Onko kokemuksia kyseisestä kombosta? Tarkotus olisi ottaa vähän bisseä ja 300mg lyricaa… Niin että jos otan siihen vielä tramalia ni lähteekö henki? Joiltain kuullut että futaa kivasti, kelasin sitte että voisi kokeilla ku niitä sattuu tuossa olemaan vielä jonkinverran jäljellä.
Just, mä olen se erilainen hyyppä: meen totaalizombieks Lyricasta! Siis ei kivaks zombieks vaan zombie-zombieks, mikä EI ole kivaa En siis suosittele!
Sen sijaan Tramal ja joku kiva nostava vois toimia paremmin, code?
mä pidän kovin lyrica+tramal yhdistelmästä! muistaakseni 300mg x lyrica ja 400mg x tramal… tuli hassun hauska olo, kaipasi savuja!
mmhh… en kuitenkaan lähtisi siihen alkoholia päälle nauttimaan, tosin en ole koskaan kokeillut, joten miksipä ei?
Lyrica buustaa yhtä sun toista, ja varsinkin opioideja. Mutta jos et ole ennen kokeillut Tramalin ja Lyrican komboa, niin eikö kannattaisi testata sitä sellaisenaan ennen kuin alat sotkea vielä alkoholiakin sekaan? Alkoholi saattaa vain sumentaa oloa ja viedä muistin. Vaikutusta on tosin vaikea ennustaa varmuudella, koska kaikkien ihmisten elimistö reagoi aineisiin jossain määrin yksilöllisesti.
Omat isoimmat annokseni ovat olleet about 1400mg Tramalia + 1000mg Lyricaa kertaheitolla naamaan, mutta silloin olen yleensä ottanut myös bentsoja välttääkseni epileptiset kohtaukset. Alkoholia olen ottanut usein kombon kanssa, ja vielä henki pihisee Ja savuthan tietysti sopivat kaiken kivan kanssa.
Lähinnä se annostus määrää kaiken aina.
Oli sitten kyseessä alkoholi, Lyrica tai Tramal.
Muutama bisse on eri homma kuin 18 bisseä ja 150~300mg Lyricaa on pikkuisen eri kuin 1000mg.
Nojoo, eli pointtina ihan se että ei kannata kombottaa noita kaikkia ellei ole jo pienistä määristä toleja.
Mitään järkeä tuhlata kymmentä tramalia ja kymmentä lyricaa sekaisin vain kokeillakseen missä kolisee.
Muutenkin noi nelinumeroiset annostukset on jo ihan järjettömiä vaikka sun kroppa ja pää sen jonkun kerran kestäisikin.
Miksei pienillä määrillä tarpeeseen ja odotellen vaikutusta mielummin kuin puolessa tunnissa taju kankaalle.
Alkoholi on noista se pahin boostaaja jos on alla esim. 300mg lyricaa ja muutama tramali.
no en nyt hirveesti tramalia ottais tohon päälle riippuu tolesta, yrjöhän tosta suattaaapi lentee vaikka tolea oisikin, nimimerkillä kokemusta on, pelkkä tramalit ja lyricat, jos ei ne futaa nii sit bissee.
Kunhan rajasi tiedät, lyrica boostaa melkein mitä vaan ettei tule liikaa otettua. Riippuu myös ihmisestä.
^ Olen joskus itse ottanut lyrica 300mg+tramal retard 400mg+bentsoja kourallinen+pilvi-combon enkä kokenut mitään haittavaikutuksia, mutta jos ottaisin pelkkää tramalia ja lyrtsejä, niin pitäisi vissiin ensin selvittää laskeeko tuo lyrica tuota tramalin epilepsia/kouristus vaaraa vai nostaako se sitä.
Osaisikohan joku kertoa? Ainakin bentsot laskee sitä, mutta miten esim. on kannabiksen kanssa?
Lyrica yksinään liian isolla annostuksella kun ainakin itselleni aiheutti sellaisia kummallisia jäsenien “kouristelua” joten en itse uskaltaisi näitä keskenään pelkästään combottaa ennenkuin saisin selville tämän kouristeluvaaran riskin…
Ps. Ja itsestään selvää pitäisi Awakeni:lle sitten olla, että tippaakaan etanolia ei kannata tuohon yhdistelmään lisätä sillä silloin saattaa henki kirvota ruumiista hyvin hätäseen Annostuksen pitäisin 1/4-1/3 siittä mitä normaalisti otat näitä lääkkeitä yksinään.
Jos on pienintäkään taipumusta kouristuskohtauksiin, niin pieni määrä bentsoja alle.
Enkä siis todellakaan nyt tarkoita “sit on enemmän sekaisin” vaan ihan vaan turvallisuutenne vuoksi. Suurimmalle osalle tämä on varmaan jo tiedossa, mutta ihan vain varoiksi kirjoitin.
[size=85]Mä en ottas viinaa päälle, jos pitää toimia kovempaa, niin sitten noita lydejä ja tramboja enemmän. [/size]
Mutta ensin pitää olla testattu tuo kombo noilla määrillä.
Syy siihen että en ottas viinaa päälle on se, että se peittää lamaavana aineena alleen noiden kahden mukavan piristävän vaikutuksen.
Tietty jos ei ole tramaleihin tolea YHTÄÄN, niin sittenhän ne voi nuokuttaa jopa ja sitäKIN lyrica boostaa.
Oletan kuitenkin että kysyjällä on toleja hiukan.
Nollatoleilla nuo voi toimia jo aika reilustikin.
Ps. Mulla toimii lyrica tosiaan piristävästi, myös yli gramman doseilla. en ole koskaan tosin ottanut kun sen 6kpl 300mg:sia. Silloin oli yksinkertaisesti liian sekaisin, korvissa humisi ja kävelin päin seiniä, olo oi todella huono. Mutta mulla joku 600mg lyricaa toimii esim vauhdin kanssa mukavasti, vähän niin kuin joskus ennen bentsotoleja otti vauhdeissaan muutaman xanorin tms. Eli rentouttaa, muttei hidasta. Silloin kun hurjemmin käytin oppareita ei lyricoista oltu kuultukkaan. Silloin kun niitä alkoi “narkkipiireissä” näkyä niin tolet oli jo semmoiset että niitä tarvi aina oppareiden ja benejen kanssa jos halusi nuokuille. Muuten impossible mission, tai oikeastaan expensive mission. Nuokuille kyllä pääsee jos miehellä rahaa riittää. Joidenkin viimeiset töötit on vetäny ne loppumattomille nuokuille. Ja
tiedän: ei hyvä vitsi, siitä on kolme vkoa kun “viimeisin” tuntemani ihminen kuoli sekoitukseen alko+opparit+benet. ← Tälläkin tyypillä oli kyllä toleja, aina se ei ole siitä kiinni. Kyllähän monet jotka on psykedeelein kovapäisiksi todettu saattaa seuraavasta lapusta paukahtaa pitkäänkin psykoosiin. Mullekin on sanottu, että on ns. luja mieli, mutta eipä se kovin lujaksi osoittautunutkaan kun kilahdin pv:stä 1½ kk:den psykoosiin, ei ollut kiva. Ei tod.
Ei vitussa kannata tramalia ja lyricaa combottaa Ainakaan isoja määriä olis pitäny tulla lukemaa tätä ennenku ite vettiin kumpaakin 600mg No ei siinä syke pauhaa 170 ja ei autakku lähtä ambulanssilla sairaalaa siellä lähti taju ja jouduin teho-osastolle koneisiin kiinni en suosittele