt jätän sen alkon pois eli otin vaan lyytit ja 2 tölkkiä mietoa. Sitten nukkumaanmennessä se 2x7,5mg tsopiklonia. Jospas tästä ei pahempia seurais, uni ei muuten meinaan tule ilman tsolpparia.

Ja olen kyllä tietoinen että lyrica boostaa kaikkea mahdollista. Normaalisti että nukahdan/alkaa väsyttää ihan unilääkkeenä niin tsolpparia menee 4-5kpl koska yksi ei vaan toimi. Ja lyytin kanssa menee se 1-2kpl niin johan toimii jo sekin määrä.

Harvoin 1-2 annoksesta alkoholia on merkittävää haittaa comboissa, mutta koskaan ei voi tietää missä menee se raja, että asiat alkaa meneen vituiks ja tulee sekavuustila jossa kontrolli vaan lähtee. Sen uskoo vasta sitten, että sellanen on ylipäätään mahdollista kun itse kokee.

Kannattaa muuten varoo jos et vielä ole bentsoihin tai lyricaan koukussa. Niihin kumpaankin saattaa syntyä erittäin vittumainen riippuvuus.

Joo. Mulle nyt määrätään melekeen kaikkea mitä nyt satun pyytämään, kun on vähän semmoinen lääkäri. Mutta ei ole lyytiriippuvuutta, saan niitä sillontällön respalla ja joskus monta kk ilmankin ollut. Bentsoihin on unilääkekoukku eli uni ei tule ilman. Joskus kivasti trippaillut stilnoctilla, sekun tuppaa niitä halluja antamaan iha huolella, varsinkin jos pohjalla on lyytiä. Stilkkarit lopetin tosin omasta tahdosta, pelkäsin jääväni liikaa koukkuun kun tuppasivat myös euforisoimaan.

Ei kellään olis omakohtaista kokemusta? nyt lyytit alla ja 3 tölkkiä mietoja, siihen on jäänyt ja euforiaa on havaittavissa hyvinkin paljon…

Enpä nyt tiedä, mitä merkitystä millään omakohtaisella kokemuksella on asiassa. Kaikki oleellinen on jo tullut tässä topikissa sanottua, ja on ihan yleispätevää kaikkiin vastaaviin komboihin. Hengenvaaraa ei noilla annoksilla ole, mutta vaarana on tosiaan tuo kontrollin menetys ja lisäannosten nauttiminen tuossa sekavuustilassa. Tätä riskiä kuitenkin pienentää se, jos menet heti tsopiklonin oton jälkeen nukkumaan.

Mulla Zoppari tarvittaessa ja Lyrican sain juuri takas respalla. En henk.koht uskalla enkä halua zopparii ottaa, kun alkoholia olen nauttinut. Sit valvon. Mut alko+Lyrica on tuttua minullekin.
Eli en nyt kysymykseesi voi vastata omakohtaisesti, kaikkia kolmea yhdessä koskien, vaikka eihän bentsojenkaan popsimista alkon rinnalla(kaan) mitenkään suositella voi. Riskaabelia hommaa.

Kun mainitsit tuosta Zopinox-tolesta, uniongelmast niin sillä tässä omasta puolestani asiasta avaudun. Tiiän miten sen kanssa tole nousee herkästi:/ Oli aika kun 3 ei riittänyt yöksi ja se laskettiin alas ottamalla rinnalle diapam 5mg ja 2 Zopinoxia aluksi ja ihan parin päivän päästä vain yks kumpaakin. Kuitenkin kaikki täällä tietää et nämä on yksilöllisiä ja kun ei ole diapamiin kehittynyt riippuvuutta, ni siksi se minulla toimi.

Zopinox 7,5 auttaa nukahtamaan tänä päivänä, mutta unet jää kesken kun herää klo:2.00-4.00. Hirveetä taiteilua tuon nukkumisen kanssa ollut puolet elämästä… Keripinoria, Surmontilia, Circadinia ja Zopinoxia ollut ja siitä sitten yhdistelty paria kerrallaan. Zopinoxia otan max. 2 yötä per viikko niin sen unen edes saan, vaikka tyngäksi unet jääpikin.

toi zopinox on kyllä niin turha troppi kun vaan voi olla ,ei auta uneen eikä vaikuta pääkoppaan vaikka ottaisi 90mg kerralla.

mulla zopinox poisti ahdistusta aika hyvin, puolikas turpaan ja virasto kierrokselle :smiley: