Lyrica kokemuksia?

Sä olet kipupotilas. Nyt on kyseessä lääkkeetön ahdistuspotilas! On pieni ero. Aivan kun mä neuvoisin että “olin psykoosissa, sain 900mg seroquelia/pv” ja sä kyselisit masennuksessa että onko normia saada samantien 600mg/pv?? Alla vielä Tramalia yms. Pitäisikö sun lukea kysymys ja vastata kysymykseen, tai turha sun tilannetta on verrata kun kyseessä on saman lääkkeen eri hoitomuoto! Ahdistuksen poistamisessa aloitusannos on HIUKAN ylimitoitettu jos kyseessä on lääkkeetön pt:s jolle määrätään Diapamin (=paholaisten) sijaan 300mg*2/pv Lyricaa aloitusannokseksi!

Kysyjälle, ketjua kannattaa lukea alustapäin niin tietää paremmin. Eiköhän tähän jotain vastauksia tule. Itse en ole kuullut kuin puoskarilääkäreiltä tuohon tarkoitukseen tuollaisia annoksia!

Epäilen tehoa ahdistukseen, pari Tamaliakin voi olla ihan hyvä lääke ahdistukseen kun vanhan lääkkeen toimintaa ei vieläkään tiedetä.

Otin 600mg lyricaa ja neljä bissee. Ahdistus ja masennus hävis kertaheitolla ja fiilis on vallan loistava. Kävelen seinii pitkin ja tasapaino heittää. Lyricapäissää on helvetin kiva touhuta jotain, ite oon väsäilly palapelii koko illan ja se on ollu helvetin hauskaa : DD Myös kauppareissu oli aika jännä, siel meni vissiin puoltoista tuntia ku jäin ihmettelemää vaikka mitä matkan varrella.

Siis aivan mahtava lääke, miksen oo ottanu tätä aikasemmin?! :smiley:

Itellä 600-900mg riittää tuomaan erittäin rentoutuneen olotilan.

Kyinka monta päivää toimii vai otatko vain satunnaisesti.

Moi!

Kiitti teille. Kun lueskelin ketjun läpi, niin ei todellakaan lupaavalta tunnu, eikä pitkäaikaiskokemusta. Täytyy käydä toisella tohtorilla… Ja huom se annos oli 150 mg *2 eli yhteensä 300/pvä. Ei tunnu kuin pientä huimausta ja pää särkee. Älytöntä, ahdistukseen? Opamox oli paljon järkevämpi/parempi ja helppo jättää pois (30-60 mg/pvä), muutaman kuukauden käytöstä tullut mitään haittoja vain ahistus poistui lähes välittömästi. Kun aaltoilee niin ei tarvitse aina käyttää :open_mouth: Jos on nyt “pakko” käyttää viikon ajan (ennen kuin saan em. tuotetta) voinkohan lopettaa 300 mg annoksen seinään? Kiitos etukäteen. P.S viihdekäyttö on asia erikseen ja sitä en kommentoi, varmaan toimisi jollain 600:lla mutta jo nyt on rytmihäiriöitä.

Kyllä mä suosittelen nopeaa lopetusta mutta annosta vähentämällä eli ei seinään joset saa vastaavaa myrkkyä tilalle.

Otan suhteellisen harvoin, ehkä parina iltana viikossa.

Lyrican juju on juuri se että ottaa vain parina päivänä viikossa, silloin pärisee, Itselläni Lyrica päivät on ti ja pe jolloin en varaa mitään töitä itselleni vaan nautin olosta (normaali olo wtf) :mrgreen:

Muista et tuokin käyttö koukuttaa kun osa siittä viihtyy elimistössä suhteelisen pitkään.

Joo lyricat o jees…ei oo ees kolmioo u know :open_mouth: :slight_smile:

Ihme juttu, ettei niissä oo sitä kolmioo, ku yhestäki 300mg napist menee jo niin vitun kujalle :smiley:

^ joo ja ne o aika shittii yhdistettynä muihin päihteisiin. dead.

Mulle lääkäri sanoi että on aika turvallinen lääke kun kerroin käyttäväni ja liikaa ja usein alkoa kun kipu pakottaa, aluannostus 900mg teemujen ja pamien kanssa. Käski ottaa ensin lääkkeet ja sitten varovasti viinaa ku voi tehostaa. Maanantaina kun aloitin ja keikutti ajattelin että ei helvetti ja tiistaina pikkasen ja perjantaina isowiski ja kaljaa eikä mitään. Eikä auttanut särkyihinkään.

mut sul o jotku sairaat opatolet ne ketkä ei vedä ku ganjaa ja alkoo ja ryynei (näit o paljo ja suur osa ei ees ryyneihin koske ku niille antaa lyricaa ni vittu ne on pihalla. Kerran oli pakko antaa 150mg lyrtsii kaveril ku se kinus nii paljon…

Juu ei itelläkään aikanaan vaikuttanut alkon kanssa mitenkään, tosin annos taisi olla vain 300mg / vrk jos oikein muistin, lisänä 400mg tramal + 4mg riva / vrk. Nyt tosiaan vain Rivatril ja Oksikodoni, ja mitään ihmeellisyyksiä nekään tee alkon kanssa vaikka kuinka olantakaa ottaisi.

Mutta tosiaan aivan järjetöntä ahdistukseen ilman kipuja (neuropaattisia sellaisia) määrätä tuota lyricaa… varsinkin täysin lääkkeille tolettomalle… Mieluummin vaikka sitten ne diapamit, opamoxit, rivat tai vaikka itse xanorit.

mulla 900mg lääkärin määräyksestä, ei mitään viihdearvoo ja hermokipuunkin kyseenalainen tuote

En ole aikasemmin käyttänyt mitään alkoholia kummempaa, mutta eilen päätin sitten kokeilla lyricalla, että miltä se tuntuu olla “sekasin”. Nappasin yhen 225 ja oottelin tunnin verran, että mitä tapahtuu. Olin juonu 1 ja puol kaljaa. Eka tuli semmone höpsö, heiluva ja hidas olo, silmät tuli vähän jälessä ja kurkkuun tuli semmonen outo tunne. Totesin, että tää tuntuu samalta ku sillon, ku vedin ekat kännit :smiley: sit parin tunnin päästä sammutin kaikki valot, pistin musiikkia soimaan ja menin sohvalle makaamaan ku tuli aivan hirveä väsymys.

Siinä tuli mietittyä sitä oloa, joka oli tosi raukee ja mukava. Ja huomasin myös että lihakset nyki ja iski kauhea nälkä. Tuliki sitten keitettyä kaks pussia nuudeleita ja laitettua kaikenmaailman mausteita sekaan. Onnistuin kaataa liemet näppäimistölle kun söin koneella, onneksi ei mennyt rikki :smiley: Join koko illan aikana kaikki ne 4 kaljaa ja olo oli ku oisin juonu 12. Vieläki on semmone hias olo, vaikka pillerin ottamisesta on melkee 18 tuntia

Oli kyllä kiva eka kerta, mutta taidan pysyä kaljalinjalla kuitenkin :slight_smile:

hui ja yök jäi lyrica väliin illalla ja aamulla niin olin kuolla :frowning: miten noista voi päästä eroon

Helvetinmoisilla vierotusoireilla… Täyttä myrkkyä… Niinkuin tässä on kaikki jo todenneet useaan otteeseen. Ei ole hyvä lääke minkään suhteen, ei niin neuropaattiseen kipuun, buustaajaksi eikä ahdistukseenkaan… Täysin saisi poistaa myynnistä koko lääke…