itsellä lyricaa pahan bentsokoukun tilalla 600mg(eli maksimi annos päivässä) ja toimii paremmin kuin bentsot. lekuri sano että tähän lääkkeeseen ei jää koukkuun mutta kappas vaan nykyään en ovestä liiku ilman aamu lyricaa. harmi vaan että siitä on tullu niin muotihuume että sitä ei enään esim. päihdelääkärit määrää.
Vainotar mullakin meni 600mg Lyricaa joskus, onneks vaan hetken, sit 2.5vuotta annoksella 375mg. Ja jos satut olemaan niitä ihmisiä jotka tähän koukahtavat pahasti, niin irti et pääse ku menemällä suljetulle osastolle tai polttamalla pilvee viikko tolkulla (oma kokemus, ei kehoitus kannabiksen käyttöön.) Tai kestämällä vitulliset psyykkiset ja fyysiset oireet ilman lääkitystä kotona (tämän on vaan ehdotus, niille koville sisseille joiden psyyke on terästä) ![]()
Lyrican täydellinen alasajo nollaan 175mg/pv—>0mg, ei onnistunut. Viidentenä päivänä viekkarit olivat niin helvetilliset et oli pakko ottaa korjaava nappi kuten tänään. Nyt päivä annokseni on 75mg aamulla+50mg illalla. Eli 50mg tota saatanan myrkkyä sain tiputettua. Voi jumalauta mikä lääke, ei voi muuta sanoo. Siis tossa lopettamis vaiheessa…
Mun Lyrica kokemukset loppuu tälläviikolla eli 300mg aamuin illoin pudotetaan 150mg aamu ja ilta neljäksi päiväksi ja sitten stop. Lääkäri myönsi että voiolla kovaa ja saan käydä viereisellä terkkarilla ottamassa jonkin piikin en tiedä mitä mut ei autolla ja sitten aletaan Gabapentin Actavis 300mg 1-3 päivässä ja jossei riitä niin tuplaataan. En taida paljon koneella istu tälläviikolla vaan makaan sämgyssä kymmenen vilttiä päällä hikoilen palelemassa kun pudotus päiväannoksesta 300>225mg oli jo jotain mitä en ole koskaan kokenu. Lyrica ja Tramal kuulemma mulle ihan turhat lääkkeet, niin samalla lopetan seinään 400mg Tramalia jota lyrikan kanssa syöty reilu 5kk.
Joi poijaat ja tytöt olla mulla jotain asiaa viikon kuluttua, nyt on koepalasta patologi todennut että mulla on ohutsäieneuropatia ja paljon muuta kuten jotain hermoja ei havaita ollenkaan yms. mut tila ei ole polyneuropatia jona sitä on hoidettu. Tämä neurologi sanoi mulle heti ensi tapaamisella ettei se usko ollenkaan mun epigriisiin. Homma tuli esiin kun tänään menin vaatimaan tämän patologin mulle määräämät magneettikuvaus ohjeet jotta menen Mehiläiseen jossa ne olisi tehty tänään kun musta piti saada magneettitikuvaus päästä varpaisiin ja se olisi maksanut mehiläisessä 4*400€ mutta ajattelin ettei kuollut mies rahaa tarvi. Neurologi sanoi ettei susta vikaa niistä kuvistä löydy mutta ne otetaan kumminkin keskussairaalassa joskus tänävuonna kun ovat määrätty. Siis joku sanoo ettei meidän systeemi toimi niin uskon koska puhelimella ei saa mitään tietoa mutta menin tiskille ja sanoin et kotona mua odottaa valmiiksi ladattu kivääri ja tämä kipu loppuu tänään, eilen ulkona kolme kertaa semmonen 2 sek täys katkosta ja hyvin kerkes kaatua ja tottakai loukkasin mutten mitään tommosta tunne näissä lääkkeissä. Elikä 4 pv ja Lyrika on multa loppu ja ikävä kyllä jotkut jäävät sen kanssa kitkuttelemaan, en uskalla kuvitella siittä irtautumista esin 4 vuoden käytön jälkeen. Nyt ei kieltoa alkoholin kanssa eikä tehosta muita lääkkeitä ja maksaa naurettavan vähän eli vuoden annos alle 1kk Lyricaa.
Niin kun epäilin etten elä enään kauaa lopetinko itse tai loppuuko itekseen niin katsoi silmiin ja sanoi tietävänsä mitä 20 vuoden päästä susta täällä tutkitaan mutta älä ole niistä huolissasi koska ne kuuluu vanhuuteen joita tulee 73v ikäisille ukoille ja niitäkin hoidetaan jo nyt hyvin mutta varmasti sitten paremmin. Perkeleen Lyrica vaan sanon kun puoleen vuoteen ei seksi ole sujunut eikä kivutkaan häipyneet kuin lievästi, kysirakon toiminnasta kunnon lyricoissa yli viiskymppisenä en edes viitsi sanoa mitään. Mun elämä loppui kun Lyrica alkoi ja toivon että elämäni alkaa kun Lyrica loppuu.
Yritä jollain keinolla päästä siittä irti, jos se ei ole sinun lääkkeesi. Jos et tykkää poltella niin, kuin varmaan oot huomannu niin opioidit tai EDES viina ei poista viekkareita. Olet varmasti kokenut kovia kuten itsekkin. Voisit psyykkeesi avulla irtautua, kova sissi oot jos pystyt, sillon tulee hatun nosto täältä ![]()
Tupakin polton lopetin 6kk sitten joten mitään en pössyttele mutta mulla melkein kolme askia 30kpl 5mg Diapameja ja sitten päivässä kaksi 0.2 Temgesikkiä niin lykkään olutta sekaan ja kärsin, en tiedä mimmosen piikin saan hakea terkkarista kun oikein rupeaa täristään. Tunnen yhden kaverin voimailuhallilta ja se ei itse käytä mitään hormoonia ja kortisoonia kovempaa mut sanoi että lähes kaikkea löytyy ja ei hirmu katuhintaan, en vaan tiedä mitä pitäisi pyytää ja mihinkään uuteen en halua jäädä koukkuun, tää mun raju vieroitus voi olla kumminki lyhyt ja voin järjestää asiani että koiralle tulee kusettaja niin muuten voin vapista kotona. Mun usko sellaiseen kipuun tai haluun joka pian loppuu on kova ja kovassa paikasta mustakin voi löytyä kovuuttä kun vaimo yrittää tukea mutta stressaava bisnesnaisen tyä kotitoineen/koiran hoitoineen vie veronsa mutta sisko on sairaanhoitaja ja samoin kummityttä mutta kummatkin tekee etupäässä yö hukia niin ennen kahta ei kehtaa häiritä. Kohta soitan siskolle tästä muutoksesta ja se varmaan tulis auttamaan ja kusettamaan koiran kun on siihen tottounut, kumminki 47kg Doopermannimassaa.
Psyyke ei kyllä ole enään kunnossa kun näin kovia on koettu ja todella monasti harkinnut kävellä tohon nurkalle tekemään niskalaukauksen toisinpäin ettei tule sotkua, palokunta kyllä pesee paikan. Nyt kumminki olen odottavalla kannalla.
Vierouttautimiseen Lyricasta en voi muuta kun sanoa, että näin kannabiksen ohella se toimii täydellisesti. Nyt polttanut 1.7g hyvää laattaa/hasista. Nyt ei mitään vieroitusoireita, ei pienintäkään. Bentsot ei ainakaan auta viekkareihin, ei edes satsilla:
-Opamox 360mg
-Rivatril 4.5
-160mg Tenox
Näin mun kohdalla, täten eipäilisin et toi diapami auttaa yhen päivän jos otat kaikki kerralla
Ja Temgesikki auttaa jonkin verran. Viinasta olet itse täällä sanonut, jotta se ei poista sitä ahdistusta, joka on yks Lyrican vittumaisinpia refloja. Mutta väittäsin, että aika vaikee noilla konsteilla. Itse en voi edes viinalla testata ku, oon hc-juoppo ja ollu jo yli 11kk juomatta. On se kumma kemikaali tuo pregabaliini, hyi saatana!
Mut tsemppiä nyt kuitenkin, olisi muuten mielenkiintoista kuulla toistakin vieroittautumistapaa, jos kerta se kannabis on ehdoton ei. Jos muuten et halua keuhkoisiisi mitään vetää, niin osta kannabis voita. Sitä, maitoo, kaakaojauhetta. Kauheeta kuraa mut eipähän oo viekkareita ja kestää vaikutus helvetin pitkään.
Neljässä päivässä kuiville 225mg aamulla ja yöksi 300mg Lyricaa, samoin tein 400mg tramalia ja nyt alla on yksi Gabatentin Actavis ja 5mg Diapam. Mähän näen mitä kirjoitan ja se aikaisempi vähennys 75mg päivässä oli helvettiä ja tämä sujui kuin lumeen kuseminen, 3*5mg Diapamia ilmeisesti oli se mitä kroppa tarvitsi ettei tullut refloja ?
Mutta kyllä siittä eroon pääsee ja nopiaaki, ihmisellä auttaa aivan mahdottomasti motivaatio.
Noita lääkkeitä on käden ulottuvilla [Poistettu hintatietoa. -Päihdelinkin toimitus] ja kesken jäänyt Malboroaskikin on parin sadan euron Champix laatikon vieressä enkä ole Roope Ankka rahojen suhteen, myös ladattu ase on ollut pöydällä josei sattuis muuten onnistumaan kun sattui olemaan kipuja aseteikolla 4-10 niin ysin pinnassa räpikoitiin ja valot sammui eräänä päivänä kolmesti niin että virta palautui vaiheessa että kerkes ottaa kaatuessa kipeää. En väitä olevani supermies vaan pikkasen hullu Pohjalaanen ja se taitaa olla parasta mitä mussa on. Heikko Helsinkiläinen idunsyöjä ei ehkä kestä edes hamppua poltellen, en viittaa kehenkään ketjuun kirjoittaneeseen tällä mut me Pohjalaaset ollaan vaan erilaisia hulluja.
Kova sissi kyl oot
Onnittelut!
Itsellä jämähti Lyrica 100mg/pv. En vaan tajua miks mitkään betsot ei auta refloihin. Kaikki on testattu norsu annoksilla.
Itsellä on kyllä kova motivaatio, mutta se ahdistus joka on yks refloista on niin helvetillistä, jotta oman psyykkeeni on vaikee sitä kestää.
Ps. Toi Gabapentin on muuten Lyrican “esiaste”. Eli kemikaali sedät lääkefirmassa ovat tuon Gabapentiinin pohjalta taituroineet Lyrican.
Pari päivää ja herään semmoseen kummalliseen asiaa ettei voi maata mahalla ku patjaan poraantuis reikä tohon jalkovälin kohdille, nyt otetaan sydän/verenpaine lääkkeet vasta pienen vaakajumpan jälkeen. Muutenki väittäisin olevani selväjärkisempi mutta eikait 400mg Tramaliakaan viisautta nosta vaikka vireyttä kyllä tuli havaittavasti. Moni asia on jo nyt hallinnassa mutta vanhat polvi/olkasäryt kyllä tuntuu mutta osittain ne tuntuu elämältä, niinhän niitä särki ku muka kaikki oli hyvin. Älä lähde tekemään pirun kanssa vaihtokauppaa kun petyt varmasti, jos yli 50v ei muka särje mistään ei se eläkkään.
Miks pitää “tykittää” kaikki mahdollinen, missä lukee lääke ja vaikuttaa keskushermostoon??? Ymmärrän herskan ja pirin tykityksen vanhana nistinä(aloitin herskan 18v sitten ja olin 18vuotias). Myös subun piikitys menee mun järkeen ja on tullu vedettyä joskus hihaan aika kirjo lääkkeitä, mutta joku raja oli sentään. Se olojen nopea hakeminenhan se on taustalla, että kaikkea pitäis rännätä,mutta… Jokunen fakta:
-monet lääkkeet ei ole vesiliukoisia ja ei siis liukene veteen, joten tykittää voi, mutta vaikutusta ei ole(kuin placebo)
esim. efedriini liukenee alkoholiin ja oikein homma tehtynä voi tabuista poistaa kalkin ja muun paskan ja jotkut
veti ns.puhdasta efeä hihaan pirien loppuessa laskuihin. En suosita. Vaarallista sydämelle muunmuassa. Useat bentsot
eivät ole vesiliukoisia. Legendaarinen “kumi” (dormicum) on vesiliukoinen.
-linnassa tyypit, joita pidettiin väähä-älyisinä ja sita he olivatkin, niin tykittivät esim. Seroquelia, kun niille
joku vanha “ruutta” myytiin. JÄRJETÖNTÄ sanon minä!!! Kalkkia menee “putkistoon” ja sydämeen ja tiedän erään
tutun, joka aina ns. “sheikkasi” subun suoraan pumpussa ja vuosien saatossa kallkia meni sydämeen ja tyypillä oli
hengenlähtö lähellä. Sydänläppä meni “rikki” ja nyt siellä pihisee keino läppä. Pihisee siksi, että sydämestä kuuluu
sellainen pihinä.
-Monet lääkkeet vaikuttaa paremmin suun kautta. Tämän sanon kokemuksesta. Vaikutus on pidempi ja tasaisempi esim. metadonin kohdalla. Metadonista yli 80% imeytyy suun kautta, joten hyöty vetää hihaan on pieni ja ainakaan minä en sen takia rei’itä turhaan itseäni. Metadoni ei silti anna sellaisia säväreitä rännittämällä, kuten esim. herska, joten en suosita rännäämään. Sama on subulla. Vaikutus ei tule samantien, vaikka veti satsin hihaan, vaan melkein samaa tahtia, kuin nokittamalla.
-Faktaa SUBUTEXin imeytymisestä(ja tarkoitan vanhaa kunnon subua, mutta tuskin on xonella erilainen)
Nämä kertoi Suomen yksi arvostetuimpia lääkäreitä ja Suomen korvaushoidon yksi pioneereista, Saksasta aikoinaan
Suomeen muuttanut lääkäri ja nyt professori. Nimeä en halua kertoa. Subutex imeytyy vereen suun kautta
30%:sesti, eli 10mg:n annoksesta liottamalla hyötykäyttöön jää 3mg ja loput menee “harakoille”. Vetämällä nenään
hyötysuhde on 65-75%:n luokkaa. Eli ajatellaan keskiarvona 70 prossaa, niin kymmenestä milligrammasta
7 milligrammaa menee hyötyyn ja loput “harakoille”, kun kaverillekkaan sitä ei voi antaa
(vitsi).
Hihaan vetämällä menee hyötyyn sata %:a, joten siinä on se ero eri tyylien välillä, mutta minusta tuo snorkkaamisen
ja tykityksen ero on aika pieni, niin tiedän monia, jotka nokittaa, eivätkä pilaa suoniaan tykittämällä, esim minulla
on ollut jo vuosia yksi “putki”, joka vetää, niin sitä on varjeltava ja säästettävä sitä hetkeen, jolloin sitä todella
tarvitsee. Tosin enää en sitä tarvitse, mutta tämä on tapa, joka on jäänyt elämään.
-LYRICAA en edes ajattele , että joku sitä rännää. Lyricaan toleranssi kasvaa tod. nopeaan ja viihdekäyttöön vanha
käyttäjä, joka syö sitä päivittäin oikeisiin kipuihin esim 450-600mg, niin tarvitsee sitä jopa 3000mg, että kunnon
olot saa. Olisi tuon määrän liotuksessa ja hihaan vetämisessä melko homma ja tokkopa edes noin otettuna toimisi
koko aine.
-Esimerkkinä vielä, niin esim. DEXEDRIN(amfetamiini, jota paljon AD/HD-potilaille käytetään), niin ei liukene veteen
kunnolla. noita pitää viihdekäyttöön ottaa 10-20kpl:tta(kokeneen käyttäjän ja esim ystävälläni oli jo reseptiin
kirjoitettu noita otettavaksi 10kpl:tta aamulla ja 10kpl:tta illalla, nukkumiseen oli 3kpl:tta kumeja ja jos sekään sit
auttoi). Itse noita popsin aikoinaan, jos ei ollut “oikeaa piriä”, niin otin esim. 8-12kpl:tta heti alkajaiseksi ja
muutaman tunnin kuluttua 5-6kpl:tta lisää ja vielä 3-6kpl:tta sopivan ajan kuluttua. Niillä kyllä “liikkui” kivasti ja oli
pirteä ja oli euforiakin(muttei yhtä hyvää, kuin “ns.oikealla pirillä”, jolla tarkoitan salakuljetettua pulveria), mutta
piristivät kyllä ja kiihottivat kuskushermostoa aika kovastikkin. Näitä veteen liotettiin ja kalkkia poistettiin eri
suodatus-menetelmillä, mutta se oli isotöistä eikä maksanut vaivaa, joten ne syötiin eli pureskeltiin ja reilusti
vettä päälle, jotta vaikutus alkoi pian ja sai paremmat nousut, kuin ei-pureskelemalla.
-pakko mainita vielä “horkat”, jotka on toodella pirullisia ja jos joku ei tiedä mitä ne on niin, jos aineiden kanssa pelaa, niin tulee kyllä tutustumaan ja toivoo ettei olisi tutustunut. En ala selittää tarkemmiin. Peruskauraa aineiden kanssa touhunneille, mutta he osaa nämä välttää yleensä. Googlaa jos et tiedä
Olisi paljon esimerkkejä ja tapauksia, joita menneisyydessä sattui. Onneksi ne on mennyttä. EN täysin ole “puhdas”, koska käytänhän Metadonia 200mg/vrk ja bentsoja sekä Lyricoita, mutta kaikkia niistä lääkärin määrääminä ja oikeisiin tarkoituksiin… Että tälläisiä mietteitä ja mielipiteitä. Jokainen miettiköön kohdallaan, jos huvittaa, että mikä on hyvä ratkaisu ja minun tarkoitus ei ole jeesustella. Olen sellaisen suon kahlannut, että harva uskoo. Selkäkin meni totaalisen paskaksi 2005 ja pyörätuolissa istuin vajaan 2 vuotta.
Haluaisin vaihtaa ajatusia esim e-maililla privaatisti, jos joku haluaa, niin meilaa mulle, mun meili-osoitteeseen.
THX!!!
Täällä Kannel on vihdoin vapaa Lyrica koukusta. 100g/pv lopetin seinään ja huomenna viekkaretten pitäs olla ohi ja onkin. 7.vieroitus päivä siis kyseessä. Taas on pitänyt käyttää aivan sairauden viekkareiden takia kannabista ja kun sitä on nyt muuttanut tajuntaansa 20gramman edestä, niin eiköhän tää ala jo riittään. Mut tänään vielä ollaan “suoja kilven alla” ![]()
Täällä olllaan myös kuivilla Lyrikasta 4vrk 2150mg ja sitten stop ja samalla loppui 400mg Tramalia. Ainut suoja tärinään, kramppeihin ja kylmän tuntuun oli 35mg Diapam. Mieskunto palautui melkein heti mutta niinpä meuroottiset kivutkin ja Gabapentin Actavis 3*300mg ei tunnu tehoavan joten tuplaan annoksen. Lyricaan en enään edes koske vaikka sitä on kaapissa muutaman satasen satsi, vien apteekkiin takaisin. Ei ollut elämäni helpoinmat viikot, ei enään ikinä noin koukuttavaa ainetta suusta sisään, vähän parempana päivänä pamiton päivä menee ilman tuskaa ja luulen että pitempäänki menis.
Hienoa SoiKannel ja Neurokipu, kateeks käy ku tiedän mitä siitä on vierottautua! ite ajattelin ottaa sunnuntai
päivällä viimesen pommin ja sitten se saa loppua, olen nyt tiputellut pikkuhiljaa annosta, mutta 75mg aamusin
on saatava tai päivä ei käynnisty ja paleltaa. lähiaikoina oon ottanu 2-3 x 75mg/vrk, mutta nyt kohta viikon
päivät vain 1x 40-75mg/vrk. psyykkisellä tasollaki toi on saatava, muuten on niin helvetin apaattinen. mutta onne-
ksi on nuo laskuvarjot millä voi lasketella tässä tapauksessa jazz-tupakki. jaksamisia!
Terveisiä Helvetistä, sieltä missä Lyrica on keksitty, Tramal on ihan pikkujuttu, paleltaa ja kramppaa päivän pari mutta Lyrica rikkoo ihmisen pirstaleiksi ja kokoappas ne palat. Mähän koitin vähentää 300mg viikossa ja se oli leikkiä kissan ja hiiren kanssa ja kerran annat periksi niin sama alkoi uudestaan. Mä tiedän että tulen olemaan loppuelämän riippuvainen lääkkeistä kun en voi parantua mutta paskaan en enään liimaa itseäni. Mitä tämän ikäisellä enään voi olla potenssia niin se on palautunut ja aika nopeaa Lyrican lopetuksen jälkeen. Särkee ny niin saatanasti kun ei ole muka keritty katsoa mulle kipulääkettä, tilaan yksityiselle ajan.
Juu,kyllähän niistä tulee mukava olo,mut ei niitä voi ottaa kun 2-3- pvää sit ei enää toimi kunnolla…mut kyllä oikeesti tulee aika paskat olotilat pariksi päiväksi,on ihan toimintakyvytön…mulle lääkäri määräsi 75mg/2-3x päivässä selkäkipuun,menin hakemaan apteekista,oli soittanut perään apteekkiin ettei saakkaan antaa!!sen takia kun olen suboxone korv.hoidossa!!perustelu:KUOLEMAN TAPAUKSIA!Juu,siis joo,kyl niitä o ollut,mut viina on ollut kolmantena osapuolena näissä tapauksissa,itse en juo käyn baarissa n.1 kerran parissa kuussa…ja näin ollen joudun sitten turvautumaan kaverin puoleen,kun selkä on joskus niin kipee ettei pääse ku konttaamalla vessaan,ja lääkäri määrää jotain buranaa ja kipupiikkejä!!mikä niillä lääkäreillä on kun menet lääkäriin,niin aina buranaa!!kerran hermostuin ja kysyin et saako ne jotain provisioita kun määräävät buranaa,niin lekuri meni ihan punaseks
et tällästä täälä…juu,ja eilen viskasin värkit roskiin,tuli semmoset horrorit et säikähin…katotaan kuin pitkään pystyn olemaan ajattelin nenään vedellä…nyt vaan otettava niskasta kiinni,onhan tuota jo 10v tullu rännättyäkin…tahtoo elää ainakin 60vuotiaaksi ![]()
Kiitoksia Palikka! Nyt 9. vierottautumis päivä. Jumalauta miten apaattiseks/masentuneeks veti vielä toissapäivänä ja eilen kun ei ollu “vihreetä vitamiinia” laskuvarjona. Siis toi lääke on aivan sick kamaa, oon mä vajaata 40 psykoaktiivista lääkettä syöny mut, niinku Neurokipu sanoo, niin Lucifer on ton takana jos kuka
Nyt vasta alkaa helpottaa hiukan, että jaksaa ees koneella olla.
Kaks kertaa meinasin sortua takas, mut perkele kyl sitä sisua täältäkin löytyy. Ei mua tärinät entisenä hc-juoppona haittaa tai muutkaan pahat olot, mutta toi psyykkeen repeytymisen tunne on jotain mitä en oo mistään aineesta kokenu. Olis helvetin kiva kuulla jos joku tietää miks tosta tulee noin järkyttävät reflat??
Eikö ole kiva aine, eikä ees punasta kolmiota paketisssa. 2*300MG päivässä puolivuotta ja sitten spoppi neljässä päivässä. Eihän me mitään tiedä Helvetistä mutta sielä ei olis ketään koska sieltäkin voi kuolla pois, mä keräilen vieläkin sieluni palasia mut oon niin kipeä etten pieninpiä palasia saa talteen. Akka on vihainen mut S&W on taas pöydällä ja syy on että tähän Helvettiin on pakko olla joku keino millä loppuu muuten ei pärjää. Ensiviikolla yksityiselle kipulääkärille ja semmoselle joka ei ole keskussairaalan kipupolilla, sanon tilatessa että nyt on tosi kysymyksessä. Taksilla menen ja tulen koska kuollut ei rahaa tarvi, lääkkeiden on pakko olla morfiinipohjaisia että panacod respan revin heti.
Kannattaa ottaa muuten sinne yksityiselle kaikki mahdolliset dokumentit kipusairaudestasi. Kenties jotain entisiä reseptejä myös, kertoo mikä auttaa ja mikä ei. Olla asiallinen mutta hyvin jyrkkä/painokas.
Itse olin aivan kusessa joku aika sitten oman ahdistus häiriöni kanssa. A-klinikan lekuri ei suostunut nostaan bentso annostusta, psykiatrian poliklinikan lekuri ehdotti 600mg Lyricaa/pv ei bentsoja. Haistatin vitut. Paikallisen mielisairaalan akuutti poliklinikan psykiatrinen ylilääkäri, olis vaihtanu Opamox 30mg/pv–>Rivatril 1.5mg/pv. Otin respan mut vitut siitäkään ollu apua.
Sitten haistatin paskat tän mun ahdistukseni kanssa kaikille julkisen puolen lekureille ja menin yksityiselle, ekaa kertaa elämässäni. Kerroin kaikki käyttämäni/kokeilemani lääkkeet ja diagnoosini (sama diagnoosi kolmelta eri lekurilta ja myös häneltä). Jo alko bentsoja tuleen perkele. Opamoxinkin nosti välittömästi 120mg/pv, Rivat ja Tenoxit kylkeen, ja nosto varaa on kahessa ensimmäisessä kuulemma. Kaikki oireet katos ekana päivänä.
Ahdistukseni hoidossa en IKINÄ ENÄÄN asioi muuta kuin yksityisellä/yksityisillä.
Olen tässä tehnyt vajavaisilla taidoilla en sin nykyisen lääkityksen jopa niin että on selitys perässä mihinkä tarkoitukseen ne on koska on jopa ihmetelty nesteenpoisto lääkitystä et mitä tuo on. Sitten piiitkä lista mitä on kokeiltu ja millä tuloksilla, mitään ns. mieleen vaikuttavaa mulle ei saa kirjoittaa ja vähäinen kokemus morfiinipohjaisista lääkkeistä on ollu hyvä. Kohtuullinen annos ei tunnu muulta kuin kivun lievittymiseltä ja siihen tässä apua haetaan, itse löytänyt pitkävaikutteisia jotka tuntuis olevan ratkaisu. Aamusta päjään teemulla 1.5-2 tuntia ja sitten se pitkä ja illalla uusi, nukun levollisena kuin lapsi kun otan illalla 5mg pamin myiden myrkkyjen seassa.
Olet todella oikeassa että asenteesta on moni asia kiinni mutta asioiden laitto paperille helpottaa kun kuulun niihin millä puhe karkaa, kerran kaksi näin tehtyäni on kysytty saako ottaa kopion niin olen sanonut että pidä ne koska sinulle ne on tehty ja saan printattua lisää tarvittaessa. Mukana myös neurologian osaston ylilääkärin numero jolle voi soittaa jos epäilee voiko mulle kovia kipulääkkeitä kirjoittaa.
Kello käy nyt kovaa ja tiedän miltä rauta maistuu kun olen piippua pitänyt suussa, meinaako nämä uudet lääkärit tehdä lääkkeettömän yhteiskunnan. Tappais ny ensin nuo viherpiiperöt ja antais ihmisten elää ja mahdollisimman pienillä säryillä, olen 100% invaliidi vaikka varsinaista vikaa eilöytynyt kuin patologin ottamasta koepalasta, ohutsäijeneuropatia. Nyt jos löisin moran pystyyn reitee niin siinäkohtaa särkis vähemmän koska mun asteikolla tommonen 7-8 ja ja nyt särkee 9+ ja vähän lisää niin lähtee taju.