Lyrica riippuvuus.

Kyselisin kaikilta ketkä on lyrican lopettaneet, että minkälaiet ne viekkarit on, joko seinään lopetettuna tai asteittain…
Itse olen popsinut niitä n. vuoden verran päivittäin ja annokset vaihtelivat 75mg-900mg pv. ja viimeinen kuukausi meni 75mgx4pv.ssä ja viime viikon torstaina otin viimeist 150mg kerralla ja sen jälkeen en yhtään, mutta ei oikeastaan ole mitään vieroitusoireita tullut, hikoiua aluksi ja ahdistuksen pahenimista ja pahoinvointia ja maha sekaisin välillä mutta nyt näyttäisi kaikki olevan ookoo, joten oliko ne siinä vai voiko ne vielä tulla, nyt siis 8pv.ää ilman?

Olen huomannut että kannabis vie melkein kaikki viekkarit pois. ja koravushoidossa käyn ja annokseni on 12mg. Rivatril vielä tarvitaessa. 2-6mg

Itse ainakin selvisin suurinpiirtein samanlaisilta oireilla kuin sinä. Noin vuoden rouhin minäkin, arkena 150-450mg ja viikonloppuna yleensä yli grammaa. Huonohan se olo oli viikon kaksi, mutta kuitenkin töissä pystyi käymään ongelmitta. Hukkaanhan tuokin meni, sillä taas maistuu