Lyrica kokemuksia?

välillä lyricoista saa kunnon täpinät aikaseks siivoo joka paikan ja muuttuu hyvin sosiaaliseks mut
annos kun on kohillaan heti ekalla kerralla kun ottaa niin ite saan kyllä sävärit. yleensä kyllä kombotan
tramadolia niin, että ne käy vaikuttamaan samaan aikaan. lyricaa jos otan dosen päälle dosen, se ei enää
nouse oikeastaan ollenkaan vaan vaikutus tulee hiipien ja lisääntyy. hanurista.

Kombona vaarallinen. Oikeasti.

Vedin viikonlopun 2mg xanoreita, 4x 300mg lyricoita, savuja jossain välissä, suboxonee useita kymmeniä milligrammoja, kaljaa reilu pakki, kaks viinipulloo ja kaks lakritsalikööri pulloo. hyvät oli menot!

Oikeasti. vajaa viikko sitten yksi tyttö kuoli sänkyynsä. Älkää, rakkaat, vetäkö ainakaan tramaleiden kanssa mitään suuria määriä, liian moni on reunalla käynyt ja tippuneet.

eilen otin 150+150+150mg lyhyen ajan sisällä ja kaveri tuli kylään. olin nukahtanu sinä aikana useita
kymmeniä kertoja, istualteen, yleensä heräsin siihen kun joku rööki tai vastaava lens naamaan. kukaan
nukkuvan kanssa halua puhua :laughing:

Onko kukaan kokeillut syödä lääkkeitä lääkärin ohjeen mukaan? Kannattaisi kokeilla, voisi elämänlaatukin kohentua, kokemusta on. Lyrica muuten koukuttaa siinä missä bentsotkin, suht samanlaiset vieroitusoireet jne. Ei tee mieli koko paskaa.

Jos joku on sanonut samat asiat jo aiemmin ketjussa, ei kiinnosta, en jaksanut lukea kuin pari ensimmäistä sekoilua.

Ja jos joku vetää tästä herneen nenään, apteekista saa “pinsetit” millä sen voi kaivaa ulos. Ei pahalla.

Näim lyhyesti. Itse vetelin Lyricaa kun oli liian alhainen metadoniannos. Sitä meni 300-1200mg päivässä. Kerran tapahtui niin etten uskaltanut mennä nukkumaan kun olin kiskonut 1500mg Lyricaa, päivän metadonit ja joitakin bentsoja. Valvoin koko yön kun pelkäsin etten enää herää. Se oli aika kuumottava tilanne. Onhan noita Lyrica kuolemantapauksiakin tapahtunut.

Mutta muuten on kyllä ollut yleensä positiiviset kokemukset Lyricasta, mutta LIIKA ON AINA LIIKAA!!!

Just aloitin Lyrican syömisen kipuun, aamuin illoin 300mg. Apteekissa epäilivät annostusta ja soittivat lääkärille joka varmisti että tuo annos on oikein, puolenvuoden satsi tuli näin alkuun. Tramalia vähän päälle niin kipu helpottaa, aika lupaavalta kumminki vaikuttaa.

^ ‘kiva’ alotus annos. :unamused: mutta toki jos/kun on kipuja. itse tuolla annoksella nukun kun kombottelen
kannabiksen kanssa. alkuun tietty säpisee omiaan kunnes alkaa ne kuuluisat pilkki-kisat.

Tunnin verran nuokutti ja kävellessä hieman epävarmuutta, yksin ei riitä kipuihin vaan pitää ottaa muutakin. Kaiken tämän sain kun piilevää diabetestä ei vuosikausiin huomattu, meneehän siihen kymmenkunta sekuntia ja yksi pippa verta sormenpäästä. Nyt on hermosto semmoisessa kunnossa että sen tuntee.

Mulle laitettiin nyt oxyconttien lisäks läpilyöntikipuun Lyrica 150mg+ 150mg ja täytyy sanoa että,kävely ei onnistu
enää niinkuin ennen,kävelen seiniä päin ja tasapaino on ihan hukassa.Puhe kuulostaa siltä ,että oisin kännissä,kirjoittaminen ei onnistu.tänki kirjottamiseen meni n.20 min.

Nyt viides päivä tuolla aamu/ilta 300mg ja ei yhtään notkuta tai väsytä, Tramalia lisäksi ja Sirdaludia ja nyt ei tarvi Tramalia olla kokoajan ottamassa. Aamulla Lyrican kanssa yksi 50mg Tramal ja mitään tarvetta ottaa lisää ei ole, eikä tee mieli ottaa. Pidän Lyricaa hyvänä lääkkeenä, ainoa huono puoli on että korvat taas tinnittää. Ei mitään unia tai muuta semmoista vaan ihan kivaa ihmisarvoista elämää, respassa vielä viiden kuukauden satsi ja lisää taitaa tulla automaattisesti kun ovat määrätty terkkarissa. Tramal respan joutunee hakee ku eivät kirjoita kuin 100 kapselia kerrallansa, taidan pärjätä kuukauden verran tuolla määrällä vaikka niitä määrätty 8 kpl päivittäin. Hyvä lääke ja onneksi mun kohdalla ei aloitettu millään pienillä annoksilla vaan kipuun iskettii heti kunnolla.

Voiko tuota Lyricaa käyttää ahdistukseen vain sillointällöin niinkuin bentsoja vai pitääkö sitä vetää jokapäivä? Siis määrääkö lääkärit sitä sillälailla vai onko se niinkuin jotkut masislääkkeet, että täysi vaikutus saadaan vasta viikkojen kuluttua? Ja onko se vielä nykyään yhtä kallista kuin ennen?

Kyllä mä käsitin et joka aamu/ilta, elämä on kallista ja lääkkeet halpoja. :sunglasses:

Eipäs sittenkään mitään…

Onks kellään kokemuksia tämän lääkkeen vähittäisestä lopettamisesta. Kun aloin lopettaa niin mulla meni Lyricaa 375mg. Nyt ollaan päästy 325mg:n ja meinaa oikeesti pää hajota näihin viekkareihin vaikka annosta on tiputettu vain 25mg kerralla.
-Järkyttävää hedaria aamuisin, skitso ärtyisyyttä, sairasta insomniaa, haamukipuja lähinnä lonkan seutuvilla, lepopulssi usein 110-130/min, kylmiä/kuumia aaltoja, ahdistuneisuutta johon edes bentso kyllästys ei pure. Tuossa pääpiirteittäin viekkareita.
Olisi edes hyvä jos nämä vieroitus oireet hellittäisivät mutta kun ei, jatkuu ja jatkuu vaan, uuttaa tiputusta ei voi tällä hetkellä ajatellakkaan. Vittu kiva lääke alussa mut sit ku menee tehot ja yrität päästä irti niin jippii :laughing:

otin elämäni ekat lyrikat, 2 kpl:tta 300mg ja sit yks vielä ½ h kuluttua, eli 900 mg. toimii hieman eri lailla, kuin olin kuvitellut. motoriikka hieman kömpelöä. huomaa aina, kun nousee vaihtamaan cd-levyn tai muuten vaan kävelee. en mä nyt tiedä, onks tää mikään kovin hyvä olotila. aamulla otin bubrea n. 0,2 mg. voiskohan se blokata hieman noita lyrikoita? milläs jengi boostaa noita? ei kai noi pelkästään ole mitään hirveen hyviä? jollain opiaatilla ja bentsoillako noita boostataan? perkele kun outoa kirjoittaa. savut tietty vois olla aika kombinaatio?

Siis Lyricahan on viihteilyyn yksinään aika turha lääke. Ahdistusta alkuvaiheessa poistaa kyllä monilla ihmisillä kyllä tehokkaasti. Mutta Lyrica siis boostaa tehokkaasti bentsoja ja oman kokemuksen mukaan kodeiinia ja varsinkin tramadolia. Viinan kanssa on suuri virhe lyricaa napsia, tulee vaan ongelmia, siis sekoiluja ja putka reissuja.

Moni myös tykkää combottaa Lyricaa ja kannabista. Mutta jokainen tavallaan. Mutta kokemuksetsa voin sanoo, että jos koukkuuntuminen tähän lääkkeeseen syntyy niin irtipääseminen voi olla todella helvetillistä varsinkin psyykkisesti.

Moi! minulla on noin 8-vuotta ollut aika kovat napit käytössä (selkähermopinne,sekä lonkkamaljat vajaakehittyneet) siis synnynnäiset vaivat. 20mg oxynorm meni aluksi sit vaihdettiin 10mg oxycontin depariin(depotaplettiin) nuo on kyllä hyviä kivunpoistajia oikein käytettynä. lääkitys aloitettiin meilahden kipupolilta yrittivät ensialkuun syöttää jotain pas___a kipukynnysjuttuja mut onneksi lopetin niidenkäytön ajoissa, nykyjään saan kyseiset reseptit suoraan omalääkäriltä terveyskeskuksesta mikä helpottaa huomattavasti ei ,turhia käyntejä enään kipupolilla. tämä jatkuu varmaan läpi loppuelämän, kyl noilla tulee hyvät fiilikset ja ennenkaikkea kipu lähtee KIRKUEN kehosta :smiley: :laughing: olen 46v. ja ollut työkyvyyttömyys eläkkeellä 8-vuotta. toivoisin että Suomessakin lääkärit antaisivat vähän avokätisemmin noita troppeja jos ja kun on kerta selkeästi sairaudesta kysymys, buranat saa minunpuolestani vetää wc-pyttyyn ne on kuin söisi mauttomia karamellejä :laughing: ps. kirjoitelkaa avoimesti kokemuksistanne t:oloneuvos :laughing:

mo! nyt on taskussa 1500mg näitä eli kysymys kuuluu kannattaako oloihin syödä, ja jos kannattaa mikä olisi sopiva (suunnilleen ettei tuu övereit / vajareit) startti doussi leffa ilta notkuihin? :stuck_out_tongue: